Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
HorseTopShop schreef:cinn87 schreef:nadat mijn hond ( een amerikaanse stafford overigens ) was aangevlogen door een andere hond heb ik hem daarna zo snel mogelijk weer met andere honden laten spelen omdat ik dus ook bang was dat zijn gedrag veranderd zou kunnen worden. En kan je vertellen dat ie het super deed, misschien dat dat je ook wat gerust stelt. Denk ook niet dat dat jou honden nu zich anders zullen gedragen als ze altijd met andere honden en kinderen hebben gekund.
Kijk even op http://dier-en-natuur.infonu.nl/huisdie ... edrag.html
daar staat het helemaal beschreven!
Bedankt. Alleen onderdeel 3 zal voor problemen zorgen, want ze hebben het echt niet op katten. Voor de rest maak ik me eigenlijk helemaal geen zorgen. Het zijn zulke goedzakken.
_blue_ schreef:niet waar, meld misdaad anoniem dus het melden van roekeloos rijgedrag wordt wel degelijk wat meegedaan
succes met de testen ik weet uit ervaring dat die heel negatief uit kunnen pakken, tennadele van de hond!
...
dat kind is een pop en een hond kan dat aanzien voor speelgoed en er mee spelen

cinn87 schreef:En idd, bedankt blue!
en geloof me, kan het eigenlijk bijna niet zeggen maar spreek toch uit ervaring, iemand waarvan jij ziet dat ie door rood rijd heeft echt geen prioriteit bij de politie.
En roekeloos rijgedrag houd wel veel meer in dan alleen maar door rood rijden!
Meld MISDAAD anoniem is een lijn voor misdrijven. Ik denk dat ze het echt niet tof vinden als je daar naar belt voor iemand die door rood rijd![]()
Lkkr off topic weer...

Ariebren schreef:Zo lang een hond van oorsprong een roofdier is, zijn er heel veel mislukte kruisingen levensgevaarlijk.
Dit geld ook voor de rothweiler die heel vrindschappelijk naar de twee andere honden toerende.
Ik heb maar één mening over honden.
pb maar en ik geef antwoord.
Ariebren schreef:Zo lang een hond van oorsprong een roofdier is, zijn er heel veel mislukte kruisingen levensgevaarlijk.
Dit geld ook voor de rothweiler die heel vrindschappelijk naar de twee andere honden toerende.
Ik heb maar één mening over honden.
pb maar en ik geef antwoord.