Oud & Nieuw en huisdieren

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Djeenie

Re: Oud & Nieuw en huisdieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 13:56

Van alcohol moet je inderdaad plassen, aangezien dat het vocht aan je lichaam onttrekt Lachen Vandaar ook de hoofdpijn bij een kater Knipoog

Mijn konijnen en kat zijn de nacht goed doorgekomen!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-09 14:52

Ik weet niet wat voor hond je hebt, maar het paard (van ongeveer 650kg) gaven wij 1 flesje. Ik denk dat je je hond niet zoveel hoeft te geven Knipoog

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 15:00

Nee, denk het ook niet dan. Het is een Golden Retriever, wel een vrij grote hond, hij weegt 32 kilo.
Denk dat één of twee eetlepels dan wel genoeg is?

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-09 15:01

Ik zou beginnen met een half glas Lachen Opzich kunnen ze wel wat hebben hoor Ja En het moet natuurlijk ook wel het beoogde resultaat hebben! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 15:03

Tjonge wat was ik trots op mijn hondje! Hij is toch niet zo gauw bang, maar toen ik gisteren na een kwartiertje vuurwerk kijken ging checken of alles goed ging lag meneer prinsheerlijk te slapen! Hoezo geknal :mrgreen: hij was zeer verstoord dat ik hem wakker kwam maken :mrgreen:

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 15:06

Hond vond het totaal niet eng, die is nog uitgelaten op het zandpad gister aan het eind van de dag. Keek er totaal niet van op.
Kat vond het doooooodeng, wist niet waar hij het zoeken moest dus heeft zich verstopt onder de gordijnen achter de kerstboom Nagelbijten / Gniffelen

Like_peres

M'n kat is een binnenkat durft niet eens naar buiten, gelukkig.
Dus al helemaal niet met oud en nieuw, de kat is zoo bang was denk wel blij dat we dit jaartje thuis waren, zodat we ook bij haar konden zijn.

Anoniem

Hier ging alles prima, alle dieren rustig. Had ook niet anders verwacht.

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 15:45

Hier is ook alles goed gegaan. De kat was mooi rustig. Hij is nu naar buiten, gaat nog niet ver weg, komt constant weer binnen. Wilde eigenlijk wachten tot morgen, maar hij deed zijn behoefte niet meer op de bak

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 16:31

Kat was doodsbang, heeft eerst op een kleedje onder de kerstboom gelegen Huilen van het lachen
En toen het echt begon te knallen maar om schoot genomen (wat ze normaal nooit doet) en voelde ik der echt trillen Nagelbijten / Gniffelen
Andere kat zat tot 12 uur gewoon lekker voor het raam, maar toen het ging knallen kwam die toch ook maar even in de buurt zitten.
Hond blafte af en toe wat, maar die was te moe, dus viel telkens bijna in slaap Huilen van het lachen

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:12

onze hond zat de hele avond te bedelen om lekkers dus die geeft er niks om
alleen als ze met carbiet(?) vlak bij gaan schieten word die even hyper want dan gaat hij helemaal kijken van waar valt het wild, waar valt het wild???

jacht honden hea(A)

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:15

De hond is de avond doorgekomen, hij heeft de hele avond in de gang onder een tafeltje gelegen en zat te rillen.
Vanmorgen nog wat van die sterretjes, nou zodra hij die zag gelijk helemaal rillen enzo.

Konijn heeft niets gemerkt volgens mij, of in ieder geval, die is de hele avond rustig gebleven

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 17:21

onze hond was doodsbang gisteren
het was haar eerste x dat ze het zou meemaken en we wisten niet hoe ze zou reageren
dus hebben haar meegenomen naar me moeder

achteraf een domme keus maar goed
bij me ma in de woonwijk word verschikkelijk veel afgestoken
dus een panische hond bij ons die nog niet eens de tuin in ging

achteraf om 12.00 uur de hond toch meegenomen naar buiten (in de algemene woningingang) daar heb ik met haar gestaan en ze heeft bevend haar ogen uitgekeken Wow!
volgend x blijft ze thuis en krijgt ze zoals al vermeld 2 glazen bier voor de rust

mijn vorige hond boeide het werkelijk helemaal niks

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 19:11

Hond en kat van mijn ouders vonden het vuurwerk prachtig. Stonden allebei uit zichzelf om 12 uur op de raambank, zei mijn moeder *LOL*

De kittens hier hadden hele dag "disco" (radio stond aan) en tot 12 uur ging dat heel goed. Om 12 uur brak de hel los en de arme kitties lagen allemaal onder de bank tot 1 uur ongeveer.

Het is me veel meegevallen gelukkig Lachen

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 19:17

Een kat verdween meteen naar zolder (terwijl je het daar harder hoort dan beneden, de slimmerd Clown ) en de ander bleef echt in onze buurt om 'steun te zoeken'. Echt blij waren ze niet, onze arme poesjes. De konijnen buiten hebben zich goed gehouden, maar die zaten ook goed afgeschermd in een dikke laag stro/hooi met lekker veel eten....... Daarbij was er geen vuurwerk direct achter ons huis (vorig jaar wel). Gelukkig maar....... Wat een bende op straat en wat een ranzige lucht (smog). Ben blij dat het voorbij is Ja . Volgende week weer lekker met mijn paard naar buiten toe, zonder die rotjochies met rotjes tegen te komen. Go jij! Go jij!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-09 19:45

Onze katten hebben het ook prima overleefd, overdag werd er zelf driftig grommend naar de vensterbanken gerend als er knallen voorbij kwamen ROFL ROFL en 's avonds zaten ze gebiologeerd naar het siervuurwerk te kijken. Toen het echt losbarste zaten ze op hun 'veilige' plekjes (eentje in mand aan de verwarming en eentje op krabpaal), maar verder gewoon relaxt.
Ben ik ook echt héél blij mee Vork !

danielle1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-09 22:14

Onze pup (labrador van 7 maanden) vond het geweldig. Die heeft uit het raam zitten kijken en om 12 uur zelf in de achtertuin gespeeld zo geweldig vond ze het. Ze heeft op dr gemakkie naar vuurpijlen in de lucht zitten kijken. Alles was leuk, haha, gek beest.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-09 00:17

Mijn hond vond het in het begin heel erg eng maar toen we haar om 12 uur eigenlijk in het hele gebeuren gingen betrekken, bleef ze wel heel rustig.

AnoukB

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 20:50

jojo23 schreef:
meld me ook ff.

mijn kat zit al 2 dagen in het washok boven achter de wasmachine..arm beest..heb daar zijn voer en water enz ook staan...hij vindt het zo eng..

de hond die is vorige jaar geraakt door een rotje die een jonge naar hem toe gooide,nou dat heeft het joch geweten...maar ja de gevolgen daar zit ik nu mee..bij elke knal begint ie beetje te blaffen/grommen(hij kan niet echt blaffen het is een franse bulldog)Heb net een hele dik kluif voor hem gekocht en de radio lekker aan.

Kan die van jou niet blaffen :P Ik zou willen dat die van mij dat niet kon! Af en toe word ik er gek van!