Het is natuurlijk vooral schoonmaken. Maar tijdens het schoonmaken van de volieres wordt er genoeg gekroeld

Ik ben trouwens ook helemaal gek geworden op de grote alexander parkiet! wat een leuke vogels zijn dat
! (de groene op de foto)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sanne135 schreef:fjordie333 schreef:iemand ervaring met de papegaaien puzzels ? ik vind ze vrij duur maar lijken me wel leuk !
Je kunt ook gewoon zo'n peuterpuzzel kopen, waarbij je vormpjes in een doos moet stoppen of houten figuurtjes op hun plek.. Veel goedkoper!
https://www.google.nl/search?client=ope ... A#imgdii=_ (de eerste foto)
Al weet ik niet of dat hout bestand is tegen een ara
ivy_power89 schreef:Nou zeker lang geleden haha
Wij hebben onze stitch 3 jaar geleden naar een nieuwr eigenaar moeten doen, omdat ik plots heel ziek werd. Ik kreeg zeer instabiel astma met heel veel opnames en ellende, en bleek ook een lichte allergie voor vogels te hebben.
En grijze roodstaarten produceren het meeste fijnstof van alle papegaaiensoorten....
Het ging mij echt aan het hart, heb nog heel lang gehad dat ik in bepaalde situaties, bepaalde geluiden of woorden zou horen... en dan is het echt stil in huis.
En het bleek geen reet geholpen te hebben, de frequentie van ziekenhuisopnames bleef onveranderd en ik struggle nog steeds met astma en de gevolgen