Pitbulls scheuren kind (6) aan stukken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 18:57

joh die pitbulls komen nooit meer van hun naam af,al redden ze de wereld,wij mensen willen dat ook helemaal niet :n

veelste leuk zo'n zwart schaap te hebben ,zijn het geen pitbulls meer gaat er een volgend ras aan...dan wordt het de dogo ofzo,ook een rotkop tenslotte...

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 18:58

kimmie261 schreef:
KiWiKo schreef:
zowel honden als paarden mogen wat mij betreft dat gedrag niet vertonen......... en zijn in mijn ogen inslaapwaardig........

nou dat zou eerlijk zijn,merries en veulens gewoon inslapen na zo'n incident :j

je moet er niet aan denken om daarmee door te fokken,en zulke agressieve bloedlijnen in leven te laten.....

het paard in kwestie zeker......... veulen kan je nog alle kanten mee op.......
maar als ik een paard tegenkom die om welke reden dan ook for the kill gaat........... dan is manege stegemann echt mijn beste vriend :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:00

kimmie261 schreef:
joh die pitbulls komen nooit meer van hun naam af,al redden ze de wereld,wij mensen willen dat ook helemaal niet :n

veelste leuk zo'n zwart schaap te hebben ,zijn het geen pitbulls meer gaat er een volgend ras aan...dan wordt het de dogo ofzo,ook een rotkop tenslotte...

Rottweilers hebben ook al een slechte naam en bouviers ook, helaas.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:03

KiWiKo schreef:
ik ben altijd ernstig tegen combinaties.......... VW Golf (al dan niet uitgebouwd) Lonsdale kleding en pitbull achtige honden........

Hoe bedoel ik plaats alles in hokjes :Z

Zolang niemand precies weet hoe en wat mag en kan je eigenlijk niet beoordelen. Mensen zoeken toch altijd een zondebok of het nu een pitbull is of een naakthond.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:04

Mindim schreef:
kimmie261 schreef:

Rottweilers hebben ook al een slechte naam en bouviers ook, helaas.

ach zo heeft elk ras zijn vooroordelen :P
bij yorkie's lopen kak-madammen :P

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:06

ik heb zelf jaaaren een rottweiler gehad......... en ik heb nu een kruising herder bouvier.......

Ik heb niks tegen het type hond :) echt helemaal niks........... mijn dinnetje had een pit ex fokteef.......... geweldig dier :)

en de honden van Kimmie die ook als gevaarlijk bestempeld worden ....... NAaaaah daar loop ik liever langs dan de chichu van een van mijn medewerksters :D :D

Ik heb niks met de rassen........... maar ik heb wel veel met de eigenaren......... en zeker als mensen dan vinden dat het niet aan de hond ligt dat dit soort dingen gebeuren....... niks en niemand anders doet het behalve de hond.....

en dan kan je honderd keer zeggen dat je geen kinderen met honden alleen moet laten......... maar dat doet niks af aan het feit dat een hond (tekkel, piddel of pit) dit gewoonweg niet kan en mag doen

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:08

IndianLady schreef:
KiWiKo schreef:
ik ben altijd ernstig tegen combinaties.......... VW Golf (al dan niet uitgebouwd) Lonsdale kleding en pitbull achtige honden........

Hoe bedoel ik plaats alles in hokjes :Z

Zolang niemand precies weet hoe en wat mag en kan je eigenlijk niet beoordelen. Mensen zoeken toch altijd een zondebok of het nu een pitbull is of een naakthond.

laat me raden......... je rijd een VW golf (al dan niet getuned) en je draagt graag trainingspakken.........

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:09

LimaMambo schreef:
KiWiKo schreef:
zowel honden als paarden mogen wat mij betreft dat gedrag niet vertonen......... en zijn in mijn ogen inslaapwaardig........

maar da snap je de wetten der natuur niet helemaal heb ik het idee

dat is net zoeits dat als een tijger in een dierentuin een verzorger grijpt.. tijger word afgemaakt.. waarom? omdat hij zich als een tijger gedroeg
debiel toch?

kijk............ en hier heb je het hekele punt......... zowel een hond als een paard horen zich in deze mensenmaatschappij aangepast te hebben aan het wezen mens......... anders is deze gevaarlijk voor de minder dierenkenners........

een tijger is niet gedomesticeerd.......... dat wat katten, honden en paarden wel zijn.........

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:09

Moderatoropmerking:
Houden jullie het hier ontopic?
Berichten worden hier en daar persoonlijk, wat niet de bedoeling is

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:10

Dus stel jou dochter doet jouw hond pijn. Dan mag kostte wat het kost jouw hond zich niet verdedigen.
Ik weet dat jouw dochter dat noooooooit zal doen, maar stel

Dat vind ik een beetje triest, jouw dochter mag wel opzettelijk een dier pijn doen, maar het arme dier mag zich niet verdedigen daartegen :?

Of ik een VW rijd? I wish, mooie en betrouwbare auto's. Draag ik trainingspakken? Nee, wel huispakken, telt dat ook?

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:13

KiWiKo schreef:
kijk............ en hier heb je het hekele punt......... zowel een hond als een paard horen zich in deze mensenmaatschappij aangepast te hebben aan het wezen mens......... anders is deze gevaarlijk voor de minder dierenkenners........

een tijger is niet gedomesticeerd.......... dat wat katten, honden en paarden wel zijn.........

en daar ga je de fout al in ;)
een hond blijft een hond met zijn instinct en gedrag o.a. qua hondentaal.. een hond kan niet praten.. die doet dit op de manier van hondentaal of dat nu rughaar omhoog zetten is of grommen met als gevolg: bijten
je kan een hond (of een paard) nooit voor 100% vertrouwen omdat het dieren zijn

en dieren zijn nooit 100% te vertrouwen.. al denken heel veel mensen helaas van wel.. die denken dat hun honden net mensen zijn

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:13

IndianLady schreef:
Dus stel jou dochter doet jouw hond pijn. Dan mag kostte wat het kost jouw hond zich niet verdedigen.
Ik weet dat jouw dochter dat noooooooit zal doen, maar stel

Dat vind ik een beetje triest, jouw dochter mag wel opzettelijk een dier pijn doen, maar het arme dier mag zich niet verdedigen daartegen :?

Of ik een VW rijd? I wish, mooie en betrouwbare auto's. Draag ik trainingspakken? Nee, wel huispakken, telt dat ook?

nee als een van mijn honden mijn kind waarschuuwd....... dan krijgt ze er van mij een trap achteraan.......... en dat weet ze, dus zij kent haar grenzen....... de honden ook overigens!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:14

LimaMambo schreef:
KiWiKo schreef:

en daar ga je de fout al in ;)
een hond blijft een hond met zijn instinct en gedrag o.a. qua hondentaal.. een hond kan niet praten.. die doet dit op de manier van hondentaal of dat nu rughaar omhoog zetten is of grommen met als gevolg: bijten
je kan een hond (of een paard) nooit voor 100% vertrouwen omdat het dieren zijn

en dieren zijn nooit 100% te vertrouwen.. al denken heel veel mensen helaas van wel.. die denken dat hun honden net mensen zijn

dus honden zijn niet gedomesticeerd evenals paarden?

ik ben het overigens wel met je eens dat geen enkel dier............ zelfs mensen ....... niet voor 100% te vertrouwen zijn en dat je altijd op moet letten........

tuurlijk is het een onverantwoorde actie van het wezen mens om dat kind alleen te laten met de honden........... dat staat helemaal buiten kijf, en daar ben ik het ook helemaal mee eens........

echter zou je ervan uit moeten kunnen gaan dat dit goed zou moeten kunnen gaan als het wel gebeurd
Laatst bijgewerkt door KiWiKo op 22-07-09 19:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:15

laat maar

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:15

KiWiKo schreef:

half half.. niet zoals een mens het graag wil hebben iig

KiWiKo

Re: Pitbulls scheuren kind (6) aan stukken

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:18

ik heb mijn post nog wat aangepast Lima :)

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:20

KiWiKo schreef:
ik heb mijn post nog wat aangepast Lima :)

haha ik zag het
kom er op terug :P

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:21

KiWiKo schreef:

ik ben het overigens wel met je eens dat geen enkel dier............ zelfs mensen ....... niet voor 100% te vertrouwen zijn en dat je altijd op moet letten........

tuurlijk is het een onverantwoorde actie van het wezen mens om dat kind alleen te laten met de honden........... dat staat helemaal buiten kijf, en daar ben ik het ook helemaal mee eens........

echter zou je ervan uit moeten kunnen gaan dat dit goed zou moeten kunnen gaan als het wel gebeurd

nee ik vind dat je onverantwoordelijk bezig bent dat je ervan uit moet gaan dat het goed kan gaan

want als het fout gaat, is het veel makkelijker om de honden de schuld te geven dan de ouder

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:28

LimaMambo schreef:
KiWiKo schreef:

nee ik vind dat je onverantwoordelijk bezig bent dat je ervan uit moet gaan dat het goed kan gaan

want als het fout gaat, is het veel makkelijker om de honden de schuld te geven dan de ouder

dus als ik mijn 11 jarige dochter naar huis laat fietsen vanuit school (zo een kilometer ongeveer) en ze word gevonden vermoord........ dan is het mijn schuld want ik had haar niet alleen naar huis mogen laten fietsen?

OF heeft degene die de moord begaan heeft er ook nog enige schuld aan?

je moet ervan uit kunnen gaan dat een 11 jarige op een veilige weg gewoon heel goed zelfstandig van en naar school kan gaan....... toch?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:31

Natuurlijk KiWiKo. Ik blijf het vreemd vinden dat de mens volgens sommigen de enige is die niet deugt. Het zijn de honden die gebeten hebben. Dat kind heeft vaker de honden gevoerd. Nu vallen ze ineens aan. Geen lieverdjes dus.

En zéér, zéér gevaarlijk. Lijkt me zelfs verstandig eerdere nesten van deze "fokker" te ruimen :j

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:33

walgelijk gewoon...

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-09 19:38

KiWiKo schreef:
dus als ik mijn 11 jarige dochter naar huis laat fietsen vanuit school (zo een kilometer ongeveer) en ze word gevonden vermoord........ dan is het mijn schuld want ik had haar niet alleen naar huis mogen laten fietsen?

OF heeft degene die de moord begaan heeft er ook nog enige schuld aan?

je moet ervan uit kunnen gaan dat een 11 jarige op een veilige weg gewoon heel goed zelfstandig van en naar school kan gaan....... toch?

Als je sommige mensen hier in het topic moet geloven, dan moet je de moordenaar een knuffel geven en zeggen: 'sorry dat mijn kind je in de weg liep' :j

sunny_l0ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:46

Ik vind het zoiezo onverantwoordelijk dat die ouders dat kind van 6!!!! jaar gewoon eventjes de honden laat voeren, zeker als je al weet dat ze zo'n karakter hebben, want dat moet zich al eerder hebben getoond bij die honden.
Ik vind het onverantwoordelijk van die ouders, maar om nou te zeggen eigen schuld dikke bult vind ik erg hard, aangezien het nogal een schok om de restanten van je kind in het hondenhok aan te vinden. Ik zou er niet aan moeten denken.
Ik vind het sneu voor de honden en de pups om ze af te laten maken, aangezien de mens hier toch weer schuldig. Zijn het niet die eigenaren maar de mensen die dat felle karakter erin gefokt heeft.
In dit geval is het het veiligste om die pups ook af te laten maken, stel je voor je laat ze wel leven en ze tonen ook zo'n karakter. Dan is er misschien weer een kind de dupe.

Heel erg voor zowel kind, ouders als honden.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:47

de mens is verantwoordelijk....... maar die hebben de daad niet veriricht.........

P_A_R_Love

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-09 19:49

Wat belachelijk zeg afschieten maar lekker kort door de bocht :x
De honden hebben geen opvoeding gehad er zzat waarschijnlijk geen slot op het hok.
Schult van de ouders vind ik het! Die honden krijgen geen opvoeding en het gaat fout vaarwel honden de eigenaar kan er niks aan doen.