Ondertussen zijn er al een boel oogjes open hoor! Zal van de week nieuwe foto's maken. Enne, ze groeien allemaal als kool. De lichtste is nu 190, de zwaarste 240. Het grijsje meisje is in 1 dag ruim 40 gram bijgetrokken, dus die is bezig met een inhaalslag.
Zo te horen doen ze het goed. Vaak zit er altijd wel een diertje in die wat achter is op de rest, maar meestal halen die dat toch dik in. benieuwd naar nieuwe foto's
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 07-07-09 20:09
Nou kun je zeggen wat je wil, maar ik vind toch dat het hele mooie tijgertjes zijn hoor! Ze zijn heel mooi cypers-gestreept, zo' n mooie tekening. En de mama ziet er ook nog steeds erg tevreden uit. En ze hebben van die lieve aandoenlijke smoeltjes. Samen met mijn dochter van 15 zitten we steeds te ooh-en en te aah-en bij de foto's. Vindt mams het nu wel leuk in de huiskamer? Dit is echt genieten volgens mij met die lieve koppies en zo'n tevreden mama. mams doet het goed hoor voor de eerste keer. Volgende keer weer een bengalen kater erbij, in plaats van de buurkater?
Volgens mij heeft een enkele kitten wel wat vlekken? Of lijkt dat maar zo op de foto?
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 13-07-09 17:40
Nou heb ik geen bengalen babies, maar ze hebben haast net zulke streepjes! Afgelopen donderdag kreeg ik van het Dierenopvangcentrum een telefoontje of ik nog een plaatsje had voor een moederpoes met 6 kittens van 5 dagen oud. Ik heb er nog 2 lopen, maar vooruit, in de logeerkamer is plek genoeg. Dus daar staat nu een bench met deze superlieve en aanhalige mamapoes met haar 6 kittens. Even een fotootje zodat jullie mijn kroost even kunnen bewonderen.
We hebben 3 katertjes en 3 poesjes. De katers zijn eentje zwart en 2 zijn er cypers gestreept. De poesjes zijn 2 schildpad en 1 cypers driekleur. Gelukkig ziet er wel enig verschil in de beebs, zodat ik ze uit elkaar kan houden.
Poeh, wat ben ik blij dat ik even bijna geen slaap krijg omdat mijn 1 jarige slettebak de hele buurt bij elkaar gilt omdat ze krols is.....Ik even geen kitten.......(Krijg bijna de neiging mn dame toch maar even de buurt te laten afwerken.........bijna )
Even een update, vanavond het 7 tal meegenomen naar de DA. Alles is goedgekeurd en 2B is nogmaals negatief getest voor Fiv/Felv. Dat was ook de reden om te gaan, ivm incubatietijd.