love_western schreef:Hou jij dan eens op met commentaar leveren op mij! Bedankt alvast
Nee, je hoeft gewoon niet zo vervelend te doen. Die extra opmerking was nergens voor nodig.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lieveli schreef:love_western schreef:Hou jij dan eens op met commentaar leveren op mij! Bedankt alvast
Nee, je hoeft gewoon niet zo vervelend te doen. Die extra opmerking was nergens voor nodig.
Zelf vertoon je ook veel vervelend gedrag. Dus heb dan ook geen commentaar op een ander.

vind ze wel grappig
BobbieLover schreef:Ik ben echt een hondenmens !!![]()
![]()
We hebben altijd honden gehad, en katten zijn toch echt meer op zichzelf.
Een hond komt veel aandacht vragen, is meestal vrolijk en staat je altijd zo lief aantekijken.
Lekker samen wandelen, aan de fiets, rennen door het bos... echt een vriend voor het leven.
Een kat is ook vriendelijk maar ik heb het niet zo ermee.
Ze zijn naar mijn weten toch minder aanhankelijk.
En als een kat je niet mag.. merk je dat ook minder snel..
Ze hallen ineens die poot uit.. een hond laat dat ook meer merken
Bij mijn ouders heb ik altijd honden nu weer , vind het toch veel fijner.
Ze nemen ook niet van alles mee zoals : muizen,vogels.. enz
Voel me ook veiliger bij een hond als bij een kat.
P.s over het honden stinken:
Wassen met hondenshampo en de stank is weg![]()
& ik haat katten niet hoorvind ze wel grappig

BobbieLover schreef:@nimfee;
het is mijn mening over katten.
Zullen vast katten zijn die heel anders zijn als het beeld dat ik van ze heb.
ik heb ook duidelijk gezegd dat ik ze niet haat.
maar ik vind een hond in mijn ogen leuker.
En ja katten nemen dingen mee naar binnen vooral waar ik woon doen katten het.
bijv : kat van me buren hartstikke leuk om fftjes een aai over zijn koppie te geven.
Maar nog vind ik honden leuker.
en een kat trekt vaak naar een persoon vooral in een gezin dat vind ik niet leuk
en een hond is meestal (niet altijd) een allemans vriend!
maar je brengt deze zaken als een feit, wat gewoonweg niet zo is. Een hond neemt geen dingen mee naa rbinnen, logisch want die komt niet verder dan de tuin. Tenzij je dus in het bos loopt, want honden kunnen ook heel goed met vieze dingen aan komen (mijn hond rolt in paardenpoep en dooie vissen, heul fijn, dan heb ik liever dat mijn kat een half muisje brengt hoor!).
Nimfee schreef:BobbieLover schreef:@nimfee;
het is mijn mening over katten.
Zullen vast katten zijn die heel anders zijn als het beeld dat ik van ze heb.
ik heb ook duidelijk gezegd dat ik ze niet haat.
maar ik vind een hond in mijn ogen leuker.
En ja katten nemen dingen mee naar binnen vooral waar ik woon doen katten het.
bijv : kat van me buren hartstikke leuk om fftjes een aai over zijn koppie te geven.
Maar nog vind ik honden leuker.
en een kat trekt vaak naar een persoon vooral in een gezin dat vind ik niet leuk
en een hond is meestal (niet altijd) een allemans vriend!
Ik begrijp dat je katten niet haat, gelukkig hoormaar je brengt deze zaken als een feit, wat gewoonweg niet zo is. Een hond neemt geen dingen mee naa rbinnen, logisch want die komt niet verder dan de tuin. Tenzij je dus in het bos loopt, want honden kunnen ook heel goed met vieze dingen aan komen (mijn hond rolt in paardenpoep en dooie vissen, heul fijn, dan heb ik liever dat mijn kat een half muisje brengt hoor!).
Dat een kat naar één persoon trekt in een gezin is dan ook weer onzin. Je hebt katten die dat doen en katten die dat niet doen. Net als mijn hond. Mijn hond is geen allemandvriend, vreemde mensen moet ze NIKS van hebben. Mijn hond ziet er onwijs schattig uit dus mensen willen haar vaak aaien en verwachten dat mijn hond dat leuk vind. Niet dus, mijn hond loopt gewoon weg of duikt weg. Mijn kat is nog veel socialer wat dat betreft, als er mensen op bezoek komen gaat ze iedereen af voor een aai en degene die de meeste aandacht geeft zit de rest van de dag met een kat op schoot![]()
Maar dat bedoel ik dus. Je kant gewoon wat minder met katten hebben, dat is niet erg. Ik heb wat minder met paarden, omdat ik ze erg groot vindt en ik er voor mijn gevoel geen controle over heb met wat ze doen. Dat gevoel heb ik wel bij honden en katten. Maar dan ga ik dus niet vertellen dat paarden DUS gevaarlijk zijn, veel te groot zijn, eenkennig zijn, chagrijnig zijn, noem maar op. Want ik weet dat dat niet zo is, want ik ken paarden die chagrijnig en eenkennig zijn en ik ken paarden die ontzettend lief zijn.