Beesten op bed...am I weird?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Neroo

Re: Beesten op bed...am I weird?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 16:52

De planning is wel om ooit te gaan verhuizen naar een iets groter hutje, inclusief aanschaf van een leuk hondje ( Engelse Bulldog <3 ). Dan blijven de beesten wel van de slaapkamer af :j

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 16:55

Pluizebolpum schreef:
Poezebeest hier geeft ook geen kick, totdat de wekker én mijn telefoon blért. Als ik dan nog steeds lig te snurken komt ze wel vrolijk mee bléren. En als zelfs dat me niet wakker maakt gaat ze op zoek naar mijn grote teen en bijt ze daar in totdat ik wakker word :') . Erg handig, ik ben nogal goed in het vinden van uit,- en snoozeknopjes en verslaap nogal eens. Nu met mijn huidige kat is dat over. Die heeft geen snoozeknop en al helemaal geen uitknop, bovendien is ze snugger genoeg om buiten handbereik te blijven. Ik heb namelijk al meer dan eens geprobeerd de kat uit te zetten := .

Dat verhaal van Wennii is ook wel een giller hoor :D . Maar wat is goorder, de sok van je vriend voor je neus, of de kont van je kat in je neus. Krijg je ervan als je je kat Muts noemt. Dan gaan ze zich naar hun naam gedragen en liggen ze het liefst op je hoofd. Nu kan ik heel veel hebben, maar als zo'n poepgat letterlijk op je neus geparkeerd wordt houdt 't op. Ik heb grenzen >;) .

_O-

Die van mij keren me ook vaak letterlijk de rug (en toebehoren ;)) toe...

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 00:10

Neroo schreef:
Mars schreef:
Zoenen doe ik trouwens ook wel hoor, maar op zijn koppie en verder niet. Lees weleens van mensen die hun hond in hun gezicht laten likken, brrrrr. Dat vind ik wel echt smerig, zeker als je ziet wat honlief zoal uitspookt met die tong :\

Een hondentong is schoner dan een mensentong, dus wat dat betreft is zoenen met je vriend smeriger :D

Neuh, mijn vriend gaat namelijk gewoon onder de douche en likt niet zijn 'onderdelen' schoon als je begrijpt wat ik bedoel :P

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 00:19

Heb mijn vriend ook nog nooit (paarden)poep zien eten :)).

Neroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 00:24

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 00:35

mijn hond ligt op de vensterbank en de bank. Als wij gaan slapen komt hij niet op bed. Heeft een mandje in mijn slaapkamer (woon nu nog op kamers, straks krijgt hij een mandje in de slaapkamer en 1tje in de woonkamer) en daar ligt hij 's nachts, of in zijn eigen stoel. 's ochtends wil hij nog wel eens op bed springen, dat mag dan wel. Maar hij doet het 's avonds uit zich zelf al niet, kruipt gewoon lekker in zijn mand.
(voor de beeldvorming, het is een kruising tussen een labrador en schapendoes. langhaar, helemaal zwart en formaatje grote golden retriever := )
om even weer terug te gaan naar het originele onderwerp :P
mijn vriend eet gelukkig ook geen poep :Y)

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 01:02

Poezenbeest Amy ligt heerlijk op mijn been te dutten nu.
Ze is een klein katje wat gek is op warmte dus als het koud in de winter is , en ik doe mn lamp uit en ga met mn hoofd op het kussen liggen, wil ze wel eens met haar poot (zonder nagels) me neus aantikken dat ik die deken eens omhoog moet doen zodat ze tegen mn benen aan kan liggen.

Sacha (Husky) ligt graag op bed, maar zo ook nachten lang in haar mandje.

Gecastreerde jonge kater Charlie slaapt op mijn bed, als Amy beneden slaapt, ik heb hun om en om boven want Charlie kan zich met Amy erbij nog niet gedragen

Djaga (Husky) ligt het liefst op zn kussen of de mand (Als Sacha niet in de mand ligt) , komt wel op bed maar als je stopt met aaien is ie weg.
De honden liggen overigens op een oud dekbed overtrek op het 2de deel van het bed.

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-11 08:53

Pluizebolpum schreef:
Poezebeest hier geeft ook geen kick, totdat de wekker én mijn telefoon blért. Als ik dan nog steeds lig te snurken komt ze wel vrolijk mee bléren. En als zelfs dat me niet wakker maakt gaat ze op zoek naar mijn grote teen en bijt ze daar in totdat ik wakker word :') . Erg handig, ik ben nogal goed in het vinden van uit,- en snoozeknopjes en verslaap nogal eens. Nu met mijn huidige kat is dat over. Die heeft geen snoozeknop en al helemaal geen uitknop, bovendien is ze snugger genoeg om buiten handbereik te blijven. Ik heb namelijk al meer dan eens geprobeerd de kat uit te zetten := .

Dat verhaal van Wennii is ook wel een giller hoor :D . Maar wat is goorder, de sok van je vriend voor je neus, of de kont van je kat in je neus. Krijg je ervan als je je kat Muts noemt. Dan gaan ze zich naar hun naam gedragen en liggen ze het liefst op je hoofd. Nu kan ik heel veel hebben, maar als zo'n poepgat letterlijk op je neus geparkeerd wordt houdt 't op. Ik heb grenzen >;) .

Oke, ik lees dit nu en aangezien ik ernstig visueel ben ingesteld lig ik dus helemaal dubbel achter mijn pc. Tis maar goed dat er nog niemand is verder whahahaha! :') :') :')
Maar om op je vraag terug te komen, die mij ook maar die sok hoor!! Als mijn vriend nou heule erge zweetvoeten had, zou ik misschien niet kunnen kiezen, maar gelukkig valt dat allemaal wel mee 8-)

xTesske

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-11 20:34

bij ons liggen ze ook overal!
we hebben er 4 (1 boerenfox, 2 shih-tzu's en 1 chihuahua) eerst hadden we geen chihuahua maar een herder en toen ging het er het zelfde aan toe.

Gelukkig neemt mijn zus 2 honden de boerenfox en 1 shih tzu mee naar boven zodat er bij
ons nog maar 2 liggen.

sinds kort heeft de chihuahua ook iets nieuws bedacht dan liggen wij alllemaal in bed en komt die vragen
of die onder de deken man liggen en dat gaat die in het 'hollete' bij mijn buik en benen liggen.

over wekker gesproken als bij ons de wekker gaat word de chihauhua helemaal vrolijk en lekt die
je helemaal onder

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-11 00:47

Zooooo 12 pagina's aan reacties op mijn topic, nooit verwacht! :wow:

Ik laat me overigens ook niet likken door honden, vind ik te smerig voor woorden.
Ze likken aan alles met die tong, iewl!
Kus ze wel graag, al mn dieren trouwens, en ook de stalhond bijvoorbeeld!
Niet plat op hun bek, maar wel de snuit ofzo.

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-11 00:49

En heb inmiddels mn vriend zo ver dat Cornell gewoon op bed slaapt.
Heb 'm van begin af ook gezegd; Betreft de dieren; take it or leave it, zij staan op nr. 1!

Mindfields

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 00:50

Ik weet dat ze overal aan likken en toch mogen ze me kussen hoor,(tongzoenen gaat me net te ver maar ze likken echt wel aan mn gezicht etc) bijgevolg heb ik nooit infecties als ik een wondje heb en er komt paardenstront of andersoortige viezigheid in. heb een enorme weerstand opgebouwd o.a. door mezelf bloot te stellen aan dit soort fratsen :D

Pluizebolpum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 01:05

Mindfields schreef:
Ik weet dat ze overal aan likken en toch mogen ze me kussen hoor,(tongzoenen gaat me net te ver maar ze likken echt wel aan mn gezicht etc) bijgevolg heb ik nooit infecties als ik een wondje heb en er komt paardenstront of andersoortige viezigheid in. heb een enorme weerstand opgebouwd o.a. door mezelf bloot te stellen aan dit soort fratsen :D

Maar is dat niet sowieso als je jezelf regelmatig bloot stelt aan 'viezigheid'?
En zo slecht kan het niet altijd wezen als je jezelf laat aflebberen door een dier. Mijn kat likt geregeld mijn voorhoofd schoon. Beste scrub ever! Heb nog nooit zo'n mooi perzikhuidje gehad sinds ik haar heb. :D
En ja, al krijgt poeslief best geregeld een kus op d'r koppie, tongzoenen gaat mij ook net iets te ver :') .

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-11 01:13

Ja daar ben ik het ook zeker mee eens hoor, dat het niet ongezond is voor je weerstand, en voor kinderen ook 'goed' betreft weerstand. "Vieze" dingen sowieso.
Maar ik persoonlijk ben er vies van :o

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 01:18

als de kat net op de bak is geweest pak ik een natte lap en maak haar poten schoon ,hetgeen zij uiteraard niet geheel op prijs stelt

Sees

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 11:46

Mijn katten willen wel eens een verdwaalde lik over mijn hand geven maar dat is dan meer per ongeluk als ze hun pootje missen :D. Ik vind trouwens de achterpootjes van mijn katten het allersnoezigst (naast hun heerlijke knuffel-en-kussen-uitlokkende koppie uiteraard ;) ), ik weet ook niet waarom. Ik knuffel en kus mijn katten overal behalve op hun neus/mond en echterkant :D. Ik heb geen hond maar likken in mijn gezicht vind ik ook niet lekker. Van mijn paarden ben ik trouwens minder vies op de een of andere manier.

Buffelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-11 11:48

Ik heb mijn hond ook altijd op het voeteneind snachts ik heb een klein monster hihi, heb wel een sprei over het dekbed heen zodat niet alles behaard word en vind dat ook wel zo fris.

Koia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 21:52

Mijn bed is mijn domein en daar komt mijn hond dus niet op. Hij heeft zijn eigen kussen op de grond waar hij tevreden zat mee is. Dat beest snapt ook niet dat hij de ene keer wel mag maar de volgende dag als hij door de blubber heeft lopen baggeren ineens niet meer. Dus bedden,banken ect. zijn een no go voor hem. Ik heb er trouwens zelf ook een hekel aan als ik bij mensen op bezoek kom en de hond ligt languit op de bank en ik moet mezelf op een klein puntje persen want denk maar niet dat hij eraf wordt gehaald en geen haar op z'n kop die eraan denkt om ruimte te maken. Veel mensen vinden dat blijkbaar schattig. Dat soort gedrag gaat mij een beetje te ver.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 23:24

Koia schreef:
. Ik heb er trouwens zelf ook een hekel aan als ik bij mensen op bezoek kom en de hond ligt languit op de bank en ik moet mezelf op een klein puntje persen want denk maar niet dat hij eraf wordt gehaald en geen haar op z'n kop die eraan denkt om ruimte te maken. Veel mensen vinden dat blijkbaar schattig. Dat soort gedrag gaat mij een beetje te ver.

de gemiddelde visite zit hier zo :
Afbeelding

:D :D

en ben je daar niet van gediend,dan kan je inderdaad gewoon beter thuisblijven :j :)

enny

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-11 23:54

Mijn katten mogen niet bij mij op bed (hoewel ze dat wel héél graag willen!), ik vind het gewoon vies al die haren op bed en daarbij slaap ik een stuk slechter. Of omdat ze ineens ruzie maken, of ik lig ingesnoerd tussen twee katten, of er is er één op mijn buik gekropen, of ze komen bij mijn hoofd liggen... Voor een ander gezellig, maar voor mij niet ;) Op een dekentje blijven liggen werkt trouwens ook niet, bij voorkeur kruipt de ene eronder of juist in het hoeslaken :')

Koia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 06:10

@kimmie: Leuk als je visite net schone/nieuwe kleding aanheeft of je hond is zeiknat van de regen. Of je wilt een slok van je koffie nemen ect. Op die foto vind ik je hond echt veel te opdringerig maar dat is mijn mening :)

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 08:21

Mijn hond moet het ook niet in zijn hoofd halen om zo met visite om te gaan. Kom nou, er zijn gewoon regels. Hij mag uberhaupt niet op de bank, die is voor mensen en niet voor honden.
En idd als visite met nette kleding aan komt of mijn omaatje komt op bezoek... Dan wil ik dat soort fratsen niet zien van hem. En gelukkig is ie goed opgevoed en luisterd ook prima :j 'Laag' is gewoon pootjes op de grond en ook dan kan ie prima met de visite kroelen.

AnnebelleVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 08:44

Mijn kat ligt ook overal, nou is dat met katten denk ik ook slecht te voorkomen omdat ze eigenzinniger zijn.
Het is een koukleum :brr: (ooit een kat gezien die het koud heeft en met haar pootjes op de kachel ligt?) en dus wilde ze steeds op de tv liggen. Precies op die luchtuitlaat/inlaat aan de achterkant.
Er kwamen allemaal haren in en dat is gevaarlijk dus nu heb ik er maar waxine-lichtjes op gezet zodat ze er niet meer kan liggen, daar heeft ze wel "ontzag" voor en als ze vallen is het niet erg. Moest iets bedenken haha :)*

Maar ja, ze ligt dus ook weleens in bed.
Ik had er eigenlijk 2 maar de ander is vorige maand overleden...
Die lag vaak bij me in bed als ik me niet lekker voelde, dat voelde ze aan leek het wel en dan lag ze naast me te spinnen, net zolang tot ik sliep.
Die lag echt lepeltje-lepeltje in mijn armen.

Boema, de poes die nu nog over is gebleven, ligt altijd het liefst bovenop mensen.
Dan wordt ik weleens midden in de nacht wakker en dan ligt ze op mijn borst en kijkt ze me zo aan, dan schrik ik me een hoedje! 8)7

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 08:54

Ik heb momenteel 6 katten, en die mogen allemaal gezellig bij baasje in bed.
Och ik verschoon gewoon wat vaker mijn beddengoed, maar zou ze niet willen missen.

Ook worden ze gekust en zij kussen mij, een kattentong is immers desinfecterend :+

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-11 09:17

Mijn honden zullen nooit uit zich zelf op de bank springen, dat is gewoon een stukje respect. Dat mag alleen op uitnodiging van ons en dat snappen ze heel goed. Ik heb ze nog nooit kunnen betrappen dat ze dit (ook niet als ik niet thuis ben) uit zichzelf doen. In de avond als ik lekker op de bank genesteld ben, zeg ik tegen de oudste: ga je kleedje maar pakken! Dan sleurt ze het plaid uit de kast en legt het op de bank. Pas als ik het goed heb neer gelegd mogen ze erop komen dus ze wachten keurig tot ik met mijn hand op de bank klop. Maar ik ben daar ook wel heel strikt in: pas de trap af mogen als ik eerst veilig naar beneden ben gelopen en als je voor de deur ligt en ik wil erdoor dan ga je als hond dus gewoon uit jezelf opzij zonder dat ik dat hoef te vragen.Zo hoort het vind ik!