Dierenleed (zeer schokkend 18+)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Needje

Re: Dierenleed (zeer schokkend 18+)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:03

Ik vind iemand die een dier onthoud van medische zorg wel degelijk een beul.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:04

zal even iets in het kort uitleggen over het asiel in nieuwleusen

de eigenaar van dit asiel is een medewerkster van de AID.. een schouwer van pitbullachtige honden wel te verstaan..
1 en 1 is dan 2.. dus dan weet je wel waar de honden naar toe gaan.. juist ja naar haar eigen asiel waarbij ze vervolgens ook nog honderden euro's krijgt voor elke hond die zij daar in beslag houd

dit is allemaal bewezen en zwart op wit

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:05

natuurlijk,dat ben ik met je eens Needje.
maar dat weet je pas als je er geweest bent,ik kan me niet voorstellen dat het overal is(wat ik zei,je hebt er overal rotte appels tussen)

een schouwer zou wel een onafhankelijk iemand moeten zijn.
hoe word je schouwer trouwens Haha!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:07

Snoevie schreef:
natuurlijk,dat ben ik met je eens Needje.
maar dat weet je pas als je er geweest bent,ik kan me niet voorstellen dat het overal is(wat ik zei,je hebt er overal rotte appels tussen)

een schouwer zou wel een onafhankelijk iemand moeten zijn.
hoe word je schouwer trouwens Haha!

volgens mij kan zelfs bonney sinclair schouwer worden dus dat zegt wel genoeg Tong uitsteken

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:09

hahaha Tong uitsteken

ik zou best eens een gesprek met zo iemand willen hebben en met een verzorger uit een laserasiel,om eens wat dingen helder te krijgen.

moniquelucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:09

Needje schreef:
En anders bestaat er ook nog altijd een muilkorf.

EEns!!!

Needje schreef:
Ik vind iemand die een dier onthoud van medische zorg wel degelijk een beul.

Absoluut!!!
Laatst bijgewerkt door moniquelucky op 02-01-08 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:10

Snoevie schreef:
hahaha Tong uitsteken

ik zou best eens een gesprek met zo iemand willen hebben en met een verzorger uit een laserasiel,om eens wat dingen helder te krijgen.

ik ook of weekje meelopen

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:10

Snoevie schreef:
hahaha Tong uitsteken

ik ook wel.. en ik weet ook dat de meeste asiels wel goed voor de honden zorgen maar het valt gewoon op dat de honden die uit deze 2 asiels komen er altijd verwaarloosd en mishandeld uitzien.. het zijn altijd deze 2 asiels..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:12

hoe weten de eigenaars uit welk asiel hun hond komt, dat word toch geheimgehouden?

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:13

katiavl schreef:
hoe weten de eigenaars uit welk asiel hun hond komt, dat word toch geheimgehouden?

naderhand niet meer.. want dan is het leed toch al geschied..

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:16

Maar dan kunnen ze toch het adress doorgeven aan andere mensen waarbij hun hond wel zit, ik dacht dat er hele geheimhouding was rond die asielen

Abel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:17

Mijn vriendin werkt dus in een laserasiel. Geen misstanden daar zoals in geen een laserasiel. Aan ieder asiel zijn diverse medewerkers gebonden als ook een dierenarts. Geloof maar niet dat een dierenarts zijn naam aan een asiel zal geven als daar honden mishandeld worden. En die insinuaties dat een schouwer eigenaar is van een laserasiel en dat honden daar mishandeld worden is natuurlijk helemaal om te lachen. Zal zijn broodwinning natuurlijk niet in de waagschaal leggen.

Nee allemaal verdachtmakingen door criminele eigenaars van illegale honden. Honden die ze zomaar opofferen gewoon voor de fun. Misselijk

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:18

katiavl schreef:
Maar dan kunnen ze toch het adress doorgeven aan andere mensen waarbij hun hond wel zit, ik dacht dat er hele geheimhouding was rond die asielen

je weet nooit waar je hond naar toe gebracht word.. dat kan door het hele land zijn.. al woon je bv in maastricht.. dan kunnen ze je hond wel naar bv groningen brengen.. om maar even een voorbeeld te noemen

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:19

Abel schreef:
Mijn vriendin werkt dus in een laserasiel. Geen misstanden daar zoals in geen een laserasiel. Aan ieder asiel zijn diverse medewerkers gebonden als ook een dierenarts. Geloof maar niet dat een dierenarts zijn naam aan een asiel zal geven als daar honden mishandeld worden. En die insinuaties dat een schouwer eigenaar is van een laserasiel en dat honden daar mishandeld worden is natuurlijk helemaal om te lachen. Zal zijn broodwinning natuurlijk niet in de waagschaal leggen.

Nee allemaal verdachtmakingen door criminele eigenaars van illegale honden. Honden die ze zomaar opofferen gewoon voor de fun. Misselijk

dan geloof je het niet.. het is allemaal bewezen en zwart op wit zoals ik al zei..

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:20

Abel schreef:

nou je hoeft niet iedere eigenaar over een kam te scheren he!
(al zijn het er wel veel)

ik hoop verder van je stukje dat je gelijk hebt.

LG kan je het bewijs op een of andere manier hier publiceren?

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:21

LG kijk uit met wat je op het forum zet

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:23

meissielief schreef:
LG kijk uit met wat je op het forum zet

ik heb het hier toendertijd al eens geplaatst dus niks geheims.. Knipoog

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:24

Snoevie schreef:
Abel schreef:

nou je hoeft niet iedere eigenaar over een kam te scheren he!
(al zijn het er wel veel)

ik hoop verder van je stukje dat je gelijk hebt.

LG kan je het bewijs op een of andere manier hier publiceren?

had het hier al eens geplaats ik zal eens kijken of ik het terug kan vinden..

griebels

katiavl schreef:
kan ook iets anders zijn dan brandwond dat kunnen we niet van een foto zien Knipoog

Het is door DA'en bevestigd dat dit brandwonden zijn.

Abel

LimaGentle schreef:
Snoevie schreef:
hahaha Tong uitsteken

ik ook wel.. en ik weet ook dat de meeste asiels wel goed voor de honden zorgen maar het valt gewoon op dat de honden die uit deze 2 asiels komen er altijd verwaarloosd en mishandeld uitzien.. het zijn altijd deze 2 asiels..

Vreemd dat er nooit aangifte tegen die asiels ontvankelijk worden verklaard. Geeft mij genoeg te denken Haha!
Blijf erbij dat de honden zichzelf uit pure frustratie (zijn meestal honden die geflipt zijn en daardoor in beslag zijn genomen) zichzelf verwonden. En die eigenaars maar van gemeenschapsgeld procederen Boos!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:25

LimaGentle schreef:
katiavl schreef:

je weet nooit waar je hond naar toe gebracht word.. dat kan door het hele land zijn.. al woon je bv in maastricht.. dan kunnen ze je hond wel naar bv groningen brengen.. om maar even een voorbeeld te noemen

interessant dank je voor de uitleg, ik dacht dat het uiterste geheimhouding was. daarom begreep ik niet hoe de eigenaars het konden weten

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:26

griebels schreef:
katiavl schreef:
kan ook iets anders zijn dan brandwond dat kunnen we niet van een foto zien Knipoog

Post of ante mortem ?

en die dierenarts na het zien krijgt geen enkel idee om hier een klacht over neer te leggen? Geen tijd om te laten onderzoeken, maar wel tijd om een dierenarts te laten komen die zegt wat het is. Terwijl dierenarts niet gekwalificeerd is om zo een vaststellingen te doen. Mijn weten is er geen da in nederland die dat wel is
Laatst bijgewerkt door lesilla op 02-01-08 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:26

Citaat:

Vreemd dat er nooit aangifte tegen die asiels ontvankelijk worden verklaard. Geeft mij genoeg te denken Haha!
Blijf erbij dat de honden zichzelf uit pure frustratie (zijn meestal honden die geflipt zijn en daardoor in beslag zijn genomen) zichzelf verwonden. En die eigenaars maar van gemeenschapsgeld procederen Boos!

onzin onzin onzin!! hoe kom je erbij dat deze honden geflipt zijn? de meeste honden hebben nog nooit een vlieg kwaad gedaan dus die HOREN niet eens in zo'n rot asiel!
en hoe DURF je zoiets te zeggen over de eigenaren!

sorry maar met jou ga ik niet in discussie!

Abel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:27

griebels schreef:
katiavl schreef:

Ach gos....je vergeet het woordje "vermoedelijk" gemakshalve?? Knipoog

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-08 21:27

Storm76 schreef:
als een paard bij de slager staat, smeerd die dan ook wonden in met zalf?

Een paard staat geen maandenlang bij een slager te wachten op zijn doodvonnis