Ik voer vaak zalmkoppen en dat is makkelijk en leuk (als ze het eten
).Welke mix heb je van herby? de zalmmix? die deed het hier ook goed
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
).
) M,n Jack russel eet het niet, dat is een beetje een meut hahaha! 

en het is maar 0,75 euro voor 500 gram.

Tieme schreef:Kuggur schreef:Begrijp ik je goed Paxine, krijgen je honden alleen vlees te eten?
en wat is daar mis mee??
honden zijn vleeseters en doen het prima op alleen vlees. zolang je er maar op let dat het compleet is. dus een complete versie geven of alles zo uitzoeken dat ze geen tekorten komen.
Noon schreef:ik heb dit net binnen gekregen, heb er nog niet eens naar kunnen kijken haha. Strax mooi alles proportioneren.
20 kg rundvlees
15 kg lamsstaart
20 kg lamspens
10 kg kipkarkas
Mooi via BP en geleverd in mn eigen WP![]()
Volgende maand komt er weer een levering, maar dan rijd ik zelf voor aan aantal mensen. Volgens mij moet ik dan iets van 200 kg ophalen in Apeldoorn![]()
Mag t/m de zomer niet meer zoveel bestellen, want mn vriezers moeten eerst eens leeg. Dan kan ik ze ook eens schoonmaken
Sassy schreef:Nog iemand die via BP meebestelt![]()
Ik heb voor over een week of 2 meebesteld bij SW.
Wat heb ik momenteel in de vriezer liggen...konijn (koppen, karkas, niertjes en spiervlees), paard (spiervlees), kip (karkas, filet, bouten en voor straks nekjes en karbonades besteld), lama spiervlees, rund (hart, spier), fazantenboutjes, sardientjes, zalmsnippers, ansjovis (de vis wel in kleine porties) schapenvlees en -vet, voor straks geit (lever, hart, spier), runder- en lamspens meebesteld.
En dan krijgen ze nog groente en fruit (net waar ik voor een redelijke prijs aan kan komen).
Wel eens yoghurt of kwark met honing erbij...
Ik zeg wel eens voor de grap dat mijn hondjes waarschijnlijk beter eten dan menig kind ...
gezelligheid!
Volgens mij nog een berg orgaan (geit, lam, konijn, rund) die ik moet verdelen (kan ik vandaag trouwens wel doen...), verder nog wat struisvlees, konijnenvlees en paardenvlees, botwerk van konijn, haas, lam, geit, kalkoen, parelhoen, kip en zalm/haring...

MyWishMax schreef:Ik vatte het op als: krijgen ze alleen vlees en geen bot/orgaan? Misschien heb ik het fout? Want alleen spiervlees is weer niet compleet, maar we lazen al dat ze dat wel krijgen

En zonder beloning trainen gaat totaal niet, we zitten nog in de beginfase en er gaan dus ladingen snoepjes doorheen.
Was een reactie op: krijgen ze alleen vlees/vlees is juist goed. (die 2 quotes
)