help ons AUB bobby te vinden-Gevonden & weer thuis! pg.12

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ikima

Re: help ons AUB bobby te vinden - kat vermist, Reeshof (Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 20:56

Wat een schatje, jammer dat ze zo snel volwassen zijn. Die 2e foto is echt geweldig, die arrogante blik van hem.
Je moet de moed niet opgeven, een kat kan soms maanden wegzijn en ineens weer opduiken. Als kind had ik een kat die plotseleng verdween, zie is na bijna een jaar weer teruggekomen, we woonden toen heel erg buiten en zat ineens op een dag voor het keukenraam, nooit achter gekomen waar ze al die tijd heeft gezeten..

montoya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 21:54

wat een schatje zeg die robby wat een lief ondeugend koppie zit erop.
geniet ervan . en hoop nog steeds op het berichtje dat je bobby terug hebt .

Whitepanther

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 22:42

Robby is echt cute Bloos blij dat je dochtertje nou een beetje opfleurt Haha! maar dat dubbele gevoel kan ik me goed voorstellen... hopelijk komt JOUW katje ook snel weer thuis, dan heeft ie een leuk maatje om mee te stoeien en het huis op stelten te zetten Knipoog

Mursey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 22:50

Wat een lieverd zeg!
Fijn dat het je dochter zoveel goed doet.
Ik blijf duimen dat Bobby ook snel weer thuis komt, dan kunnen jullie beide genieten van jullie katten.

girlyggirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-08 22:55

nog steeds niets Huilen wel leuk dat je wat afleiding hebt hevonden in robby Ach gut ik zat nog te denken he... hebben jullie niet zo'n huis aan huis krant 1x in de week of een zondagskrant? bij ons staan daar wel is fotos in van vermiste katten mss een idee of heb je dat ook al gedaan Bloos het is ook slim om mensen die iemand kennen die sinds kort zo'n kat hebben te vragen eventueel anoniem te bellen...en ik leef nog steeds mee, weet hoe t voelt.

sweetheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 09:38

Jees wat een arrogant koppie op de tweede foto Haha! Wat een heerlijk beestje. Ik duim nog steeds hard dat jullie bobby nog wel vinden. Ik heb goede hoop dat jullie hem vandaag of morgen gaan tegen komen.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 09:43

Leuk nieuw maatje heb je!

kainda

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 11:12

Och wat een geweldig mooi beestje Knipoog

Fijn dat je dochter weer wat blijer is nu.

Meid ik hoop toch zo dat Bobby heel snel weer bij je is Ach gut

Ik wens je zoveel sterkte!!!

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-08 17:21

Ik ben al een tijdje een stille meelezer en hoop nog altijd dat je Bobby gaat terugvinden, maar na het zien van de foto's moet ik toch echt even reageren. Wat een heerlijk portret, Robby! Lekker arrogant smoeltje erop, prachtig.
Ik hoop dat het leed nu wat verzacht word, en dat er wellicht toch nog een klein wondertje gebeurt en Bobby nog terecht komt. Veel plezier met deze kleine deugniet!

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-08 17:54

mijn dubbel gevoel begint minder te worden Knipoog tijdens me middag dutje (omdat ik 3 maal per nacht naar bobby zoek) kwam Robby heel lief bij me liggen en liep te knorren als een varkentje Haha! dat deed me erg goed maar ben er ook emotioneel onder Huilen het kleine ding is zo lief en lijkt het erop of hij me wil troosten Haha! ik blijf trouw naar Bobby zoeken en hoop dat hij gauw terug is zodat hij ook kan genieten van zn vriendje Knipoog

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-08 11:43

nog steeds geen spoor van Bobby Huilen

Whitepanther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 11:46

Verdrietig .......

Wel lief dat Robby je komt troosten

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-08 11:48

Whitepanther schreef:
Verdrietig .......

ja daar lijkt het sterk op en dan maakt hij van die kroel geluidjes Knipoog ze zeggen dat dieren altijd iets aanvoelen zou dat zo zijn???

Whitepanther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 11:50

Dat weet ik wel zeker Ja mijn pony is ook altijd veel liever voor me als ik verdrietig of ziek ben... dan loopt ie ineens niet meer de dondersteen uit te hangen en gaat ie gewoon uber lief doen Knipoog zelfde geld voor mijn te idiote poes

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 11:50

marialva schreef:
Whitepanther schreef:
Verdrietig .......

ja daar lijkt het sterk op en dan maakt hij van die kroel geluidjes Knipoog ze zeggen dat dieren altijd iets aanvoelen zou dat zo zijn???

YEP! Ken zat voorbeelden (vooral ook van mezelf in de DA praktijk en met mijn eigen beesten) dat dieren feilloos aanvoelen hoe iemand zich voelt.

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-08 11:53

het is wel fijn dat hij dat doet Haha! geeft me een hoop kracht en steun Knipoog

Mir_U

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-08 12:39

Mijn katten voelen het altijd haarfijn aan als ik me niet goed voel ofzo....ik trouwens ook bij hun

Heel veel sterkte, ik duim voor Bobby's terugkomst, geniet onder tussen maar lekker van Robby!

nobillity

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-08 20:59

Aaah wat is Robby leuk Haha!
I\Fijn dat je meisje het goed kan vinden met Robby.
Ik hoop voor je dat Bobby echt zo snel mogelijk thuiskomt.
Sterkte Ach gut

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 15:42

Ohh meisss! Hartstikke veel sterkte ! Ik hooop echt dat je hem zo snelll mogelijk terug vind! Echt slopend is dat, als je niet weet waar die is!
gelukkig heb je wel een ander poesje die thuis op je wacht als je hem weer niet hebt gevonden..
Hou hoop!

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 16:33

Kirsten_S schreef:
Ohh meisss! Hartstikke veel sterkte ! Ik hooop echt dat je hem zo snelll mogelijk terug vind! Echt slopend is dat, als je niet weet waar die is!
gelukkig heb je wel een ander poesje die thuis op je wacht als je hem weer niet hebt gevonden..
Hou hoop!

ja ik ga er letterlijk en figuurlijk aan kapot Huilen Robby is leuk maar mis Bobby nog steeds heel erg Huilen

we hebben dit weekend weer flink gezocht ....... nog steeds geen spoor van Bobby Huilen we weten het nu echt zeker dat hij nu "GESTOLEN' is Huilen Boos! Hamer

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-08 18:49

marialva schreef:
Kirsten_S schreef:
Hou hoop!

ja ik ga er letterlijk en figuurlijk aan kapot Huilen Robby is leuk maar mis Bobby nog steeds heel erg Huilen

we hebben dit weekend weer flink gezocht ....... nog steeds geen spoor van Bobby Huilen we weten het nu echt zeker dat hij nu "GESTOLEN' is Huilen Boos! Hamer

Ooohh verdomme nog aan toe ! Die mensen zijn soms zo egoïstisch!

Wij hadden toevallig nét ook een poesje in de achtertuin gevonden! Helemaal verdwaald en super mager! Ik kende hem echt totaal niet, terwijl ik toch best veel katten ken van de buurt. Wij dus helemaal bellen en zoeken op internet. Bleek dat die van de buren te zijn, van hun zoon die op vakantie was. was die ontsnapt! Hij had het blijkbaar niet goed bij ze vorige baasjes zeiden ze.

Houd hoop! Geef niet op!

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-08 19:03

en het ergste is dat ik het gevoel heb dat hij heeeeel dicht bij zit Boos! er heerst hier verschrikkelijk veel jaloersie Boos! ik wil niet zeuren maar wij zitten niet in de slappe was Knipoog en hebben me man en ik 2 "vette" autos onder onze kont in mn huis hou ik van style en hebben we duren meubelen, en ziet alles er perfekt uit, maar ik woon in een gewoon rijtjes huis en elk jaar als ik een nieuwe auto heb zetten ze krassen van voor tot achter erop puur uit jaloersie, we hebben overal veel cameras rond het huis moeten plaatsen omdat al onze eigendommen werden gesloopt Boos! en wordt er gezegd dat we ergens anders maar in een villa moeten gaan wonen Knipoog ten eerste wonen we prima en ben ik niet van plan om te gaan verhuizen voor dat zoojte ongeregeld hier Boos! nu heb ik dus heel sterk het vermoeden dat bobby hier zelfs in de straat zit Boos! maar zolang er geen bewijs is........................... bah echt je hebt er zieke mensen tussen zitten hoor Knipoog

Fiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 01:16

Hé seg, je hebt toch vreselijke mensen in de wereld hé!
Als jij je dat nu kunt veroorloven, dan is dat toch leuk voor jou?
Ik snap niet dat daarom mensen jou eigendommen moeten vernielen .
Maar even dat ter zijde, ik hoop echt dat je vermoede klopt en dat je hem zo snel mogelijk een keer voor iemands raam ziet. Dan kan je hem toch nog opeisen. Nog veel succes iig met je zoektocht & je kleine Robby. Ach gut
Ik bewonder je trouwens echt, voor je enorme doorzettingsvermogen! Ik zou het niet beter doen! OK dan!

marialva

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-08 07:13

nou zo denk ik er ook over ieder zn geluk toch, als het met iemand goed gaat gun ik het van harte, ik snap dat niet hoor maar ja....

vanacht weer op pad geweest nog steeds niets van Bobby te zien Huilen en geloof me zodra ik hem ergens voor het raam zie Boos! loop ik er echt dwars doorheen Knipoog

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-08 07:17

Ik denk niet dat je op die manier moet speculeren zonder dat je bewijzen hebt. Er kan van alles aan de hand zijn. Niet leuk voor jou, maar om nou maar te denken dat er zieke mensen aan het werk zijn die jaloers op je zijn vind ik wel een snelle conclusie. Vergeet niet dat hij in eerste instantie per ongeluk is ontsnapt. Er is ook een kans dat hij verdwaald of overleden is. Niet leuk, maar misschien wel realistisch.
Ik bedoel maar te zeggen dat je beter niet kunt gaan speculeren als je van de buurt afhankelijk bent en van mensen die jou in je omgeving proberen te helpen. Wel zo netjes dat je dat soort dingen dan voor je houdt Ja

Hopelijk vind je hem snel terug Lachen