Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
my_precious schreef:trouwens wilwander jij hebt 3 a 4 honden thuis toch?
wil je zeggen dat dit allemaal teven zijn of 3 teven en een reu?
dat waren toch ook 2 reuen die er tussen zitten/zaten?
en gebrek aan ruimte hebben ze zeker niet Loody schreef:@wilawander. Hoeze gaat het vermoedelijk ten koste van de 2 honden?
Als het het niet probeert zal je er nooit achter komen.
Zelfs als beginner.
Iedereen is als beginner begonnen en van je fouten leer je.
Ts geeft aan als het niet het niet gaat kan de hond terug.
Ik zou het proberen en je merkt vrij snel of het lukt of niet.
Zelf heb ik geen ervaring met pittbuls. Wel met bullterriers.
Die heb ik 16 jaar gehad en was een echte reu en kon ook gewoon met andere reuen samen.
In huis en buiten
Nu hebben we 4 honden. 2 dominante reuen. Een allemansvriend reu en een teef.
Ja het zijn Hollandse herders, mechelse herder en een labrador.
Allevier lopen los samen tijdens het uitlaten. Spelen samen en het gaat erg goed.
En door het proberen is het gelukt met deze roedel buiten te lopen zonder problemen.
Tja de ervaring is hier wel met honden maar elke keer een hond erbij is weer een uitprobeersel ook
Voor hondenkenners.
animalwoman schreef:O en omdat zij het af raad moeten we daar allemaal naar luisteren nou bekijk het maar
Ze moet doen wat ze zelf goed vind het kan ook gewoon goed gaan als ze zelf sterk is
animalwoman schreef:O en omdat zij het af raad moeten we daar allemaal naar luisteren nou bekijk het maar
Ze moet doen wat ze zelf goed vind het kan ook gewoon goed gaan als ze zelf sterk is

Sammy_xxs schreef:Reno ( mijn hond) die was wel dominanter en django erg onderdanig. Maar ik heb reno een aantal keer op zn rug laten liggen, zodat django over hem heen kon gaan, en dat vond reno helemaal niet erg.
Loody schreef:nou inderdaad ik heb er inderdaad verstand van.
En ten alle tijden is de eigenaar de leider van de honden.. en niet een van de honden.
als je zelf de honden niet aan kan moet je het niet doen nee, daar ben ik het wel weer mee eens.
Maar als jij niet de baas kan zijn over je hond.. moet je geen hond nemen in mijn ogen dan.
hond op de rug laten liggen is namelijk wel goed..
zo geeft de hond zich over aan de situatie en dus ook aan de pup en de rest van de omgeving