Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eponastable schreef:Dat is het eerste wat ik zou doen, even melden dat je een dier gevonden hebt, ik denk altijd wat als het van een klein kindje is dat er nu hopeloos naar zoekt en staat te wenen?!
En ik hou de dieren bij mij thuis tot ze die komen halen, heb genoeg slechte verhalen gehoord over dierenasielen want ik dacht altijd dat die beestjes op politiekantoor bleven maar neen die gaan regelrecht een asiel binnen, dan mag de eigenaar nog kosten betalen voor het verblijf...
raylaatje schreef:Eponastable schreef:Dat is het eerste wat ik zou doen, even melden dat je een dier gevonden hebt, ik denk altijd wat als het van een klein kindje is dat er nu hopeloos naar zoekt en staat te wenen?!
En ik hou de dieren bij mij thuis tot ze die komen halen, heb genoeg slechte verhalen gehoord over dierenasielen want ik dacht altijd dat die beestjes op politiekantoor bleven maar neen die gaan regelrecht een asiel binnen, dan mag de eigenaar nog kosten betalen voor het verblijf...
niet altijd zo hé.
ik werk in een asiel. hartstikke leuk! honden zitten in grote kennels en worden 4 a 5 x per dag uitgelaten/op de wei spelen met andere honden. en katten zitten in kattenkamers met een grote ren etc.
Jester_ schreef:Mijn kat & hond komen beide uit het asiel, superleuke dieren hoor!