JesdaJinn schreef:Klinkt goed!
Hier vandaag met Jaxx mee gedaan aan de selectie voor IMCA.
Drama. Jaxx deed vandaag alles alleen. Echt niet tevreden. 3x dk
Simba mocht ook mee doen en die liep goed. Wel 3dk maar super tevreden. Die is nog niet zo ver maar toch leuk om te kijken hoe die zou lopen en ik was er toch
De parcoursen waar ik filmpjes van heb gezien waren ook wel om te huilen zeg....
Dus ik vermoed dat dit niet helemaal aan jezelf te verwijten valt.
Shaya_ schreef:Balen van Jaxx. Volgende keer weer beter. Knap van Simba!
Gefeliciteerd Natasja22!
Hier net bericht binnen gekregen dat we mogen promoveren naar graad 2.
Gefeliciteerd, nu begint het leuke werk!
Wel jammer dat je aanstaand weekend nog in graad 1 moet lopen dan.
Natasja22 schreef:Knap gedaan van jullie Shaya!
Vandaag meegedaan in Zeewolde, een RvB wedstrijd graad 1.
2 rondjes aangezien het een middagwedstrijd was.
Een disk op het VP doordat ze te snel startte en voorbij de sprong ging en de tunnel in dus disk. Daarna netjes alles gedaan als ik het eerste stukje eraf kon halen was ze foutloos
JP foutloos rondje en binnen de tijd dus ons 1e U-tje is binnen
Dus super tevreden met ons resultaat.
[
Afbeelding ]
Wat een schattige sleutelhanger! Gefeliciteerd met je U'tje!
Wij waren in Mendig, echt een heerlijk weekend! Niks aan uitslagen gelopen want ik één keer een hele stoute Mini, één keer een van God los Mini, één keer een te korte arm en het laatste DK herinner ik me niet eens eigenlijk.
Maar hele leuke parcoursen en Maze had echt waanzinnige goeie wippen waar ik uiteraard gezien het hertrainen ervan echt super blij mee ben. En álle weave insteken in één keer, ook heel blij mee omdat we die aan het hertrainen zijn.
Dus ik ben ook meer dan tevreden!
Vixem heeft met Kay wel een prijs gelopen, ik heb haar weave ook opnieuw getraind en die deed ze dan ook zo goed dat de mensen die er altijd grapjes over maakte hem complimenteerde en ik 'dankjewel' zei.
Nu ook maar besloten haar wip aan te pakken want Kay doet het toch niet en die is op het moment ook echt dramatisch. Maar al met al ook tevreden, en zo'n mooi weer dus zaterdagochtend 1,5 uur heerlijk gewandeld daar.
Komend weekend ook het hele weekend in Huijbergen, achteraf heb ik wel spijt van de inschrijving. Maargoed, ik hoop op het beste en dat ik achteraf mijn woorden moet terugnemen. Maar ook daar zou het super mooi wandelen zijn, dus ik ben heel benieuwd!