Carol_Beer schreef:Dat is hetzelfde als betalen als je ransomware op je pc hebt. Zelfs al zou je betalen, wie zegt dat ze die poes dan teruggeven? Dat beest is gewoon gegijzeld. Ik bedoel, als iemand die zich voordoet als kinderbescherming en die gijzelt je kind, ga je toch ook geen geld betalen on je kind terug te krijgen??! Beetje raar dit.
Beetje rare reactie dit.. aangezien ik begrepen heb dat de buren hadden gebeld voor de kat en het asiel dus niet beter wist dan dat de kat gevangen moest worden. Die hebben toch gewoon hun werk verder gedaan? En ja daar vragen ze geld voor. En dan zullen er vast mensen zijn die liever zijn dat ze bij alle huizen in de straat aanbellen of de kat toevallig van iemand is? Maarja zo werkt het niet. Die mensen hebben meer te doen.[/quote]
Niets moet.... als je de DB/asiel of welke instantie ook belt hebben zij de keuze of ze gehoor geven aan de oproep of niet.[/quote]
Dat snap ik hoor maar ze zijn er voor om de diertjes te helpen en ik weet niet TS haar kat eruit ziet maar stel hij ziet er maar dunner uit en iets minder verzorgd en ze denken dat het een zwervertje is? Ik noem maar iets he.. Maar ze zullen hun redenena wel gehad hebben maar dat vul ik uiteraad in.