Ah wat fijn! Ik snap dat je heel blij kan zijn met een drol!
Siggislief
Geplaatst: 03-10-25 22:06
Fijn om te horen dat ie toch gepoept heeft, op naar meer.
Zijn die katten van jullie ook zo vervelend vandaag? Heb echt 2 katten gehad vandaag die de hele tent afbraken, en dan ook nog eens alles bij elkaar schreeuwde.
Ze hebben alle ruimte, ze kunnen hun speeltjes pakken en lekker gaan spelen..maar breken bij mij de tent af boven op zolder.
purny
Geplaatst: 04-10-25 09:56
Storm op komst siggis. Hier zijn ze ook wel druk maar Lilly is ook wel heel aanhankelijk.
Een hele fijne dierendag allemaal! Ik heb afgelopen week foto’s gemaakt van de dames voor mijn pasgeverfde muur. Zie hier het resultaat. Oh en een extra zonnetje voor mijn Nishi die jarig ks vandaag!
Nishi:
Lanah
Elani
Marcella
Geplaatst: 04-10-25 10:38
Lanah was niet in haar hum zo te zien.
xoranlover
Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-25 10:40
Marcella schreef:
Lanah was niet in haar hum zo te zien.
Nope ik heb die foto’s gemaakt nadat we bij de dierenarts waren
Berdien
Geplaatst: 04-10-25 10:41
Mooie foto’s!
En wat kun je dan blij zijn met poep he. Hopelijk knapt hij snel verder op!
Wij hebben gisteren voor het eerst de houtkachel aangestoken. Ze vonden het heeeeeeellll interessant
Dit was eerder deze week. Hij kan zo intens tevreden bij je liggen
Marcella
Geplaatst: 04-10-25 10:42
Ze kijkt echt nijdig.
Heerlijk houtkachel.
xoranlover
Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-25 10:50
Marcella schreef:
Ze kijkt echt nijdig.
Heerlijk houtkachel.
Dat was ze ook
Zij kan ook echt iemand straffen als je niet doet wat zij wilt. Dan negeert ze je, gaat express ergens anders liggen. Of gaat je uitdagen…
Ja ik fok me wel portretten…
@berdien ooh wat lekker nu ben ik jaloers.
marleen_88
Geplaatst: 04-10-25 10:53
Heerlijke houtkachel, jaloers!
Ik vind Elani echt een mooie poes! Heb toch meer een zwak voor (half)langhaar.
Chester mist mijn vriend. Hele avond/nacht op de wacht gezeten. Normaal slaapt ie op bed.
@marleen dank je. Ik ook maar mijn vriend niet. Nu inmiddels wel nu we Elani hebben maar ik had het niet erg gevonden om alleen somali’s te hebben (niet dat ik Nishi en Lanah nog kan missen hoor).
Och arme chester.
Siggislief
Geplaatst: 04-10-25 13:21
Koper heeft de hele ochtend en halve middag bij mij geslapen. Werd net wakker, en hij moest zijn aandach. Na deze foto rolde hij mijn schoot af.
Nero heb ik niet of nauwelijks gezien, die heeft af n toe boven gestaan en keihard staan miauwen.. Hij wou zijn aandacht krijgen maar dan op een vervelende manier, en moest er voor uit bed komen.
Berdien
Geplaatst: 05-10-25 11:09
Wij gaan de keuken eruit slopen, dus moest wat lades vrij maken om daar borden etc in kwijt te kunnen.
Dat duurde twee tellen
Vervolgens moest die andere dikke bemoeial natiuuurlijk óók in een la En zo krijg je hier dus nooit iets gedaan
Gisteravond was Cooks wel zeer content in zijn tipi voor de houtkachel
purny
Geplaatst: 05-10-25 11:09
Lilly kan ook aardig miauwen. Het lijkt af en toe met alsof ze me kwijt is. Heel apart. Weet ook niet waar het gedrag vandaan komt
Onze frummel heeft vandaag gepoept, gelukkig! Maar dat is eigenlijk ook het enige positieve. Hij trekt zich veel terug, komt geen aandacht vragen, wil niet spelen en dat terwijl hij eigenlijk altijd mijn schaduw was, door het huis denderde als een ongeleid projectiel en speelde alsof zijn leven er vanaf hing.
Vandaag is hij heel de dag nog geen aai komen halen, hij is wat verhuist van ligplek naar ligplek, uiteindelijk op zolder gaan liggen, alleen even een keer naar beneden gekomen om te eten en te poepen en weer terug naar de zolder. Dat doet hij echt nooit. Morgenvroeg dus toch maar de dierenarts bellen voor overleg, hij voelt zich duidelijk echt niet fijn.
Pip is ook veranderd in haar gedrag. Zij zoekt nu juist ineens heel veel aandacht bij ons, veel mauwen en bij ons komen zitten, terwijl zij juist altijd veel meer op zichzelf was.
Siggislief
Geplaatst: 05-10-25 12:49
Wat een heerlijk stel heb je, Berdien.
Balen dat Frummel niet wilt spelen, Druif
Ben net even naar de Pets Place geweest, ook weer almo gehaald.
Meeste smaken zijn bekend voor ze, maar wel een paar nieuwe smaken mee genomen.
Net laten proeven Kip met Lever. En gaat het gaat goed naar binnen.
En natuurlijk nog 2 soorten nieuwe snoepjes van Cooper en nog wat.
Die moeten nog geprobeerd worden. En natuurlijk een speeltje en die werd ook goed gekeurd.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 05-10-25 12:52
Beetje dubbel dus, goed dat je de DA weer gaat bellen
Marcella
Geplaatst: 05-10-25 12:53
Balen katten voelen het vaker aan als iets niet lekker zit dan wij.
Okay laatste paar dagen is het mij op gevallen sinds ik in het ziekenhuis gelegen heb. Dat mijn katten in defensie gaan super alert en grommen.
In die dagen zijn mijn broertje en vriendin veel in mijn huis geweest. En mijn katten moeten niks van vreemde weten.