Je kan het zo moeilijk maken als jezelf wilt, zo wissel ik af met bijv kaas en dan even in de magnetron, snoepjes erin vast drukken etc. ze zijn er echt even zoet mee.
En een kong krijgen ze echt niet zomaar stuk.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Chiqa schreef:Nikki, ik heb al een Kong zoals ik zei, een zwarte of bedoel je al het andere speelgoed wat ze ook van dat merk hebben?
tamaramt schreef:@ikdoemaarwat; bedoel je zwarte peper? ik probeer eerst dat spul wat ik al gekocht heb a.s. maandag als ik naar mijn werk ga en als dat niet helpt ga ik citroen en peper gebruiken
tot nu toe heeft hij nog niks anders gesloopt
alleen vanochtend toen ik weer ff in bed lag na de vroege ochtendwandeling ging hij opeens aan de poot van het bed knagen
dus dat was op heterdaad betrapt en toen heb ik hem direct kunnen corrigeren
dan zal hij dus nu voortaan wel laten hoop ik
ook heeft hij zo knooptouw met van die rubberen worstjes eraan met gezichtjes erop en die hebben lange neuzen
hij vind dit speeltje helemaal geweldig; vanochtend was hij er weer de hele tijd mee aan het spelen
alleen daarna zag ik wel dat hij bij 2 van die worstjes de neusjes eraf had gebeten(zijn maar inimini ; max 5 mm groot)
maar goed; als hij zijn eigen speelgoed zou gaan slopen zou ik dat toch een heel stuk minder erg vinden dan mijn meubels
Nikki__ schreef:Dan is het idd eigenwijs puber gedrag. Fijn dat je het nu ontdekt hebt, waardoor je hem kon corrigeren.
Mocht je toch aan de bench beginnen, zoek dan wel eerst even wat info over benchtraining, voorral bij een ex asiel hond kan het traumatisch zijn.