Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jiperdepip schreef:.
[/quote]_Hyperion_ schreef:jiperdepip schreef:oke dus mensen hebben geen gang geen bijkeuken geen kamertje voor de hond,
maar wel een woonkamer waar een bench in past die groot genoeg zou zijn voor een grote hond![]()
Bijkeuken hebben we inderdaad niet. Maar wel een "bijkamertje" waar nu alleen nog de bench voor de Beagle staat (altijd open eigenlijk, behalve wanneer mevrouw ons verzoekt om hem dicht te doen..) en waar de bench voor de Leo stond, weer weg ging en vervolgens weer stond met de kat er in en nu al een hele tijd weer weg is. Maar bijkamertje heeft geen deur....dus er is altijd contact met ons, of we nu in de kamer zijn of in de keuken.
Maar is het opsluiten van een hond in de bijkeuken (die vaak erg klein is) eigenlijk niet hetzelfde als even een uurtje in de bench?????
dus dat mag wel hoor
Halo zeg, je doet net of alle honden stinken!
katten zijn gewoon schonere dieren dan honden, dat is gewoon zo. Ik ben van de grote honden, dus nee ik zal niet een hond bij me laten slapen
alleen daar komt wel bij dat ik van de Akita's en Husky's ben, en die zijn niet kortharig en hebben behoorlijke rui periodes
ik kan er ook niet tegen als zij in haar verhaarperiode zit 
An1985 schreef:kimmie261 schreef:pup in een grote doos naast het bed,als deze wakker wordt eruit halen en buiten zetten,als hondje doorheeft dat het buiten moet plassen dan in een mandje laten slapen op de slaapkamer...
ok maar wat is dan het verschil tussen een grote doos en een grote bench?
lifaya schreef:furminator gebruik ik ook zeker bij mijn poesik kan er ook niet tegen als zij in haar verhaarperiode zit
Maar ach, ik zal geen hond in mijn slaapkamer willen, dat is gewoon mijn eigen kamertje en dat is dat![]()
Puk is de enige die bij me mag slapen zolang ik in mijn ouderlijke huis verblijf
ja....ik ben hier echt jaren alleen geweest omdat mijn vriend ergens ver in nederland werkte,nou heerlijk hoor dan al die honden bij je te hebben... lifaya schreef:Ga je nou letterlijk een discussie beginnen over dat mijn kat ook zou stinken?katten zijn gewoon schonere dieren dan honden, dat is gewoon zo. Ik ben van de grote honden, dus nee ik zal niet een hond bij me laten slapen
, maar aan die van mij ruik je geen rare luchtjes
Nikki__ schreef:Hier slaapt het ook op bed hoorNouja, sinds vriendjelief hier is ingetrokken is madam beledigd en komt ze niet meer op bed
Ook goed hoor.
In de winter kwam ze altijd onder de dekens, tegen me aan liggen en dan daarna een diepe zucht. Zo heerlijk tevreden
MightyMike schreef:Kimmie en Diablo, jullie slapen 's nachts niet? Ook al zou de pup op mijn slaapkamer mogen slapen, ook daar zijn snoeren etc hoor.. Onze pup ligt achter onze slaapkamerdeur in de gang, hij kan ons wel horen.
Marloes__ schreef:Om nog maar over dominantie te zwijgen...
dierenfan schreef:aranel: je kan idd sloop gedrag proberen af te leren maar als je niet thuis bent is het moeilijk corrigeren en als je leuke pup een stroomdraad te pakken krijgt ergens of iets giftigs (plant kan al) dan kan je niet bestraffen, maar wel ontdekken als je thuis komt........
kimmie261 schreef:ik ben niet vies hoor van mijn honden...dus welkom in bed zullen we maar zeggen,heerlijk dat gesnurk,en als je wakker wordt die blije koppen...
. Er werd geschreven dat de hond tussen hun in, op HAAR kussen lag. Dus ik kreeg helemaal zo'n beeld van 2 mensen die beiden op het randje van bed lagen en een hond die weigerde weg te gaan
. Maar dit was gelukkig niet het geval. 

Wendy1978 schreef:Ik denk dat dit idd een onderwerp is waar niemand uit gaat komen
iedereen doet het op zijn/haar eigen manier
waar zowel de baasjes als de hondjes zich het beste bij voelen lijkt me
Mijn 5 maanden oude "pup" is nu 2 weken hier in huis
en het is echt mijn schaduw
helaas moet hij niets van mijn vriend hebben (overigens van geen enkele man tot nu toe)
(Waarschijnlijk iets niet goed gegaan met een mannelijk persoon uit verleden, toen ze hem hebben
gevangen als puppy met zijn moeder en broertjes/zusje in een grot in Portugal)
Dus al zou ik hem boven in de slaapkamer willen hebben
doet hij dat niet
Alleen als ik alleen thuis ben en ik even boven de was op wil hangen
is hij in complete paniek
en rent de trap op
Hekje is al geprobeerd maar wat ik zeg
hij is echt in complete paniek
Tot ik hem even in zijn bench zet
dan gaat hij gewoon slapen
Dus waarom dan niet even die 10 min in de bench als ik even een wasje ophang boven...
Zoveel meer rust
voor zowel hem, als voor mij
Ik voel me er verder ook niet schuldig over dat hij in een bench slaapt eerlijk gezegd...
altijd beter als in de grot in Portugal zal ik maar denken
!