Laatste maal: wie wil lambert hebben?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MamboBeach

Re: Laatste maal: wie wil lambert hebben?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 19:52

Ze probeert het voor een allerlaatste keer, want misschien...
Het is al eerder gezegd door Pinuts, dan zijn er ineens wel mensen die bereid zijn om...

Ik zie niet in waarom TS voor moraalridder wil spelen? TS heeft mij zelfs nog een PB gestuurd omdat ik schreef dat ik hem wel kwijt zou kunnen, dus... Zit je een beetje fout met je conclusie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 20:07

Yinnar schreef:
Geen kritiek maar je hebt niet meer gereageerd op mijn bericht, PB en e-mail en me niet gebeld terwijl ik je mijn nummer had gemaild. Ik zei gisteren om 19.32 uur al dat hij in principe welkom was. In mijn PB van 21.01 uur benoemde ik evt. tijdelijk zodat je wat langer de tijd had. Nooit een reactie meer gehad. Zonder jou te veroordelen vind ik dit toch vreemd. Maar gedane zaken nemen geen keer. Hij zal vandaag of morgen wel op iemands bord liggen. Dat was anders ook zijn lot geweest. We hebben ons best in ieder geval gedaan!

ten eerste heb ik geen mail gehad want het mailadres in mijn profiel klopt al lang niet meer.
ten tweede zei jij: kijk maar hoever je komt met die andere persoon, daar was ik dus ook mee bezig.
ten derde heeft hij niets aan een tijdelijk huis
ten vierde, ik wilde liever proberen om inderdaad zoals jij zei het met die andere persoon te proberen, aangezien jij sloten hebt en geen degelijke omheining, en ik daar best mijn twijfels bij heb, jonge geit+sloot. (als je al ziet hoevaak ze vast zitten in de omheining.. zo snugger zijn ze niet)
Dus had ik zoiets van ik probeer eerst hoever ik kom. Ten (waar zijn we) vijfde heb ik tig PBs gehad, en niet de tijd om die te beantwoorden en mee te lezen (oja en mezelf verantwoorden was ik ook heel druk mee he.)

maargoed. Ik ga er nu mee op houden, de volgende keer ga ik me niet meer laten leiden door emotie en zon dier een kans proberen te geven, en al helemaal niet op bokt!

Oja bellarose: nu mag jij mij als de sodemieter gaan quoten waar ik zeg dat ik hem snachts wil brengen!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 20:11

geerke schreef:
nee hoor...TS wilde voor moraalridder spelen alleen pakt het anders uit.
Twee mensen die tot in den treure telefoonnummers hebben ge pb't en berichtjes....geen reactie van TS.

jij was zeker dronken toen je dit typte :D

Bellarose

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 20:22

Excuse moi, je zegt nergens dat je hem 's nachts weg wilt brengen.
Maar alsnog, als je om 6 uur een topic opent (jaha, je hebt er al eerder 1 geopent), verwacht je hem dan een uur later (bij wijze van spreken) kwijt te zijn? Als je zo'n topic opent weet je toch dat je de rest van de avond bezig zult zijn om hem kwijt te raken en evt weg te brengen?

Het gaat mij erom dat je een topic opent, mensen willen heb graag hebben (misschien niet allemaal geschikt maar er blijven er zeker 2 over die je gister iig gepbt hebben), en dan in weg bent zonder te vermelden 'Jongens, ik heb mn best gedaan, maar ik ga dr nu vandoor en ga m niet meer brengen'.
Je hebt zelf een 'red het geitje'-actie opgezet om 6 uur, ik (maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen) vind het dan vreemd dat je een paar uur later ineens zonder boe of bah wegbent. Dat is mijn punt. Want er hebben mensen tot vanochtend vroeg met vervoer klaar gestaan om hem te komen halen, en die hadden hem zeker gehaald als ze de kans kregen.

Maargoed, laten we maar stoppen hè, beestje komt er niet mee terug en ts heeft haar best gedaan! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 20:27

Ja laten we nou maar stoppen, ik ben het namelijk allang beu en ga me ECHT niet meer verdedigen. Deze moraalridder hoopt dat jullie allemaal echt zo perfect zijn als jullie denken!

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 20:30

Albert schreef:
liesjecryos schreef:
En wij worden geruimd en kinderboederijtjes mogen ze aanhouden want dat is zielig

Tijdens de MKZ zijn de kinderboerderijen en dieren bij particulieren hier ook gewoon geruimd, dus wat je zegt klopt absoluut niet.
Was een drama dat zeker niet alleen bedrijven getroffen heeft!

Oja en met de Q-koorts dan?MKZ is zo dat de eu het ook geedeltelijk verplicht.Dus wat ik zeg klopt wel.

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 20:33

spicegirl schreef:
@liesjecryos -maar in een achtertuin waar maar 1 geitje voor de hobby word gehouden, breken niet die besmettelijke ziektes uit. die komen van de dierenindustrie, waar er teveel dieren in abominabele omstandigheden op 1 plek worden gehouden....
en papieren,oormerken en registratie houd geen virussen tegen.

Juist wel want die gaan worden niet ontdekt en blijven zo verspreiding geven.Ik heb zelf hier in de buurt meegmaakt dat iemand 2 geiten in de tuin had en oornummers eruit heeft geknipt,toen MKZ uitbrak.Er werden bedrijven geruimd en hun hebben hun beesten opgelsoten gehouden en op een geven moment tevoorschijn getoverd.Het is rond uit een schande.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 21:05

Aangezien dit topic feitelijk een advertentie is, die niet op BB hoort en er ondertussen alles al gezegd is, hier een slotje. Tevens op verzoek van TS.