Ow nog een leuke

http://static.zoom.nl/5FDF530A1FC266986 ... -smile.jpg
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lyonesse schreef:Echt, dat was mijn hobby als ik bij oma op visite ging
Ow nog een leuke
http://static.zoom.nl/5FDF530A1FC266986 ... -smile.jpg
Jester_ schreef:Die grote vogelspin heeft een meisje op bokt thuis dacht ik
[BB] [Foto] Mooie.. kleurige.. harige.. VOGELSPINNEN!!!!
Martina67 schreef:Fiffill schreef:Ik had trouwens laatst een bij in mijn bed, ik ging liggen en leg een arm neer, voel ik een klein prikje dus trek 'm meteen weer weg, dacht dat het gewoon iets scherps was.. leg ik m'n arm weer terug, weer een prikje maar nu op mijn onderarm. Ik kijken, zit er daar een bij helemaal suf onder de lakens.Hij had me niet echt "door" geprikt, anders was hij natuurlijk wel dood geweest (angel eruit) maar kreeg toch best jeuk en twee flinke bulten.
Overigens had ik een tijdje terug ook een spin in mijn oor, ik werd wakker en ik voelde iets kriebelen in mijn oor.. dus ik steek m'n vinger erin, zat niks, maar het kriebelde door, dus ik mep tegen m'n oor aan valt er zo een klein spinnetje uit.
Wat een onzin zeg cp112.. kraaien schieten..Prachtige beesten zijn het, dat ga je toch niet schieten (net als nutteloos kevers doodslaan).
Hoehoe, wat ben ik toch blij met m'n katten op en rond het bed!
Wist niet dat er ook zwarte horenaars bestonden!!!! Horenaars vind ik vooral eng omdat ze zo groot zijn en van die aggresieve kleuren hebben. De gewone wesp is eigenlijk enger omdat die zich nog aggressief gedraagd ook. En killer bees of reusachtige spinnen en kevers hoop ik noooooooooooooit tegen te komen!
Wat is er eng aan katten Fiffill????? Die moet je nou net niet afschieten, dan worden de baasjes wel erg verdrietig! (De mijne komen daarom ook niet buiten!) Er zijn trouwens heel effectieve manieren om honden en katten te verjagen zonder ze schade te berokkenen.
cp112 schreef:Fiffill schreef:Blegh, rotkatten, zo'n hekel aan die beesten.. hopen dat 't kauwtje (waarschijnlijk dan, omdat je net zei dat die er meer zaten) het haalt..
Kijk, katten, dat zijn nou beesten die ik eerder zou afschieten als ze in mijn tuin zaten.
Grootte van een raaf: De kop-staartlengte bedraagt 65 cm, de spanwijdte is 1,20 meter en een gewicht van 0.69 tot 1.63 kilogram.
T'is weer stil, zie wel een hoop veren, Had dat beest maar sneller moeten zijn, Katten zijn lief
en zoals nu blijkt heb ik ze nog goed opgevoed ook
die kauwen zijn gewoon dom, we hebben de katten express een belletje om, de kleine vogels krijgen ze nu nooit te pakken.
Fiffill schreef:Haha, ik vind geen enkel dier eng...Ik houd gewoon niet van katten, niet omdat ze eng zijn, maar omdat ik het stomme beesten vind.
Ze zijn zo dom.
M'n moeder zegt altijd voor de grap dat het zo is omdat ze zo op mij lijken, ze zijn ook koppig, luisteren nooit als je het wilt en zijn arrogant.