Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dus al dat haar, ik wordt er echt helemaal kriebelig van hahahaha
Daarbij de katten die ik in mijn leven versleten heb waren allemaal echte kortharen, die verhaarden echt nauwelijks. Dit is dus echt een extreme en we hebben allemaal donker meubilair, dus je ziet het ook niet een klein beetje
daarbij hebben we het er al langer over hoor, of ze naar buiten kan, want alle katten hier in de buurt komen buiten en het is zo sneu dat zij dan helemaal gek wordt in de kamer om alle katten die hier langs komen (we hebben ramen tot aan de vloer) 

Helaas is 2 nu echt even genoeg... gaby12 schreef:Die onderwol haal je er makkelijk uit met een maine coon kam,dat is een kam met roterende tanden.
Een herderhark kan ook maar die werkt minder prettig op de buik en onder de oksels.
Zelfs mijn niet pluis (met redelijke ondervacht) die normaal niet gekamd wil worden vond dit toch wel lekker
Stybba schreef:gaby12 schreef:Die onderwol haal je er makkelijk uit met een maine coon kam,dat is een kam met roterende tanden.
Een herderhark kan ook maar die werkt minder prettig op de buik en onder de oksels.
Ik heb de kam ook gekocht en hij werkt goed! Ik haal wel vooraf eerst de klitjes er wat uit met de pinnetjes borstel, dan gaat de kam er makkelijker doorheen. Helaas vind mijn pluis het zo lekker dat ze niet stil blijft zitten en maar heen en weer loopt om kopjes te geven en tegen me aan te wrijvenZelfs mijn niet pluis (met redelijke ondervacht) die normaal niet gekamd wil worden vond dit toch wel lekker
Je kunt niet normaal een boek lezen als zij bij je op schoot zit..
Maartenn schreef:Dat rondjes lopen en tegen je aan wrijven doet haar moeder ookJe kunt niet normaal een boek lezen als zij bij je op schoot zit..
Bijt Danica ook wels eens in blote benen? Zowel Aina als Asta hebben dat trekje, vooral als je met blote benen onder een deken zit...