Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
N0a schreef:Wat bij mijn kat hielp was rond een uur of 2/3 's nachts door de straat te lopen. Rammelen met brokjes etc. Wij hebben toen ook wat oud kattengrit voor de deur gelegd zodat ze haar geur kon herkennen. Uiteindelijk lag ik in bed en om 4 uur 's ochtends stond ze ineens voor de deur, omdat ik niet kon slapen hoorde ik haar gelukkig en heb haar snel de deur open gedaan. s nachts bewegen ze zich makkelijker en zijn ze niet zo bang. Ik hoop voor je dat ze snel terug komt. Kijk al vanaf het begin mee.. verschrikkelijk, moet er niet aan denken!
moyra schreef:Ik heb de alk/hoogtij/wantij/alk gehad maar helaas geen poes gespot.
Had het ook niet verwacht maar was er toch en dan is het een kleine moeite om even een rondje te maken.
ik hoop dat ze gauw thuis komt
)... We blijven hoop houden en websites checken! Ik hoop niet dat iemand haar gejat heeft en probeert te verkopen, zie haar dan nog maar eens terug te vinden
Dit is namelijk een keer bijna gebeurd bij onze vorige kat (wel een buitenkat). M'n pa was d'r kwijt en hoorde van een buurtbewoner dat iemand haar zo van straat had gepakt en meegenomen. Gelukkig was m'n vader brigadier bij de politie en wist hij wie dat zou kunnen zijn, hij kon haar dus terughalen. Ik moet er niet aan denken dat dat met Abbey gebeurt
Dit is dus ook een van de redenen waarom we er binnenkatten van wilden maken.
Hij blijft wel lief als hij jaloers is, hij komt dan alleen ook op schoot zitten (samen met zijn knuffelbeer, hij gaat nergens heen zonder knuffelbeer). Dan heb je dus een 38 kg wegende hond, een enorme knuffelbeer en een kat/hamster op schoot