Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Flevolander schreef:Zo te lezen ben je wel fanatiek met de verhaaltjes(ben inmiddels wat verder in je topic wat betreft lezen..) moet eerlijk bekennen dat ik het niet op zou kunnen brengen om elke keer een verslag te moeten schrijven na een werkdag. Maar wellicht komt dat omdat het voor mij een fulltime 40-uur in de week ding is en voor jou puur hobby.. Werkt dit asiel met een hoop vrijwilligers?
. En in de loop van het topic zal je ook zien dat ik niet ieder weekend update, of later in de week pas.
.
. Ik zit nog steeds met mijn knieblessure waardoor ik weinig tot geen zwaar werk kan doen en al helemaal geen hurkende bewegingen kan maken of onverwachte bewegingen kan opvangen.
.
ohhh en kitten Beeb is echt een kopie van onze kat van toen die kitten was! Ik dacht eerst: heee dat is de onze!! 

.
spannend
.
! Geen hele grote, het was m'n eerste dag weer sinds mijn blessure. Ik heb vandaag gezellig op de Lange Gang gestaan. Daar gaat het erg goed, alleen kamer vijf zit vol met katten die apart voer of medicatie nodig hebben.
.

hittepit_12 schreef:Erg leuk om die verslagen steeds te lezen!
Ik zou graag een kat erbij willen,maar helaas accepteert onze diva het niet.
We hebben het geprobeerd7 maanden lang werd Romeo door het huis heen gejaagd en kon een knal krijgen als hij te dichtbij kwam. Ze werdt steeds uithuiziger. Uiteindelijk voor Romeo een ander huisje gevonden waar het prima gaat in de honden en kattenbende.
Jij mss tips of is dit een gevalletje a sociale kat?
Is een gesteriliseerde poes, 7 jaar oud. 6 jaar geleden uit het asiel gehaald,had ze net een nestje gehad.
) weer op de quarantaine, dat vind ik toch het leukste van allemaal. Op de quarantaine gaat alles eigenlijk gewoon goed. Enkel katten die binnenkomen en hun quarantaineperiode uitzitten, dus geen reserve-ziekenboeg meer. De kittenkamer is leeg en wordt deze week helemaal ontsmet en schoongemaakt.
. Het is verder wel echt een prachtig poesje om te zien met een hele aparte grijs/witte kleur.

. En erg leuke en gezellige kater (uiteraard geholpen) van nu 9 maanden. 

. Qua karakter is hij vergelijkbaar met Minnos, hij neemt deel aan de Meet Your Match testen.
.
.
.
. Ze komt in een huisje terecht waar nog een andere poes is, ze kan onbeperkt naar buiten in een omheinde tuin. Ideaal dus.
. Gelukkig is de ophef in kamer vijf bekoeld en gaan ze allemaal hun eigen gang.
). Een gigantische Maine Coon kater die afgelopen week binnen is gekomen. Toen ik Paolo ophaalde, heb ik even snel een foto van hem gemaakt, wat een fantastisch beest, zeg
. De Maine Coon van vorige week, Benson, is weer bij zijn eigenaren.

. Overdag lopen in kamer vijf Miranda, Paolo, Max en Flodder los rond, zij gaan enkel in hun hokken tijdens het eten (omdat ze allemaal een speciaal dieet hebben).

. De knappe cypers met wit is Benny (teruggebracht omdat hij zou bijten).
.