@Ruby: als je gewoon naar een goede hamstery gaat, dan zijn ze meestal al tam als je ze mee naar huis kan nemen Ik heb ook net pech met Nero, dat hij op zn oom lijkt haha De rest van het nest is heel lief en knuffelig, maar Nero is een eigenzinnig ventje Kijk ook eens op http://forum.dehamster.nl/ Dat is zeg maar, bokt voor hamsters
Dat vraag ik mij ook af.... Hebben we allemaal foto's en info gestuurd word het toppic niet gemaakt.
Maarja, Mijn hamster sliep een week lang in dr buizen boven de kooi maar dat ging heel erg stinken en ik kon er niet goed bij om hem tam te maken dus heb ik zijn buizen afgesloten en nu zit hij de hele tijd hyper te doen omdat hij niet meer in de buizen kan
35 x 55 x 40 maar ik heb een kooi/terrarium besteld van 50 x 60 x 40(dacht ik) alleen was die nog niet op voorrad
YamaSaki
Geplaatst: 04-02-13 23:47
Drama die buizen... Ik ken het probleem helaas haha Ben blij dat Beertje er niet in slaapt of plast Ze heeft er ook niet veel ^_^ Maar het liefst nu zonder buizen Misschien een foto van je kooi? Kunnen we misschien tips geven
-Als er morgen avond nog geen nieuw topic is...dan mag iemand anders het maken hoor, wil ik ook wel doen eventueel. Ben rond 20:00 wel weer thuis denk ik. Maar hoop dat Rosslover het nog maakt-
Hmmm lastig met weinig ruimte...t is al best leuk namelijk Wilgentakje erin? En knaagsteen eruit!! (is helemaal niet nodig en slecht voor ze, heb je knaaghout en wilgentakjes voor ) Verder mis ik een zandbakje, schaaltje of iets met fijn chinchillazand
Aaah oki Maar knaagsteen eruit halen iig Doet meer kwaad dan goed, dierenwinkel troep Misschien kan je in die wc rol eten stoppen +wc papier en dan de uiteinden dichtvouwen. Is vaak een leuke bezigheid om te slopen
Iemand trouwens nog één leuke tip voor één opstapje? Heb nu één klein doosje in gebruik zodat die kleine straks makkelijker op het plateau kan klimmen. Maar ik denk dat hij deze snel gesloopt heeft. Eerst gebruikte ik één knaagblok maar ik ben bang dat hij daar aan gaat knagen. Dus iemand een makkelijke oplossing? Anders word het veel dagcreme kopen denk ik...zon doosje is binnen 2 weken denk ik overleden..