Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
PussInBoots schreef:Ik heb de foto's naast elkaar gelegd. Volgens mij heeft Bliss (als het hem is;)) stipjes naast zn neus die de kat van Amivedi (voor het gemak) niet heeft. Ook lijkt de aftekening op zn linkerwang wat sterker naar voren te komen, maar het kan natuurlijk ook simpelweg de belichting zijn......we wachten af.
joyce2 schreef:Ten eerste kun je voor zoiets niet op zondag avond terecht en ik kan niet zomaar vrij nemen voor het laten checken van een chip
joyce2 schreef:De kat op de foto's lijkt misschien iets anders, maar ik heb tig foto's van Bliss thuis en hij lijkt echt op bijna elke foto ook weer iets anders, dus het is zo moeilijk te zeggen! Het enige wat ik met zekerheid kan zeggen is dat Isis, de thuisblijver, hem per direct heeft geaccepteerd en het zou heel bizar zijn als hij dat bij een wildvreemde kat zou doen! Mn vriend zegt ook, het is gewoon overduidelijke dat dit Bliss is, hij twijfeld er geen seconde aan, maar ik ben gewoon een bangerik
joyce2 schreef:De dag dat wij hem vonden was op zondag, jij zei dat je hem direct zou laten checken,