Wat verschrikkelijk dat zoiets gebeurt, erg sneu hoor. Dat arme dochtertje ook
Ik heb met het hele topic doorgelezen, het enige dat we denk ik kunnen concluderen is dat we vooralsnog te weinig informatie hebben
Hier wil ik graag even op reageren:
Klara16 schreef:Misschien dat ze niet liegen in de letterlijke zin.
maar feiten verzwijgen en verdraaien is ook liegen:
- ik geloof er niks van dat het de allereerste keer is dat die hond iets uitspookt in de buurt. als dat wel zo is bellen de buren niet de politie, maar de eigenaar.
Als je als eigenaar niet lekker ligt in de buurt kan ik me voorstellen dat buurtbewoners de politie bellen met een of ander vaag verhaal over je hond om je zo te pakken. Het is maar net in welke buurt je woont, zullen we maar zeggen...
- ik geloof niet dat er aan die mensen geen uitleg gegeven is; ik denk eerder dat zij zo'n scene gemaakt hebben dat er met hen geen zinnig gesprek te voeren was. Daarna zijn ze dan hun gram gaan halen door het verhaal op die site te zetten.
...bijvoorbeeld in een buurt waar wat minder gecultiveerde mensen wonen. Sorry, dat klinkt vast heel stereotyperend. Het is gewoon een beeld wat ik heb bij mensen die een AST hebben.
Dus nee, met zoveel woorden liegen doen ze niet, ze vertellen alleen de dingen die in hun kraam passen
Het kogelgat in die stoel zit ook idd veel te hoog als het een slapende hond geraakt zou moeten hebben. Kan zijn dat ik er overheen gelezen heb maar hebben de agenten misschien een schot afgevuurd dat wel de stoel maar niet de hond heeft geraakt? Dat zou ook verklaren waarom er geen bloed bij het kogelgat (als het dat is) te zien is, en natuurlijk ook waarom de hond agressief werd. Ik zou ook kwaad worden als er op me geschoten werd.
Edit: jammer dat mensen het nodig vinden om naar bokkers als Uthrick minder aardige pb's te sturen. Aan de andere kant vind ik het ook niet correct dat geadresseerde delen van de inhoud ervan openbaar maakt.