:D:D:D::D:D Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
:D:D:D::D:D Sonja_vR schreef:ja maar dat zeg je toch ook niet tegen iemand die voorbij komt met een hond ?dat zou idd gewoon erg banketstaaf/grof zijn
maar zo puur hypothetisch in een topic of in een gesprek met iemandgeen probleem.
.

Anonieempiee schreef:Lama's en alpaca's! ik vind ze toch zoooooooo lelijk, vooral als ze geschoren zijn!
http://webecoist.momtastic.com/wp-conte ... als_EP.jpg
Lynn_x schreef:Sonja_vR schreef:ja maar dat zeg je toch ook niet tegen iemand die voorbij komt met een hond ?dat zou idd gewoon erg banketstaaf/grof zijn
maar zo puur hypothetisch in een topic of in een gesprek met iemandgeen probleem.
.
Ik zeg het inderdaad hier, maar dat is niet persoonlijk bedoeld. Ik ga echt niet als je langsloopt met je poedel tegen je zeggen, PAS OP HOOR! Ik vind poedels lelijk dus ik wil hem schoppen!
Wat een opblazerij weer. ik kan wel weer zeggen; Typisch bokt...
Is het dan echt nodig dat ik mijn post uit 100 perspectieven moet bekijken voor ik m post?
??
? 

gerlindie schreef:wat een stelletje idioten! ze zeggen dat dat beest het al superlang heeft overleefd, dan halen ze haar uit het water zodat ze blijft leven?
en dan gaat ze dood... had dat beest lekker laten zitten!
ze leven van oa diepzeevissen (die heb je daar natuurlijk niet) en het water is er veel te warm. Dus ze had al niet bepaald veel kans meer