Dierenleed (zeer schokkend 18+)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Re: Dierenleed (zeer schokkend 18+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:32

de fotos zeggen niks in de echte wereld Lachen bewijs moet je staven, en onderbouwen door experten hier ben je niks mee

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:33

LimaGentle schreef:
bewijs het tegendeel dan maar..

kom maar op

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:34

We leven in een grote mensenwereld en in de grote mensenwereld is het nog steeds zo dat degene die beschuldigen moeten bewijzen.
Dus veel plezier met mij blijven uithalen Lachen

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:34

ThePast03 schreef:
We leven in een grote mensenwereld en in de grote mensenwereld is het nog steeds zo dat degene die beschuldigen moeten bewijzen.

Rolleyes
je weet het zo goed , maar verder als woorden kom je niet

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:35

ThePast03 schreef:
LimaGentle schreef:
ThePast03 wil jij zeggen dat de voorlichting over de rad 14 jaar lang perfect is geweest?

Iedereen wordt geacht de Wet te kennen.

Iemand die zich verdiept in de hondenwereld en in het type hond wat hij wil aanschaffen zal moeite moeten doen om niets over de Pitbullwetgeving tegen te komen.
De mensen (en dat zijn er echt maar heel weinig) die makkelijker een hond kopen dan een koelkast en naderhand erachter komen dat ze een verboden hond in huis hebben kunnen hun hond altijd nog veilig overbrengen naar België.

En ik weet uit ervaring dat dat ontzettend moeilijk is... En dan, moet je de hond maar in laten slapen omdat je hem in belgie niet kwijt kan??

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:35

ThePast03 schreef:

bewijs genoeg in dit topic en op de anti rad sites..
maar jij bent diegene die alle bewijzen ontkracht dus bewijs het tegendaal dan ook

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:38

LimaGentle schreef:
maar jij bent diegene die alle bewijzen ontkracht dus bewijs het tegendaal dan ook

Probeer jij maar met jullie 'bewijzen' in een rechtbank aan te komen.

En ik beschuldig hier niemand dus hoef mezelf ook niet aan iemand te bewijzen.
Dit is een zwaktebod van jullie kant wat jullie elke keer weer presteren.

Elke keer als het tot de kern van de zaak komt, namelijk dat het de pupkopers zijn die ervoor zorgen dat dit soort honden in laserasiels komen en zinloos worden afgemaakt proberen jullie er weer een draai aan te geven of anderen te dwingen om te bewijzen dat jullie niet liegen.

Veel succes, ik trap er dit keer niet meer in. Haha!
Iedereen die de echte waarheid wil weten kan daar achter komen.

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:40

ThePast03 schreef:
meissielief schreef:
ze waren nog in gevecht met rechtzaken en de hond was al ingeslapen

Wat is het nu? Eerst zitten volgens jullie die honden heel lang in laserasiels voordat ze ingeslapen worden en worden ze daar vreselijk mishandeld en nu is de hond al ingeslapen voordat iemand met een bewijs kon komen?

Er was meer dan voldoende tijd voor de eigenaar om het bewijs te overhandigen. Het is niet de AID die het aan moet tonen maar de eigenaar.

ThePast03, de voorlichting is uitermate slecht.
Ze proberen je afstand te laten doen van je hond, zodra je getekend hebt mogen honden per direct ingeslapen worden...

Ze vertellen er niet bij dat zolang je geen afstand doet van de hond, de hond recht heeft op een proces...

Zodoende dat er honden bij zijn die direct afgemaakt worden, en honden die maanden lang hun proces afwachten.

Ook worden er fouten gemaakt, verkeerde honden afgemaakt etc...

De hond Breezer bijv. van dezelfde eigenaren als van Volkan...

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:41

ThePast03 schreef:
LimaGentle schreef:

Probeer jij maar met jullie 'bewijzen' in een rechtbank aan te komen.

En ik beschuldig hier niemand dus hoef mezelf ook niet aan iemand te bewijzen.
Dit is een zwaktebod van jullie kant wat jullie elke keer weer presteren.

Elke keer als het tot de kern van de zaak komt, namelijk dat het de pupkopers zijn die ervoor zorgen dat dit soort honden in laserasiels komen en zinloos worden afgemaakt proberen jullie er weer een draai aan te geven of anderen te dwingen om te bewijzen dat jullie niet liegen.

Veel succes, ik trap er dit keer niet meer in. Haha!
Iedereen die de echte waarheid wil weten kan daar achter komen.

JIJ bent diegene die de draai maakt naar de pupkopers.. en dat is iets waar we het nu helemaal niet over hebben

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:44

griebels schreef:
En ik weet uit ervaring dat dat ontzettend moeilijk is... En dan, moet je de hond maar in laten slapen omdat je hem in belgie niet kwijt kan??

Het is hard gezegd maar deze honden zijn nu zo ongeveer in de meeste Europese landen verboden. Door het afmaken van deze vaak onschuldige dieren wordt hopelijk het begrip voor de zgn. onwetende hondenbezitters steeds kleiner. Vandaar dat ik er met mijn kop niet bij kan dat er nb een demonstratie wordt gehouden.

En volgens mij zijn de honden dood beter af dan herplaatst te worden. Zeker gezien het feit wat die honden zichzelf aandoen in een vreemde omgeving.

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:45

de demonstratie word gehouden omdat de honden in deze laserasiels slecht worden behandeld

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:46

LimaGentle schreef:
JIJ bent diegene die de draai maakt naar de pupkopers.. en dat is iets waar we het nu helemaal niet over hebben

Dankzij wie zit zo'n hond ook alweer in een laserasiel?
Oja, dankzij degene die de hond aanschafte, de pupkoper dus Knipoog

Je kunt die pupkoper er niet los van zien want die is de dader van dit hele zinlose gedoe.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:47

ThePast03 schreef:
LimaGentle schreef:

Je kunt die pupkoper er niet los van zien want die is de dader van dit hele zinlose gedoe.

ja en als god de wereld niet had geschapen waren we allemaal niet hier..
zo kan je wel ff doorgaan maar lost het probleem niet op.. een rad dat niet werkt

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:49

ThePast03 schreef:
LimaGentle schreef:

om dan maar even door te gaan over jou gedram...
er is allang een rapport uitgekomen waarin te lezen is dat er onvoldoende bewijs is dat een hond van nature agressief is dus waarom dan de RAD in leven houden?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:51

slimmerik schreef:
En volgens mij zijn de honden dood beter af dan herplaatst te worden. Zeker gezien het feit wat die honden zichzelf aandoen in een vreemde omgeving.

Ik lees al een hele tijd stilletjes mee omdat ik vind dat het toch een eindeloze discussie is
maar deze opmerking ging mijn pet te boven en dwingt mij om te reageren

slimmerik: dan kan je elke asielhond wel af laten maken! die honden doen namelijk niks meer of minder dan een andere hond in een vreemde omgeving
ooit wel eens een sheltie proberen te herplaatsen? die zijn zo gevoelig als wat! wat dacht je van een mechelaar? ook geen kinderhondje,alleen herplaatsbaar bij mensen met verstand..

dus wat jij uitkraamt is alleen maar onzin

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:52

meissielief schreef:
om dan maar even door te gaan over jou gedram...
er is allang een rapport uitgekomen waarin te lezen is dat er onvoldoende bewijs is dat een hond van nature agressief is dus waarom dan de RAD in leven houden?

Omdat dit soort pupkopers al 14 jaar lang bewijzen niet over voldoende hondenervaring en verantwoording te beschikken om een goede baas te zijn voor dit soort honden.
Dat alleen is nu al meer dan genoeg bewezen. Iemand die van honden houdt, zich er genoeg in verdiept heeft voor de aanschaf en ook nog eens verantwoording toont koopt geen verboden hond met het risico op inbeslagname en zinloos afmaken.

De honden verdienen beter.
De echte liefhebbers hebben 14 jaar terug al gewoon een hond met FCI stamboom gekocht, de honden zonder stamboom die na die tijd zijn aangeschaft zijn slachtoffer geworden van stoerdoeners en mensen die zich niet eens verdiept hebben voordat ze een levend wezen aanschafte.
Mensen die ervoor gezorgd hebben dat honderden honden zinloos zijn afgemaakt en zinloos lang in laserasiels hebben moeten verblijven.

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:53

juist laserasiel en daar protesteren we tegen

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:54

meissielief schreef:

En ondertussen blijven dit soort honden gewoon gekocht worden en verdwijnen er steeds meer in de laserasiels. Maar blijkbaar is dat niet zo erg als ze volgens jullie maar goed verzorgd worden?

Ze zitten dankzij hun bazen in die laserasiels. Stop de bazen en de hele aktie tegen de laserasiels is niet meer nodig.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:54

meissielief schreef:

samen met de mensen die de honden daar naar sturen?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:55

meissielief schreef:
de demonstratie word gehouden omdat de honden in deze laserasiels slecht worden behandeld

Ha, ha dat geloof je zelf toch niet? Het gaat er duidelijk om om deze honden en hun baas te promoten. Als je misstanden aantreft dan doe je aangifte! Geloven jullie nu echt dat een dierenarts een zwaar mishandelde hond in een asiel dood spuit zonder aangifte te doen?

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:56

katiavl schreef:
meissielief schreef:

ik dacht eigelijk samen met jullie Clown

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:56

ThePast03 schreef:
meissielief schreef:

En ondertussen blijven dit soort honden gewoon gekocht worden en verdwijnen er steeds meer in de laserasiels. Maar blijkbaar is dat niet zo erg als ze volgens jullie maar goed verzorgd worden?

Ze zitten dankzij hun bazen in die laserasiels. Stop de bazen en de hele aktie tegen de laserasiels is niet meer nodig.

ja stop de bazen.. alleen is het onmogelijk om die allemaal te veranderen nietwaar? want er zullen altijd mensen zijn die willens en wetens stamboomloze hondjes aanschaffen.. en wat kunnen wij daar aan doen?
daarom komen wij op voor de hondjes.. en tegen de rad want die werkt gewoon niet zo.. als dat wel zo was geweest dan was het leed wel veel minder geweest als nu

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:57

meissielief schreef:
katiavl schreef:

ik dacht eigelijk samen met jullie Clown

gezellig *LOL* vraag me af of er veel mensen komen Lachen
Laatst bijgewerkt door lesilla op 02-01-08 22:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:57

slimmerik schreef:
meissielief schreef:

Ha, ha dat geloof je zelf toch niet? Het gaat er duidelijk om om deze honden en hun baas te promoten. Als je misstanden aantreft dan doe je aangifte! Geloven jullie nu echt dat een dierenarts een zwaar mishandelde hond in een asiel dood spuit zonder aangifte te doen?

denk je nou echt dat er alleen maar dierenartsen rondlopen die alleen om de dieren geven en niet om het geld?

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 22:59

Ik heb op een handelstal ook een DA meegemaakt die dingen deed die hij niet zou horen te doen. Ze zijn er helaas dus wel.