Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eponine schreef:Hoi, Ik zou ook graag meer hierover willen weten. Mijn hond is te mager, en ik benieuwd of dit iets voor hem is. Hij is 13, en heeft hartruis, wat energie vreet.
Hij krijgt al een tijd kvv van de c1000 uit de diepvries, maar barf is nieuw voor mij. Voeren jullie gewoon complete geitenkoppen enz? Van school uit heb ik geleerd dat bv kippenbotten schade kunnen veroorzaken in de darmen, maar toch lees ik dat er complete kippen gevoerd worden, incl bot? En bv lamsribben, geeft dat geen probleem, eten ze de botten zelf dan ook op? Kan ik hem ook voor de afwisseling een geitenrib geven? Of een penslap?
Vind het wel boeiend allemaal!
Ik voer op het oog, dus te dik = minderen enz.. Alleen gaat dat nu niet meer vanwege zijn gewichtsverlies naar aanleiding van zijn hartruis.
eponine schreef:Oké, ik wil wel eens zo'n kippennek voor zijn neus houden, mijn hond is normaal gesproken een erg moeilijke eter.. Waar halen jullie, oftewel, verkopen ze dat ook gewoon in winkels? En die geef je dan gewoon rauw? En kan ik ze dan het beste in de vriezer bewaren en per keer een paar ontdooien?
Hij krijgt nu idd Smuldier, en daarvan lust meneer alleen de pens en pens/ vlees gerechten..