gisteren had hij/zij voor het eerst gezwommen, wij hadden zelf al het vetkliertje gevonden voor hem, en daar heeft hij al gebruik van gemaakt. Zwemmen ging prima, het was in het begin nog wel spannen Ook heb ik kroos gehaald (dat groene wat op de sloot ligt) Nou, dat was smullen zeg!! Ook daar heeft Chucky lekker in gezwommen. Aan het eind van de dag was ie wel heel moe hoor. Maar genoten had ie wel.
Ahh, wat een schatje!! Hier heb ik nou eindelijk een eigen eendje!! We hebben er nu 5 geloof ik, en 2 zijn aan het uit komen!! Ik heb die van mij een groen snaveltje gegeven Gisteren geboren!
Angie_ke
Geplaatst: 14-05-09 19:27
Ooooh wat lief!!! Ik heb sinds kort ook 5 eendenkuikentjes, nu ja, ze zijn wel al verdriedubbeld in vergelijking met 2 weken geleden Ook wilde eendjes trouwens, vind het best raar dat een kat moedereend heeft opgegeten? Wilde eendjes worden tamelijk groot nog! Binnenkort verhuizen we naar onze boerderij en daar ligt er een vijvertje, heb deze week gezien dat er een waterkipje rondloopt met haar kuikentjes! Nu maar hopen dat ze niet gepakt worden door roofdieren... :-/
Hallo lieve bokkers! Ik ben al een tijdje niet meer online geweest, pffoeew, het is druk op school! Met Chucky gaat het super! Hij wordt super snel groot en past al niet meer in je hand. Ik ga snel weer foto's plaatsen! Zwemmen gaat ook prima, al groeit hij wel snel uit het badje!
@Pluttersput, we zijn naar de kinderboederij gegaan waar de speeltuin aan ligt, daar hebben ze gevraagd of zij wisten wat het was. Daar zeiden ze dat het een pekingeen of een loopeend zou kunnen zijn. Maar hij heeft de benen van een loopeend, langer en meer oranje, en de snavel van een pekingeend. (nog meer van dat soort dingen Maar er is daar in de buurt alleen maar 1 vrouwtjes pekingeend, en 1 mannnetjes loopeend. En die zijn beste vriendjes. Dus vandaag denken wij dat!
@Rody01, ja mijn internet doet raar maar ik zal het proberen. xx
wat is hij gegroeid zeg! is hij nu ook erg aanhankelijk naar mensen? Of toch nog wat schuw ? Aangezien hij vanaf datie uit het ei is alleen maar mensen heeft gezien