Fijn dat het allemaal lekker gaat!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
?
en wat een schatjes.
Anouk_M schreef:Wat zijn ze mooi!!![]()
welk van de pups heeft nog geen nieuwe baas? Echt jammer dat het nu niet uit komt, wij hadden in de planning staan om nog minimaal een jaar te wachten. Maar wie weet het volgende nest, je gaat deze combi nog een keer doen toch?
Geniet van je mooie baby's!
Amandavd schreef:Leuke foto's Keona, en wat goed dat je nog wacht met kiezen van pups, wij deden rond 7 weken altijd de puppy test om te kijken welke pup het best past bij welke eigenaren.
Amandavd schreef:Leuke foto's Keona, en wat goed dat je nog wacht met kiezen van pups, wij deden rond 7 weken altijd de puppy test om te kijken welke pup het best past bij welke eigenaren.
Best leuk om te zien haha.
MarlindeRooz schreef:Amandavd schreef:Leuke foto's Keona, en wat goed dat je nog wacht met kiezen van pups, wij deden rond 7 weken altijd de puppy test om te kijken welke pup het best past bij welke eigenaren.
Ik heb eens op puppy test gezocht, ik heb hem gedaan en er kwam precies het soort hond uit dat ik graag wil. Namelijk: American Staffordshire Terriër . of een pitbull!Best leuk om te zien haha.
En TS, ze groeien snel joh!
MadelonSunny schreef:Ontzetten lief zoals jullie andere hond er steeds naartoe gaat!
Moeders is volgens mij best makkelijk met anderen toe laten tot haar kinderen?
keona schreef:Amandavd schreef:Leuke foto's Keona, en wat goed dat je nog wacht met kiezen van pups, wij deden rond 7 weken altijd de puppy test om te kijken welke pup het best past bij welke eigenaren.
En TS, ze groeien snel joh!
Denk dat julle 2 verschilende testen bedoelen.een zal op ras soorten zijn en andere op karakters van een bepaald ras.wij hebben ook een stafford reu en hij is een goede pappa voor de pups
omdat de pups daar nog nooit waren geweest. De fokker ( jij dus ) moet zo kunnen staan dat ze je niet kunnen zien en liefst niet ruiken, maar dat laatste is bijna onmogelijk omdat jij degene bent die de test moet beoordelen op je blaadje. Uit het zicht staan is wel belangrijk.