Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Yinnar schreef:Geen kritiek maar je hebt niet meer gereageerd op mijn bericht, PB en e-mail en me niet gebeld terwijl ik je mijn nummer had gemaild. Ik zei gisteren om 19.32 uur al dat hij in principe welkom was. In mijn PB van 21.01 uur benoemde ik evt. tijdelijk zodat je wat langer de tijd had. Nooit een reactie meer gehad. Zonder jou te veroordelen vind ik dit toch vreemd. Maar gedane zaken nemen geen keer. Hij zal vandaag of morgen wel op iemands bord liggen. Dat was anders ook zijn lot geweest. We hebben ons best in ieder geval gedaan!
Albert schreef:liesjecryos schreef:En wij worden geruimd en kinderboederijtjes mogen ze aanhouden want dat is zielig
Tijdens de MKZ zijn de kinderboerderijen en dieren bij particulieren hier ook gewoon geruimd, dus wat je zegt klopt absoluut niet.
Was een drama dat zeker niet alleen bedrijven getroffen heeft!
spicegirl schreef:@liesjecryos -maar in een achtertuin waar maar 1 geitje voor de hobby word gehouden, breken niet die besmettelijke ziektes uit. die komen van de dierenindustrie, waar er teveel dieren in abominabele omstandigheden op 1 plek worden gehouden....
en papieren,oormerken en registratie houd geen virussen tegen.