Ik zie het al voor me

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
HBVisser schreef:Nee brommetje zou ik ook niet doodslaan, misschien kunnen jullie een keer een meeting organiseren met Harry, Hanny en Rolf.
Jammer genoeg zal Spinny er postuum aanwezig bij moeten zijn.
HBVisser schreef:Nou Spinny, Harry, Hanny en Rolf,ik ben blij dat ze een fijn tehuis hebben want bij komen ze er niet in!
Tallie_Ho schreef:HBVisser schreef:Nou Spinny, Harry, Hanny en Rolf,ik ben blij dat ze een fijn tehuis hebben want bij komen ze er niet in!
Zal je zeggen dat ik al eerder een huisspin heb gehad. Die heette Simon. Simon zat buiten het gebouw bij mijn vorige werk. Dit was op 7 hoog, hij hing aan de buitenkant van het raam. Simon was een grote dikke kruisspin. En het grappige was dus, Simon had ongeveer 1000 familieleden, die allemaal buiten tegen de ramen aanhingen.![]()
Ik zal je maar niet vertellen wat er gebeurde als ik dreigde het raam open te zetten.. Hoe vreselijk vrouwen kunnen gillen als je een grapje maakt en er komt een spin bij kijken!!
Maysie schreef:Waarom niet Fake.. Poedelt die in de eeuwige rioolen??!
Maysie schreef:Hihi grappig Talli_ho dan was je bij mij door het raam gegaan lekker gezellig bij die spinnetjes.. Levensmoe ja dan moet je zulke grappen bij mij uit halen .. Echt bah bah die beesten
Fake schreef:Maysie schreef:Waarom niet Fake.. Poedelt die in de eeuwige rioolen??!
Ja![]()
Heb hem wel voordat 'ie ging nog even op zwemles gestuurd.
Misschien komt 'ie binnenkort bij jouw wc wel weer naar buiten
Tallie_Ho schreef:Maysie schreef:Hihi grappig Talli_ho dan was je bij mij door het raam gegaan lekker gezellig bij die spinnetjes.. Levensmoe ja dan moet je zulke grappen bij mij uit halen .. Echt bah bah die beesten
GohDat zeiden ze toen ook tegen me
Flauw hoor
Maysie schreef:Muisvriendelijke valletjes neem ik aan ???
Tallie_Ho schreef:Maysie schreef:Muisvriendelijke valletjes neem ik aan ???
Doet maar heel even zeer.. Dus tis maar hoe je het bekijkt..
Een muis heeft een piepklein gaatje nodig om doorheen te komen.