Wilawander schreef:Ik vat het verre van vriendelijk op. Al jou posts waarin je mij aanspeekt komen op mij niet prettig over. Komt eerder over als een persoonlijke aanval en dat ik m'n mond moet houden omdat ik niet dezelfde mening heb als jou/jullie.
Ik heb alle posts en links gelezen en dat mijn mening daardoor niet veranderd is, sorry maar ik sta achter mijn mening. Maar dat schijnt hier niet te mogen. Ik moet misschien zeggen, sorry jongen jullie hebben gelijk. Maar dat doe ik niet.
Ik zal me terug trekken hier en dan kunnen jullie lekker gezellig verder kletsen over jullie mening.
Aiaiaiai.... en ik denk dat de meeste mensen me hierin zullen bijvallen: probeer iets meer openminded te zijn en ECHT te lezen.
Als je nu eens terugbladert zul je lezen dat ik, en ook anderen, jou gelijk geven dat er wel degelijk problemen kunnen ontstaan.
We wilden je echter, op een vriendelijke manier, ook de andere kant laten zien.
Je geeft aan alle informatie en de links te hebben bekeken: waarom heb je er dan inhoudelijk niets over gezegd? Doordat je alleen negatieve (dezelfde punten, geen nieuwe punten... of reacties op de verstrekte info) zaken herhaald lijkt het alsof je niets hebt gelezen.
Ik had het persoonlijk fijn gevonden wanneer je iets had gezegd of gevraagd in reactie op mijn posts, maar dat doe je nergens.
Bovendien zijn er heel pittiger posts aan je gericht door anderen... ik heb nog geprobeerd keer op keer te denken dat je wellicht ergens overheen gelezen had. Enfin.... het lijkt wel een soort taalbarriere, of iets anders waardoor informatie niet goed door lijkt te komen.... verder praten lijkt inderdaad niet erg zinvol.
Mja, hoe dan ook, gaan heel veel honden mee op vakantie dus de kans dat zij het meenemen is er.. En die honden worden er niet op getest en het leeuwedeel van de baasjes zal ook nog nooit van de ziekte gehoord hebben.. Vind het evt meenemen van de ziekte iig geen issue. Mensen kunnen ook rare dingen meenemen vanuit een ander land

deze honden hebben ook recht om te leven !