Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Yellowbird schreef:Ik ben ook als de dood voor spinnen. Mijn vriend haalt ze altijd weg. Gelukkig wonen we op de 6e verdieping en hebben we nog nooit van die grote dikke grondspinnen gehad.
Toen ik nog in de bakkerij werkte kwam ik ze wel regelmatig tegen.
Reactie: als de sodemieter naar de erotheek ernaast rennen, RENS ER ZIT EEN SPIN!!!!!!!!!!
en hij kwam ze altijd gelijk netjes vangen en ging ze weer buiten zetten, heel ver weg
_Tara_ schreef:Dat filmpje is echt hilarisch
Edit: Zijn grote enge spinnen dan voor mensen in dit topic ook een reden om niet naar verre landen te gaan?

Maar ik ga niet alleen met zo'n spin op mn kamer
Edit: Zijn grote enge spinnen dan voor mensen in dit topic ook een reden om niet naar verre landen te gaan?

layka1997 schreef:ik zat een keer op de W.C. ik kijk naast me ineens zie ik ook z'n dikke zitten !!!ik ging nog met mn broek omlaag de wc uitrennen XD hahaaha ,gelukkig was alleen mn moeder er
en die had hem toen weggehaalt ik moest toen wel huilen van de schrik
hahaha
Moet hier zo om lachen. Zo'n leuk verhaal
Yviertje schreef:Er zitten er nu 2 (!) in de wasbak, beide zijn totaal zo'n 5 cm groot (dus incl poten). Zijn het type als TS laat zien op haar foto. Die moeten dus uit het riool zijn gekomen, anders waren ze aan een draadje in de wasbak terecht gekomen en konden ze er uitkomen. Nu gelukkig dus niet.