, leuk een schop enorm veel gebeurd sinds dit topic . Op mijzelf , verhuist veel konijnen overleden etc . Momenteel een koppel in de logeerkamer , dat is nu de konijnen kamer
. Na een marter aanval vorig jaar durf ik ze niet meer buiten te laten , 1 konijn heb in laten inslapen na die aanval en de andere hebben wij kunnen beschermen dat hij de volgende was (hoorde de voedster gillen midden in de nacht ,buurvrouw van straat grenzend aan de tuin met een depot voor kranten dacht een egel en is gaan kijken en heeft dus de marter laten schrikken. Sprong gelijk uit bed en de tuin in en samen zagen we het beest nog over de schutting gaan , beestje leefde nog maar te zwaar gewond en laten inslapen )

De kamer van Tarzan en Lilo
Mooie ruimte Nadia !
En daarbij wil ik later nog een ren gaan maken van 20m2 ofzo (of groter, kan dat echt niet inschatten
) met kipjes er ook bij.. veldje met fruitboompjes 

Een zandbak is ook wel heel leuk! In het weitje later zou ik graag iets van een mooi stroompje maken, en inderdaad ook een heuveltje, watervalletje die dan uitkomt op het stroompje, bruggetje er overheen
Dat is ook een leuk idee inderdaad! Dankje

)
En dus ook niet wat we uiteindelijk met het konijnenhok hebben gedaan haha. Hebben er voor nu alleen nog maar ff wat dingetjes ingezet, wil nog wat verhogingen maken hier en daar. Uiteindelijk ook een heuvel met tunnel er onderdoor naar de ren ernaast, maar dat is toekomstmuziek