Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
blij dat je dochtertje nou een beetje opfleurt
maar dat dubbele gevoel kan ik me goed voorstellen... hopelijk komt JOUW katje ook snel weer thuis, dan heeft ie een leuk maatje om mee te stoeien en het huis op stelten te zetten
wel leuk dat je wat afleiding hebt hevonden in robby
ik zat nog te denken he... hebben jullie niet zo'n huis aan huis krant 1x in de week of een zondagskrant? bij ons staan daar wel is fotos in van vermiste katten mss een idee of heb je dat ook al gedaan
het is ook slim om mensen die iemand kennen die sinds kort zo'n kat hebben te vragen eventueel anoniem te bellen...en ik leef nog steeds mee, weet hoe t voelt.
Wat een heerlijk beestje. Ik duim nog steeds hard dat jullie bobby nog wel vinden. Ik heb goede hoop dat jullie hem vandaag of morgen gaan tegen komen.
tijdens me middag dutje (omdat ik 3 maal per nacht naar bobby zoek) kwam Robby heel lief bij me liggen en liep te knorren als een varkentje
dat deed me erg goed maar ben er ook emotioneel onder
het kleine ding is zo lief en lijkt het erop of hij me wil troosten
ik blijf trouw naar Bobby zoeken en hoop dat hij gauw terug is zodat hij ook kan genieten van zn vriendje
.......Whitepanther schreef:.......
Wel lief dat Robby je komt troosten
ze zeggen dat dieren altijd iets aanvoelen zou dat zo zijn???
mijn pony is ook altijd veel liever voor me als ik verdrietig of ziek ben... dan loopt ie ineens niet meer de dondersteen uit te hangen en gaat ie gewoon uber lief doen
zelfde geld voor mijn te idiote poes marialva schreef:Whitepanther schreef:.......
Wel lief dat Robby je komt troosten
ja daar lijkt het sterk op en dan maakt hij van die kroel geluidjesze zeggen dat dieren altijd iets aanvoelen zou dat zo zijn???
geeft me een hoop kracht en steun

Kirsten_S schreef:Ohh meisss! Hartstikke veel sterkte ! Ik hooop echt dat je hem zo snelll mogelijk terug vind! Echt slopend is dat, als je niet weet waar die is!
gelukkig heb je wel een ander poesje die thuis op je wacht als je hem weer niet hebt gevonden..
Hou hoop!
Robby is leuk maar mis Bobby nog steeds heel erg
we weten het nu echt zeker dat hij nu "GESTOLEN' is
marialva schreef:Kirsten_S schreef:Ohh meisss! Hartstikke veel sterkte ! Ik hooop echt dat je hem zo snelll mogelijk terug vind! Echt slopend is dat, als je niet weet waar die is!
gelukkig heb je wel een ander poesje die thuis op je wacht als je hem weer niet hebt gevonden..
Hou hoop!
ja ik ga er letterlijk en figuurlijk aan kapotRobby is leuk maar mis Bobby nog steeds heel erg
![]()
we hebben dit weekend weer flink gezocht ....... nog steeds geen spoor van Bobbywe weten het nu echt zeker dat hij nu "GESTOLEN' is
![]()
![]()
er heerst hier verschrikkelijk veel jaloersie
ik wil niet zeuren maar wij zitten niet in de slappe was
en hebben me man en ik 2 "vette" autos onder onze kont in mn huis hou ik van style en hebben we duren meubelen, en ziet alles er perfekt uit, maar ik woon in een gewoon rijtjes huis en elk jaar als ik een nieuwe auto heb zetten ze krassen van voor tot achter erop puur uit jaloersie, we hebben overal veel cameras rond het huis moeten plaatsen omdat al onze eigendommen werden gesloopt
en wordt er gezegd dat we ergens anders maar in een villa moeten gaan wonen
ten eerste wonen we prima en ben ik niet van plan om te gaan verhuizen voor dat zoojte ongeregeld hier
nu heb ik dus heel sterk het vermoeden dat bobby hier zelfs in de straat zit
maar zolang er geen bewijs is........................... bah echt je hebt er zieke mensen tussen zitten hoor

.
en geloof me zodra ik hem ergens voor het raam zie
loop ik er echt dwars doorheen