denice schreef:Maar eigenlijk, wat kan je als katteneigenaar dan doen? Ik bedoel, als ze buiten lopen, dan heb je er tocg weinig grip op? Wat dan, binnen houden?
je tuin omhijnen?
of een hals bandje omdoen...
die er voor zorgt dat je kat niet verder dan zoveel km bij de zender vandaan kan lopen,
er zijn zoveel oplossingen te vinden om te zorgen dat de omwonende geen last van jou kat hebben
Dat hebben we helaas moeten merken toen mijn poes moest revalideren en beslist NIET naar buiten mocht... Hij heeft haar laten ontsnappen en heeft ze weer haar kruisbandje gescheurd... Onze buren hebben zelf ook katten, dus hebben ook geen last van de onze, zodra er iemand zou komen en zijn beklag zou doen zouden we kijken of we er samen uit kunnen komen, dat iedereen blij is
dat is wel zo logisch. Als ik merk dat een van de katten het in een tuintje doet sleur ik haar naar een plekje waar het wel mag (in de bosjes) en doet ze het maar fijn daar.
ze hebben het hier prima, zolang ze maar wel weg kunnen als het teveel word. mijn broertje zit in de pubertijd waardoor de hormonen nu extra heftig zijn. Dan kan je dit ook verwachten
hoe asociaal dat ook klinkt. We hebben ze al 8 jaar , dan doe je ze niet even weg.
katten te houden?

gelukkig