Huertecilla schreef:Hetzelfde op エルメス犬 losgelaten en verhip wéér nieuwe dingen:
Da's ook weer een erg mooi bandje zeg!
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Gouden handeltje! 8nnemiek schreef:Wat ik me afvraag.. hoe weet je nu of die halsbanden van de veilingsites geen namaak zijn? Er worden zoveel merkartikelen nagemaakt. Horloges enzo zijn vaak niet van echt te onderscheiden.
Citaat:En waarom zien de halsbanden en riemen op de foto's er uit alsof ze nog nooit gebruikt zijn terwijl de halsbanden niet nieuw zouden zijn? Ze worden immers niet meer gemaakt/verkocht door Gucci etc.
8nnemiek schreef:Als er daar zo veel geld voor wordt betaald lijkt me dat er vast wat slimme japanners zijn die goed met leer kunnen werken en een leuk bandje maken en in een duur doosje verkopen, niet?Gouden handeltje!
staal) uit China.

Huertecilla schreef:
Van natural tan plantaardig gelooid leer; dat wordt na 25 jaar nóg alleen maar mooier.
loulou schreef:erg mooi bandje
nou wie begint er een winkeltje met de nep gucci en hermes, maar dan wel in de goede kwaliteit natuurlijk
heb nog steeds niks kunnen vinden wat naar m'n zin is namelijk en wat ik wel mooi vind is niet te vinden in europese webshops.
combi en mooi en sterk mbv een techniek die ik beheers. Lijkt me prachtig in rood vlechtwerk op zwart bij de ditto halsband.Remy schreef:Bij deze prachtige band zit de D-ring dus ook naast de passant. Dat is toch raar?

Huertecilla schreef:loulou schreef:erg mooi bandje
nou wie begint er een winkeltje met de nep gucci en hermes, maar dan wel in de goede kwaliteit natuurlijk
heb nog steeds niks kunnen vinden wat naar m'n zin is namelijk en wat ik wel mooi vind is niet te vinden in europese webshops.
Wat houd je tegen om het te laten maken in een europees ateliertje?
Hier in de buurt kost dat niet de wereld. Nu ja, vergeleken met de mode-merken. Niet met een Welkoop-Special en het is uiteaard ook duurder dan confectie Hunter.
Ik ga nu minimaal één band zelf maken. Misschien een twee van een ander ontwerp met technisch interessante oplossingen.
Wat is zeker ook ga proberen voor een riem is dat vlechtwerk van Hermès. Dat is eencombi en mooi en sterk mbv een techniek die ik beheers. Lijkt me prachtig in rood vlechtwerk op zwart bij de ditto halsband.
Ik ga dat niet voor derden doen want dat loont de moeite niet.
kan alleen nog niemand bedenken waar ik het zou kunnen laten maken. dus mocht je tips hebben... Huertecilla schreef:Remy schreef:Bij deze prachtige band zit de D-ring dus ook naast de passant. Dat is toch raar?
Dat is bij déze inderdaad een noodoplossing vanwege het vlechtwerk. Dat had echter ook anders gekund.
Bij de ´Kelly´ welke ik net liet zien is het gewoon een kwestie van vormgeving boven functionaliteit.
Bedenk dat op dit topic onder de high end voorbeelden twee categoriëen zitten;
- high end functionele kwaliteit
- high end modemerk
Dat zie je bij Gucci Dog en Gucci Pet gláshelder.
SaskiaKa schreef:Volgens mij is het juist veel mooier om de D-ring naast de passant te hebben, zeker voor grote honden.