HAPPY B-DAY!!!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HAPPY B-DAY!!!!
Forcalquier schreef:Wat een hoop gezeik om niets.
Als de eerste de beste een topic opent over een hondje geadopteerd uit Spanje,Peru,weet ik veel watvoor dieronvriendelijk land dan staan we allemaal te applaudiseren want jemig jij hebt een groot hart voor dieren.Ik lees niet anders als topic's over (mogelijk) geimporteerde paarden omdat we perse iets aparts onder onze kont willen...waarom dat dan? we hebben hier in NL immers ook meer dan zat paarden om een keuze uit te maken!! Nee deze mensen worden alleen maar de hemel in geprezen met hun prachtige keuze.
Maar in dit geval vind iemand een aan zijn lot overgelaten pup en moeten we die maar weg moffelen in een dierenopvang,alsof dat beestje daar beter van word!! staat ie straks evengoed met zijn foto op een adoptie site of nog erger...hij gaat gewoon op de grote hoop om afgemaakt te worden. Pupje word grondig nagekeken op ziektes en hoe dat beestje hier in NL gaat komen.... is dat onze zorg??
TS ik wens je heel veel plezier met je nieuwe aanwinst!

helaas constateer ik wederom dat een topic hier weer behoorlijk uit de hand loopt. Voor wie de openingspost van TS niet heeft meegekregen: de vraag was eigenlijk hoe je het verschil kon zien tussen een rottweiler of doberman pup. Natuurlijk kun je daarna een hele discussie gaan voeren over het wel of niet invoeren van een pup, maar ontopic is het dus absoluut niet. Daarbij wil ik de kanttekening plaatsen dat de vlieger niet opgaat om een TS te beschuldigen van het negeren van advies, als er helemaal niet om dit advies werd gevraagd.
Ik zeg alleen dat sommige mensen doen/deden of jij het meest perfectje, geweldige baasje ooit was, en dát vond ik wat overdreven.
kimmie261 schreef:xx_Horsiex schreef:Typisch dat heerlijke hypocriete he. Als er een nestje pups op BB staat schreeuwt iedereen moord en brand want de asiels zitten zo vol, en als je dan zegt haal een hond uit het asiel is het ook niet goed.
Ik ben er klaar mee, TS, succes en hopelijk komt het allemaal goed.
met kleine aanvulling: er wordt alleen over asielhonden gezeken als het gaat om een stamboomloos nestje,stamboom pupjes worden de hemel in geprezen en zal er nooit gezeurd worden over dat de asiels vol zitten,gaat het om een stamboomloosnestje komt de moraalridder in de mens op bokt omhoog en moet er het eeuwige asielhond verhaal uitgekauwd worden...
DaniBanani schreef:Want als TS een topic zou maken en zeggen: "Ik heb een kruising in het asiel gezien die ik geweldig vind, maar kunnen jullie zeggen of er stafford in kan zitten want staffords zijn rothonden en die wil ik niet!" dan krijgt ze een lading commentaar.

happy!

en vooral een goede opvoeding en snel met mijn andere hond laten wennen.

xx_Horsiex schreef:Mijn tante was zwaar gehandicapt, en is laatst overleden. We hebben tot haar dood haar met alle liefde verzorgd, maar haar weg te zien kwijnen de laatste jaren was hartverscheurend, nu heeft ze moeten wachten tot ze een keer dood ging.
Zo´n puppy weet niets van wat er met hem gebeurt als hij sterft, alleen dat hem een hoop lijden wordt bespaart.
ben o zo benieuwd! hihi