Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snoevie schreef:natuurlijk,dat ben ik met je eens Needje.
maar dat weet je pas als je er geweest bent,ik kan me niet voorstellen dat het overal is(wat ik zei,je hebt er overal rotte appels tussen)
een schouwer zou wel een onafhankelijk iemand moeten zijn.
hoe word je schouwer trouwens
Needje schreef:En anders bestaat er ook nog altijd een muilkorf.
Needje schreef:Ik vind iemand die een dier onthoud van medische zorg wel degelijk een beul.
Snoevie schreef:hahaha
ik zou best eens een gesprek met zo iemand willen hebben en met een verzorger uit een laserasiel,om eens wat dingen helder te krijgen.
Snoevie schreef:hahaha
ik zou best eens een gesprek met zo iemand willen hebben en met een verzorger uit een laserasiel,om eens wat dingen helder te krijgen.
katiavl schreef:hoe weten de eigenaars uit welk asiel hun hond komt, dat word toch geheimgehouden?
katiavl schreef:Maar dan kunnen ze toch het adress doorgeven aan andere mensen waarbij hun hond wel zit, ik dacht dat er hele geheimhouding was rond die asielen
Abel schreef:Mijn vriendin werkt dus in een laserasiel. Geen misstanden daar zoals in geen een laserasiel. Aan ieder asiel zijn diverse medewerkers gebonden als ook een dierenarts. Geloof maar niet dat een dierenarts zijn naam aan een asiel zal geven als daar honden mishandeld worden. En die insinuaties dat een schouwer eigenaar is van een laserasiel en dat honden daar mishandeld worden is natuurlijk helemaal om te lachen. Zal zijn broodwinning natuurlijk niet in de waagschaal leggen.
Nee allemaal verdachtmakingen door criminele eigenaars van illegale honden. Honden die ze zomaar opofferen gewoon voor de fun.
Abel schreef:Mijn vriendin werkt dus in een laserasiel. Geen misstanden daar zoals in geen een laserasiel. Aan ieder asiel zijn diverse medewerkers gebonden als ook een dierenarts. Geloof maar niet dat een dierenarts zijn naam aan een asiel zal geven als daar honden mishandeld worden. En die insinuaties dat een schouwer eigenaar is van een laserasiel en dat honden daar mishandeld worden is natuurlijk helemaal om te lachen. Zal zijn broodwinning natuurlijk niet in de waagschaal leggen.
Nee allemaal verdachtmakingen door criminele eigenaars van illegale honden. Honden die ze zomaar opofferen gewoon voor de fun.
meissielief schreef:LG kijk uit met wat je op het forum zet
Snoevie schreef:Abel schreef:Mijn vriendin werkt dus in een laserasiel. Geen misstanden daar zoals in geen een laserasiel. Aan ieder asiel zijn diverse medewerkers gebonden als ook een dierenarts. Geloof maar niet dat een dierenarts zijn naam aan een asiel zal geven als daar honden mishandeld worden. En die insinuaties dat een schouwer eigenaar is van een laserasiel en dat honden daar mishandeld worden is natuurlijk helemaal om te lachen. Zal zijn broodwinning natuurlijk niet in de waagschaal leggen.
nou je hoeft niet iedere eigenaar over een kam te scheren he!
(al zijn het er wel veel)
ik hoop verder van je stukje dat je gelijk hebt.
LG kan je het bewijs op een of andere manier hier publiceren?
katiavl schreef:kan ook iets anders zijn dan brandwond dat kunnen we niet van een foto zien
LimaGentle schreef:Snoevie schreef:hahaha
ik ook wel.. en ik weet ook dat de meeste asiels wel goed voor de honden zorgen maar het valt gewoon op dat de honden die uit deze 2 asiels komen er altijd verwaarloosd en mishandeld uitzien.. het zijn altijd deze 2 asiels..
LimaGentle schreef:katiavl schreef:Maar dan kunnen ze toch het adress doorgeven aan andere mensen waarbij hun hond wel zit, ik dacht dat er hele geheimhouding was rond die asielen
je weet nooit waar je hond naar toe gebracht word.. dat kan door het hele land zijn.. al woon je bv in maastricht.. dan kunnen ze je hond wel naar bv groningen brengen.. om maar even een voorbeeld te noemen
griebels schreef:katiavl schreef:kan ook iets anders zijn dan brandwond dat kunnen we niet van een foto zien
Het is door DA'en bevestigd dat dit brandwonden zijn.
Citaat:ik ook wel.. en ik weet ook dat de meeste asiels wel goed voor de honden zorgen maar het valt gewoon op dat de honden die uit deze 2 asiels komen er altijd verwaarloosd en mishandeld uitzien.. het zijn altijd deze 2 asiels..
Vreemd dat er nooit aangifte tegen die asiels ontvankelijk worden verklaard. Geeft mij genoeg te denken
Blijf erbij dat de honden zichzelf uit pure frustratie (zijn meestal honden die geflipt zijn en daardoor in beslag zijn genomen) zichzelf verwonden. En die eigenaars maar van gemeenschapsgeld procederen
griebels schreef:katiavl schreef:kan ook iets anders zijn dan brandwond dat kunnen we niet van een foto zien
Het is door DA'en bevestigd dat dit brandwonden zijn.
Storm76 schreef:als een paard bij de slager staat, smeerd die dan ook wonden in met zalf?