Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dees_daan schreef:aikon schreef:Ik heb het geprobeerd met de verhuizing 2,5 jaar geleden, het lukt niet. Antwoord DA was dat zij aanmelden dan wisten ze zeker dat ze aangemeld waren en via hun kon dan de rechtmatige eigenaar achterhaalt worden. Volgens hun kwam het te vaak voor dat er wel gechipt werd, maar niet geregistreerd. Ze doen dit nu als "service". Op mijn eigen naam adres en telefoonnummer zetten willen ze om onduidelijke redenen niet.
Ik zou daar toch even achteraan gaan.. Als jou dier gevonden word buiten de diensttijden van jou dierenarts is er dus niemand te bereiken.. Daarnaast vind ik het echt heel vreemd dat een DA gaat bepalen dat de chip niet op jou naam komt. Je kan idd bij een andere organisatie registreren maar ik zou er niet mee akkoord gaan dat ik mijn eigen dier niet op mijn naam mag registreren.
Anoniem schreef:[quote=onbekend] dit is een citaat gepost op de Facebookpagina van het asiel
Blamage van dit asiel. Wel weer goed voor de publiciteit dat Corrie aka Sandy Reiger het ook hier even onder de aandacht brengt natuurlijk.
Gepost door Saapke Idsardi
Anoniem schreef:Ik probeer dit bericht netjes te schrijven maar ga niet echt nadenken over mijn woorden. Ik heb al eerder gezegd dat ik fel en primair reageer maar niet laf ben. Deze post doet mij enorm veel pijn. In een eerder stadium was ik erachter gekomen dat een Facebookgebruiker zijn eigen review kan verwijderen. Ik heb dit met iemand overlegd en een wijs antwoord gekregen dat ik me de vraag moet stellen of dit iets nuttigs toevoegt aan de post. Dit heb ik na dit antwoord proberen toe te passen en ik moet zeggen dat als je jezelf die vraag stelt je weinig te zeggen hebt eigenlijk. Ik ben dankbaar voor dit antwoord.
Maar wat me pijn doet is dat ik beschuldigd wordt van iets wat ik niet gedaan heb. Ik wil best door het stof gaan en medebokkers uitnodigen mij een pb te sturen met naam en woonplaats op Facebook. Deze personen zal ik dan een vreindschapsverzoek sturen zodat jullie weten wie er achter de naam Corrie zit. Ik vind het niet fijn, want ook ik wil graag anoniem blijven in deze discussie, maar als ik mezelf daarmee kan redden dan moet dat maar.
Voor degene die dit gepost heeft. Dank je wel, ik zat al diep maar dit heeft er geen goed aan gedaan
Shaggy09 schreef:Slotje lijkt mij ook slim, denk dat van een open topic er alleen maar meer heisa en gedoe blijft komen..
Corrie, is die vrouw die jou probeert zwart te maken dan ook een bokker? Begrijp ik dat goed?
Shaggy09 schreef:Slotje lijkt mij ook slim, denk dat van een open topic er alleen maar meer heisa en gedoe blijft komen..
Corrie, is die vrouw die jou probeert zwart te maken dan ook een bokker? Begrijp ik dat goed?
Janine1990 schreef:Shaggy09 schreef:Slotje lijkt mij ook slim, denk dat van een open topic er alleen maar meer heisa en gedoe blijft komen..
Een gebande Bokker, heel bekend maar weet haar naam zo niet meer.
Iemand die nogal haar eigen leven mooier deed leken dan het was. Uiteindelijk deed ze dit op een ander forum (poetsplaats) weer. Ze vertelde dat haar partner terminaal aan kanker leed en verzon er van alles bij. Achteraf bleek ze geen partner te hebben en de man die ze daarvoor gebruikt was een kerngezonde hobby marathonschaatser.
Kelly_ann schreef:Is het een idee TS, om nog eenmaal het Asiel te bellen/schrijven. En nog eenmaal netjes te vragen of je je kat mag ophalen zonder betaling. Verder geen gedoe meer of woorden eraan besteden, een kort, zakelijk en coulant voorstel. Asiel kan vervolgens nadenken over hun beleid w.b.t. erfkatten die loslopen en niet gevangen hoeven worden. En jij je muizenvanger weer terug.
Gebeurt vaker in hoog oplopende geschillen dat een van de partijen nog één keer terugkomt en een redelijk voorstel doet. En als de andere partij daarop ingaat is het boek gesloten en een les geleerd.
[edit: typo's]
Anoniem schreef:Dank jullie wel ik weet dat ik krediet verspeeld heb met mijn felheid maar dit doet me wel goed
Anoniem schreef:Dank jullie wel ik weet dat ik krediet verspeeld heb met mijn felheid maar dit doet me wel goed