). Dan blijven de beesten wel van de slaapkamer af
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). Dan blijven de beesten wel van de slaapkamer af
Pluizebolpum schreef:Poezebeest hier geeft ook geen kick, totdat de wekker én mijn telefoon blért. Als ik dan nog steeds lig te snurken komt ze wel vrolijk mee bléren. En als zelfs dat me niet wakker maakt gaat ze op zoek naar mijn grote teen en bijt ze daar in totdat ik wakker word. Erg handig, ik ben nogal goed in het vinden van uit,- en snoozeknopjes en verslaap nogal eens. Nu met mijn huidige kat is dat over. Die heeft geen snoozeknop en al helemaal geen uitknop, bovendien is ze snugger genoeg om buiten handbereik te blijven. Ik heb namelijk al meer dan eens geprobeerd de kat uit te zetten
.
Dat verhaal van Wennii is ook wel een giller hoor. Maar wat is goorder, de sok van je vriend voor je neus, of de kont van je kat in je neus. Krijg je ervan als je je kat Muts noemt. Dan gaan ze zich naar hun naam gedragen en liggen ze het liefst op je hoofd. Nu kan ik heel veel hebben, maar als zo'n poepgat letterlijk op je neus geparkeerd wordt houdt 't op. Ik heb grenzen
.

) toe... Neroo schreef:Mars schreef:Zoenen doe ik trouwens ook wel hoor, maar op zijn koppie en verder niet. Lees weleens van mensen die hun hond in hun gezicht laten likken, brrrrr. Dat vind ik wel echt smerig, zeker als je ziet wat honlief zoal uitspookt met die tong
Een hondentong is schoner dan een mensentong, dus wat dat betreft is zoenen met je vriend smeriger
)

Pluizebolpum schreef:Poezebeest hier geeft ook geen kick, totdat de wekker én mijn telefoon blért. Als ik dan nog steeds lig te snurken komt ze wel vrolijk mee bléren. En als zelfs dat me niet wakker maakt gaat ze op zoek naar mijn grote teen en bijt ze daar in totdat ik wakker word. Erg handig, ik ben nogal goed in het vinden van uit,- en snoozeknopjes en verslaap nogal eens. Nu met mijn huidige kat is dat over. Die heeft geen snoozeknop en al helemaal geen uitknop, bovendien is ze snugger genoeg om buiten handbereik te blijven. Ik heb namelijk al meer dan eens geprobeerd de kat uit te zetten
.
Dat verhaal van Wennii is ook wel een giller hoor. Maar wat is goorder, de sok van je vriend voor je neus, of de kont van je kat in je neus. Krijg je ervan als je je kat Muts noemt. Dan gaan ze zich naar hun naam gedragen en liggen ze het liefst op je hoofd. Nu kan ik heel veel hebben, maar als zo'n poepgat letterlijk op je neus geparkeerd wordt houdt 't op. Ik heb grenzen
.
Mindfields schreef:Ik weet dat ze overal aan likken en toch mogen ze me kussen hoor,(tongzoenen gaat me net te ver maar ze likken echt wel aan mn gezicht etc) bijgevolg heb ik nooit infecties als ik een wondje heb en er komt paardenstront of andersoortige viezigheid in. heb een enorme weerstand opgebouwd o.a. door mezelf bloot te stellen aan dit soort fratsen

.
. Ik vind trouwens de achterpootjes van mijn katten het allersnoezigst (naast hun heerlijke knuffel-en-kussen-uitlokkende koppie uiteraard
), ik weet ook niet waarom. Ik knuffel en kus mijn katten overal behalve op hun neus/mond en echterkant
. Ik heb geen hond maar likken in mijn gezicht vind ik ook niet lekker. Van mijn paarden ben ik trouwens minder vies op de een of andere manier. Koia schreef:. Ik heb er trouwens zelf ook een hekel aan als ik bij mensen op bezoek kom en de hond ligt languit op de bank en ik moet mezelf op een klein puntje persen want denk maar niet dat hij eraf wordt gehaald en geen haar op z'n kop die eraan denkt om ruimte te maken. Veel mensen vinden dat blijkbaar schattig. Dat soort gedrag gaat mij een beetje te ver.

Op een dekentje blijven liggen werkt trouwens ook niet, bij voorkeur kruipt de ene eronder of juist in het hoeslaken
'Laag' is gewoon pootjes op de grond en ook dan kan ie prima met de visite kroelen.
(ooit een kat gezien die het koud heeft en met haar pootjes op de kachel ligt?) en dus wilde ze steeds op de tv liggen. Precies op die luchtuitlaat/inlaat aan de achterkant.