rode katten zijn meestal gewoon katers. Ik bedoel er alleen mee te zeggen dat je dus alsnog op extra kosten moet gaan rekenen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ingedebruijn schreef:Denk dat ze de opmerkingen ook niet plaatsen voor die mensen maar voor het welzijn van alle dieren.
Diablo schreef:ingedebruijn schreef:Denk dat ze de opmerkingen ook niet plaatsen voor die mensen maar voor het welzijn van alle dieren.
Dat snap ik, maar ik denk niet dat de ouders van dit meisje zich wat aantrekken van mensen op één of ander forum, die ze niet eens kennen. Ik zou in ieder geval mijn schouders ophalen als mijn dochter hiermee aan kwam zetten.
Geryon schreef:Ja joh. Geen geld (willen uitgeven) voor een sterrilisatie, maar wel een kitten erbij nemen?Denk eens aan het welzijn van je dieren..
En dat zouden de bokkers die zo tegen dit soort reacties zijn, ook moeten doen. Ongelooflijk zeg.
Geryon schreef:Ja joh. Geen geld (willen uitgeven) voor een sterrilisatie, maar wel een kitten erbij nemen?Denk eens aan het welzijn van je dieren..
En dat zouden de bokkers die zo tegen dit soort reacties zijn, ook moeten doen. Ongelooflijk zeg.
vrouwke schreef:Geryon schreef:Ja joh. Geen geld (willen uitgeven) voor een sterrilisatie, maar wel een kitten erbij nemen?Denk eens aan het welzijn van je dieren..
Moeten die mensen zelf weten vind ik.
Die zijn oud genoeg.