Kattenvoer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 16:55

Mijn katten hebben altijd voer van hills science plan gehad.

NU krijgt m'n kat speciaal hills voer van de dierenarts ( voor dr gewrichten)

maar ik zweer bij hills als he tom kattenvoer gaat.
Daarnaast krijt ze dagelijks ook wat "natvoer" maar niet van die zooi van dat zoute fijngeperste spul,
ze krijgt Almo nature, dat is puur natuur, vis/vlees/kip etc. zonder toevoegingen. gek zijn ze erop joh!
ik bedoel vorige keer had ze de kippenbirst filet ( in stukjes dan) en m'n moedre maakte de opmerking "nou zelfs ik zou dta nog eten" haha :D :Y)

Het blikvoer van hills vind ik namelijk 3x niks. dat rare korrelige spul. :+

Cerilene_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 20:54

nadat ik wat rondgelezen heb over de effecten van het geven van vers vlees aan katten ben ik toch wel overtuigd om ook eens wat vers vlees toe te willen voegen aan het menu van onze luie iets te dikke gecastreerde binnen kat en ons 4 maanden oude kitten.
Vandaag dus voor het eerst runderhart gegeven.
Maar ik geloof niet dat mijn katten het me in dank afnemen. Ze keuren het geen blik waardig.
Is er iets dat ik kan doen waardoor ze het misschien wel gaan eten?

Rosita

Re: Kattenvoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 21:37

Het proberen aantrekkelijk te maken ;-) Misschien iets verwarmen en anders malen en door het wel gekende blikvoer roeren en dan zachtjes op gaan bouwen. Katten zijn nogal makkelijk verslaafd te maken aan alle kleur- geur- en smaakstoffen in fabrieksvoer.

Laika

Re: Kattenvoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-09 21:40

Tja, katten..... die zijn vaak zo vreselijk moeilijk! Ik ben met mijn ene poes nog altijd met gewenning bezig. De ene dag eet ze er wel iets van en dan weer een week lang niets.