Missie: impoesible

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Deliana1993

Re: Missie: impoesible

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 19:32

Oehoee nu nog een naam bedenken ? ';

Impoesible is toch wel een leuke naam voor je poesje, uuuuhm kitten dan he!!

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-14 19:47

Ik heb al een naam.
Ik ben altijd van de rare/aparte namen :D
Aangezien hij zwart is wordt het Raaf.
Wat waarschijnlijk Raafje of Ravi zal eindigen.
Mijn vorige kat heette Beethoven :+
Afgekort Hoffel of Hoffie :P

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 19:51

Je weet dat een Raaf een ander dier is dan een kat? :P :+

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-14 20:12

Slina schreef:
Je weet dat een Raaf een ander dier is dan een kat? :P :+

Echt?
Oei.
Zullen we dan maar blacky doen? :D :))

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:13

koffie.....of leut :+

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:19

Spannend! Ik wacht ook op een foto! Ravi is wel een errug leuke naam trouwens.

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 20:25

Je kent toch wel dat gezegde 'stelen als de raven'? Als poes dan thuiskomt met een bij de buren gestolen diepvrieskip dan ligt dat aan de naam :D .

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 21:03

Gwen schreef:
Je kent toch wel dat gezegde 'stelen als de raven'? Als poes dan thuiskomt met een bij de buren gestolen diepvrieskip dan ligt dat aan de naam :D .

:')
Moet ie eerst de vriezer openkrijgen

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-14 22:01

Dan zou ik liever een paar paarse knisperende briefjes mee naar huis zien komen als hij dan toch per se iets moet stelen :+

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 22:50

Slina schreef:
Gwen schreef:

:')
Moet ie eerst de vriezer openkrijgen

Nee, hoor, onze Oosters Korthaar van vroeger had gewoon een ontdooiende diepvrieskip van één van de buren weggekaapt :o , en hij heette niet eens Raaf :+ . Hij probeerde het hele geval (minus een poot die kennelijk al genuttigd was) door het kattenluik naar binnen te sjorren, maar toen bleef ie steken :') .

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 07:20

_O- Waar is de like knop _O- Maar wellicht had dat ook meer met het ras dan met de naam te maken Gwen :P

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 10:02

Dan hoop ik voor TS dat ze uiteindelijk geen OKH of Siamees o.i.d. neemt, want zo'n ras en dan de naam 'Raaf'... Als je buren je na een tijdje steeds argwanender aan gaan kijken weet je in elk geval hoe dat komt :D .

De bewuste diepvrieskip is uiteindelijk maar gewoon bereid door mijn moeder. Ze vond het ook zo wat om de hele buurt af te gaan: 'Juffrouw, is deze kip van u O:) ?'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 10:08

Als Raaf of Blacky of hoe die ook heet niet door gaat, ik heb net op fb echt superschattige bonte kittens voorbij zijn komen. <3

Selina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 10:55

Gwen schreef:
Dan hoop ik voor TS dat ze uiteindelijk geen OKH of Siamees o.i.d. neemt, want zo'n ras en dan de naam 'Raaf'... Als je buren je na een tijdje steeds argwanender aan gaan kijken weet je in elk geval hoe dat komt :D .

De bewuste diepvrieskip is uiteindelijk maar gewoon bereid door mijn moeder. Ze vond het ook zo wat om de hele buurt af te gaan: 'Juffrouw, is deze kip van u O:) ?'

Hahahah. You made my day.

Ik heb een nieuw kattensoort ontdekt gister :j
mijn neefje van 5 ging door het kattenluikje. (In een hordeur, die is iets groter.)

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-14 12:02

Joolien schreef:
Als Raaf of Blacky of hoe die ook heet niet door gaat, ik heb net op fb echt superschattige bonte kittens voorbij zijn komen. <3

-O-
En echt.
Ik kreeg zojuist een berichtje dat het poesje toch binnen de familie wordt opgevangen en dat het dus niet doorgaat voor mij Y;(

Wat jammer!
Nu moet ik gaan verder zoeken.
Ik ben juist op zoek naar een zwart katertje. En op de een of andere manier hebben de poesjes waar ik steeds voor val een gek tekeningetje in het gezichtje.
Ik ga maar rustig verderkijken,want vriendlief vond het ook wel een beetje jammer :(:)

Science90

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 12:03

Ga gewoon eens bij een asiel kijken, die lopen over op dit moment!

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 12:04

-O- -O- lekker dan......

Bij ons op stal is net een nestje geboren.......maar die moeten eerst nog een beetje groeien.....
Ik weet wel dat die katten top karakters hebben, ik heb er zelf 3 van :D

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 12:06

Ik wou net zeggen.
Gelukkig zijn de 5 kittens en moederpoes die ik heb opgevangen bij mij al besproken. Maar het is momenteel belachelijk druk met kitten in het asiel.
Hier gaan ze dit jaar over de 250 kittens.... en dat alleen omdat mensen weigeren te helpen en het is OHHHH zoo leuk zo'n nestje.
Hier een moederpoes opgevangen die uit huis was gegooid, drachtig en al, nog geen jaar oud. :n
Ook een pleegkitten erbij gekregen toen de kittens 2 weken oud waren, ook gedumpt langs de weg, het arme kereltje keek serieus scheel van de honger. Wist niet dat dat echt kon, maar jawel dat kan echt.
Vergeet marktplaats en ga naar het asiel!

Bjarni

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 12:11

Tivoli schreef:
Joolien schreef:

-O-
En echt.
Ik kreeg zojuist een berichtje dat het poesje toch binnen de familie wordt opgevangen en dat het dus niet doorgaat voor mij Y;(

Wat jammer!
Nu moet ik gaan verder zoeken.
Ik ben juist op zoek naar een zwart katertje. En op de een of andere manier hebben de poesjes waar ik steeds voor val een gek tekeningetje in het gezichtje.
Ik ga maar rustig verderkijken,want vriendlief vond het ook wel een beetje jammer :(:)

Ik volg het topic al de hele tijd, wat jammer dat het niet doorgaat!
Bij mijn zusje in de praktijk hebben ze een katje (volgens mij katertje) opgevangen na een ongeluk. Hij is vorige week geopereerd aan zijn heup en wat ik er van begrepen heb komt het weer helemaal goed. Hij is deze week nog in de kliniek en zoekt nog een lief baasje. Ik heb wel een filmpje van hem maar moet even kijken hoe ik die via whatsapp op bokt krijg. Als je interesse hebt wil ik je het filmpje sturen?

Catnip

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 12:12

youngster schreef:
Ik wou net zeggen.
Gelukkig zijn de 5 kittens en moederpoes die ik heb opgevangen bij mij al besproken. Maar het is momenteel belachelijk druk met kitten in het asiel.
Hier gaan ze dit jaar over de 250 kittens.... en dat alleen omdat mensen weigeren te helpen en het is OHHHH zoo leuk zo'n nestje.
Hier een moederpoes opgevangen die uit huis was gegooid, drachtig en al, nog geen jaar oud. :n
Ook een pleegkitten erbij gekregen toen de kittens 2 weken oud waren, ook gedumpt langs de weg, het arme kereltje keek serieus scheel van de honger. Wist niet dat dat echt kon, maar jawel dat kan echt.
Vergeet marktplaats en ga naar het asiel!

Amen! Als mede-opvanggezin ben ik het hier helemaal mee eens :j

En als je een zwartje zoekt, helemaal! Die zijn het minst populair en blijven vaak het langste zitten.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 12:13

TS waar woon je? Mijn ouders hebben 6 zwarte kittens zitten. Er is 1 zwarte kater bij die echt ontzettend lief is en heel graag op schoot wil e.d.
Zij vangen ze op voor het asiel dus er zitten wel kosten aan verbonden. Kittens is volgens mij helemaal zwart, maar als je goed kijkt zijn ze een beetje cypers.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 12:14

Oeps, heb ik het nu gejinxt? Balen zeg :(

Misschien idd naar het asiel?

Oh en trouwens, hier op stal hebben ze ook nog een zwarte kitten die weg mag!

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-14 15:49

Jammer zeg!

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-14 16:05

Ik wil verder geen discussie ontketenen over waar ik wel of niet een poesje vandaan wil halen :)
Asiel is voor mij ook zeker een optie,daar heb ik ook al rondgekeken.
Kosten vind ik niet erg.

Ik ga een pb sturen bjarni

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-14 18:47

Zo! Ik heb de afgelopen uren heel wat berichtjes gekregen (op bokt,Facebook en via de mail)
Het breekt m'n hart om te zien hoeveel zielige en eenzame dieren er zijn!
Het liefst zou ik ze allemaal redden.

Morgen heb ik een afspraak bij een niemand-wil-mij-hebben-poesje uit een asiel. Een achtergelaten grijs katertje die omviel van de honger.
Hopelijk kan hij bij ons een warm thuis vinden :)

Toch fijn en leuk dat iedereen in dit topic zo meedenkt en meeleeft :)
Ik vind het heel leuk om hier steeds een update te geven en m'n enthousiasme (en teleurstelling...) met jullie te delen :)