Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Slina schreef:Gwen schreef:Je kent toch wel dat gezegde 'stelen als de raven'? Als poes dan thuiskomt met een bij de buren gestolen diepvrieskip dan ligt dat aan de naam.
Moet ie eerst de vriezer openkrijgen
, en hij heette niet eens Raaf
. Hij probeerde het hele geval (minus een poot die kennelijk al genuttigd was) door het kattenluik naar binnen te sjorren, maar toen bleef ie steken
.
Waar is de like knop
Maar wellicht had dat ook meer met het ras dan met de naam te maken Gwen
.
?'
Gwen schreef:Dan hoop ik voor TS dat ze uiteindelijk geen OKH of Siamees o.i.d. neemt, want zo'n ras en dan de naam 'Raaf'... Als je buren je na een tijdje steeds argwanender aan gaan kijken weet je in elk geval hoe dat komt.
De bewuste diepvrieskip is uiteindelijk maar gewoon bereid door mijn moeder. Ze vond het ook zo wat om de hele buurt af te gaan: 'Juffrouw, is deze kip van u?'

Joolien schreef:Als Raaf of Blacky of hoe die ook heet niet door gaat, ik heb net op fb echt superschattige bonte kittens voorbij zijn komen.

Tivoli schreef:Joolien schreef:Als Raaf of Blacky of hoe die ook heet niet door gaat, ik heb net op fb echt superschattige bonte kittens voorbij zijn komen.
![]()
En echt.
Ik kreeg zojuist een berichtje dat het poesje toch binnen de familie wordt opgevangen en dat het dus niet doorgaat voor mij![]()
Wat jammer!
Nu moet ik gaan verder zoeken.
Ik ben juist op zoek naar een zwart katertje. En op de een of andere manier hebben de poesjes waar ik steeds voor val een gek tekeningetje in het gezichtje.
Ik ga maar rustig verderkijken,want vriendlief vond het ook wel een beetje jammer
youngster schreef:Ik wou net zeggen.
Gelukkig zijn de 5 kittens en moederpoes die ik heb opgevangen bij mij al besproken. Maar het is momenteel belachelijk druk met kitten in het asiel.
Hier gaan ze dit jaar over de 250 kittens.... en dat alleen omdat mensen weigeren te helpen en het is OHHHH zoo leuk zo'n nestje.
Hier een moederpoes opgevangen die uit huis was gegooid, drachtig en al, nog geen jaar oud.
Ook een pleegkitten erbij gekregen toen de kittens 2 weken oud waren, ook gedumpt langs de weg, het arme kereltje keek serieus scheel van de honger. Wist niet dat dat echt kon, maar jawel dat kan echt.
Vergeet marktplaats en ga naar het asiel!