Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LimaGentle schreef:bewijs het tegendeel dan maar..
ThePast03 schreef:We leven in een grote mensenwereld en in de grote mensenwereld is het nog steeds zo dat degene die beschuldigen moeten bewijzen.
Dus veel plezier met mij blijven uithalen
ThePast03 schreef:LimaGentle schreef:ThePast03 wil jij zeggen dat de voorlichting over de rad 14 jaar lang perfect is geweest?
Iedereen wordt geacht de Wet te kennen.
Iemand die zich verdiept in de hondenwereld en in het type hond wat hij wil aanschaffen zal moeite moeten doen om niets over de Pitbullwetgeving tegen te komen.
De mensen (en dat zijn er echt maar heel weinig) die makkelijker een hond kopen dan een koelkast en naderhand erachter komen dat ze een verboden hond in huis hebben kunnen hun hond altijd nog veilig overbrengen naar België.
ThePast03 schreef:We leven in een grote mensenwereld en in de grote mensenwereld is het nog steeds zo dat degene die beschuldigen moeten bewijzen.
Dus veel plezier met mij blijven uithalen
LimaGentle schreef:bewijs genoeg in dit topic en op de anti rad sites..
maar jij bent diegene die alle bewijzen ontkracht dus bewijs het tegendaal dan ook
ThePast03 schreef:meissielief schreef:ze waren nog in gevecht met rechtzaken en de hond was al ingeslapen
Wat is het nu? Eerst zitten volgens jullie die honden heel lang in laserasiels voordat ze ingeslapen worden en worden ze daar vreselijk mishandeld en nu is de hond al ingeslapen voordat iemand met een bewijs kon komen?
Er was meer dan voldoende tijd voor de eigenaar om het bewijs te overhandigen. Het is niet de AID die het aan moet tonen maar de eigenaar.
ThePast03 schreef:LimaGentle schreef:bewijs genoeg in dit topic en op de anti rad sites..
maar jij bent diegene die alle bewijzen ontkracht dus bewijs het tegendaal dan ook
Probeer jij maar met jullie 'bewijzen' in een rechtbank aan te komen.
En ik beschuldig hier niemand dus hoef mezelf ook niet aan iemand te bewijzen.
Dit is een zwaktebod van jullie kant wat jullie elke keer weer presteren.
Elke keer als het tot de kern van de zaak komt, namelijk dat het de pupkopers zijn die ervoor zorgen dat dit soort honden in laserasiels komen en zinloos worden afgemaakt proberen jullie er weer een draai aan te geven of anderen te dwingen om te bewijzen dat jullie niet liegen.
Veel succes, ik trap er dit keer niet meer in.
Iedereen die de echte waarheid wil weten kan daar achter komen.
griebels schreef:En ik weet uit ervaring dat dat ontzettend moeilijk is... En dan, moet je de hond maar in laten slapen omdat je hem in belgie niet kwijt kan??
LimaGentle schreef:JIJ bent diegene die de draai maakt naar de pupkopers.. en dat is iets waar we het nu helemaal niet over hebben
ThePast03 schreef:LimaGentle schreef:JIJ bent diegene die de draai maakt naar de pupkopers.. en dat is iets waar we het nu helemaal niet over hebben
Dankzij wie zit zo'n hond ook alweer in een laserasiel?
Oja, dankzij degene die de hond aanschafte, de pupkoper dus
Je kunt die pupkoper er niet los van zien want die is de dader van dit hele zinlose gedoe.
ThePast03 schreef:LimaGentle schreef:JIJ bent diegene die de draai maakt naar de pupkopers.. en dat is iets waar we het nu helemaal niet over hebben
Dankzij wie zit zo'n hond ook alweer in een laserasiel?
Oja, dankzij degene die de hond aanschafte, de pupkoper dus
Je kunt die pupkoper er niet los van zien want die is de dader van dit hele zinlose gedoe.
slimmerik schreef:En volgens mij zijn de honden dood beter af dan herplaatst te worden. Zeker gezien het feit wat die honden zichzelf aandoen in een vreemde omgeving.
meissielief schreef:om dan maar even door te gaan over jou gedram...
er is allang een rapport uitgekomen waarin te lezen is dat er onvoldoende bewijs is dat een hond van nature agressief is dus waarom dan de RAD in leven houden?
meissielief schreef:juist laserasiel en daar protesteren we tegen
meissielief schreef:juist laserasiel en daar protesteren we tegen
meissielief schreef:de demonstratie word gehouden omdat de honden in deze laserasiels slecht worden behandeld
katiavl schreef:meissielief schreef:juist laserasiel en daar protesteren we tegen
samen met de mensen die de honden daar naar sturen?
ThePast03 schreef:meissielief schreef:juist laserasiel en daar protesteren we tegen
En ondertussen blijven dit soort honden gewoon gekocht worden en verdwijnen er steeds meer in de laserasiels. Maar blijkbaar is dat niet zo erg als ze volgens jullie maar goed verzorgd worden?
Ze zitten dankzij hun bazen in die laserasiels. Stop de bazen en de hele aktie tegen de laserasiels is niet meer nodig.
meissielief schreef:katiavl schreef:
samen met de mensen die de honden daar naar sturen?
ik dacht eigelijk samen met jullie
slimmerik schreef:meissielief schreef:de demonstratie word gehouden omdat de honden in deze laserasiels slecht worden behandeld
Ha, ha dat geloof je zelf toch niet? Het gaat er duidelijk om om deze honden en hun baas te promoten. Als je misstanden aantreft dan doe je aangifte! Geloven jullie nu echt dat een dierenarts een zwaar mishandelde hond in een asiel dood spuit zonder aangifte te doen?