Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nickolay schreef:KirstenHorse schreef:Misschien een stomme vraag hoor, maar is het niet een beetje oneerlijk dat de ene groep vogels in het grotere + binnenverblijf zit en de andere groep in de kleinere zonder binnenverblijf zit? :p
Cayenne, allebei je volières hebben een binnenverblijf toch?
In de zomer zitten ze daar smiddags ook graag omdat het daar wat koeler is.

maar paar wormen van paps zat hij al weer goed te piepen 
Arme schat heeft trek

) maar ik vind ze allebei eigenlijk nog net iets te speels. Maar ze mogen het proberen en we zien wel wat ze doen
Voor nu hebben ze in ieder geval het voordeel van de twijfel, want Yeti zit er al bijna de hele dag op
Cayenne schreef:Merel en Yeti!![]()
Ik verwacht er niet heel veel van hoor, als ik eerlijk ben![]()
Het zal vast wel bevrucht zijn (ze wipwappen bij het leven) maar ik vind ze allebei eigenlijk nog net iets te speels. Maar ze mogen het proberen en we zien wel wat ze doen
Voor nu hebben ze in ieder geval het voordeel van de twijfel, want Yeti zit er al bijna de hele dag op
testebeest schreef:Ik lees ook nog altijd.mee. hheerlijk om alle verhalen te lezen ben echt fan. Al blijf ik ok genieten van mijn jonge merels in de tuin gisteren was er 1 niet zo slim. Die was in de vijver gecrast. Gelukkig zag ik ik hem en heeft mijn vriend hem eruit gevist. Vader merel was wel blij met ons. Kregen een zang serenade van hem
[ [url=m/iJtHV6.jpg]Afbeelding[/url] ]