Huisdieren in bed

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Re: Huisdieren in bed

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-08 23:45

Toen onze kat nog in het 'vrijgezellenhuis' van mijn vriend woonde mocht hij alles. Dus ook onbeperkt op bed of onder de dekens liggen. Na onze verhuizing mag dat allemaal niet meer. Vooral omdat ik doordat ik astma heb erg benauwd kan worden van kattenharen. En ook omdat ik de haren onder, op en in mijn bed erg vies vind. Tenslotte vind ik het erg lastig dat mijn nachtrust of relatie verstoort wordt door een snurkende of in de weg liggende kat. Knipoog

TinkerTreas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 01:53

Mijn honden slapen bij mij op bed. Mijn katten mogen dat niet, dit komt door mijn poes. Die loopt gewoon over je hoofd heen als je ligt te slapen en gaat in je nek zitten sabbelen Haha!

_WenDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 02:01

mijn katten liggen heerlijk bij me, de hond moet helaas beneden blijven.

Pally

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-08 21:46

Onze katten liggen gewoon bij ons in/op bed, lekker gezellig en in de winter lekker warm Knipoog

frisiangirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 11:18

De katten liggen op de bank en de hond in zijn mand. Vind een dier in bed absoluut niet fris, vooral niet als de hond de hele dag in de paardeboxen en door de wei banjert en dan in bed springt...

chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 11:34

Mijn hondjes liggen gewoon lekker bij me Clown

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 12:48

nee zou er niet aan moeten denken om ratten in me bed te hebben .. me hamster blijft ook gewoon in zn kooitje en me fret en konijn blijven ook gewoon in hun hok en kooi..

Me honden liggen wel op me kamer maar zelden bij me op bed.. Af en toe komt Djaga bij me liggen maar zodra ik stop met kriebelen is ie ook weer snel in zn mand of op de deken op de grond..

me kat amy kruipt overigens als het wat koeler is als dit wel onder me dekbed tegen me benen aan.. dat vind ik niet erg zolang ze maar niet onder me neus of mond gaat liggen want heb geen zin in haren in me keel of neus..

En in de zomer ligt ze op me dekens tegen me benen aan .. geen problemen mee.. de kattebak weet ze te vinden en dat weet een rat of hamster oid niet ..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 18:29

suusiejj schreef:
En in de zomer ligt ze op me dekens tegen me benen aan .. geen problemen mee.. de kattebak weet ze te vinden en dat weet een rat of hamster oid niet ..

Hoe het met hamsters zit weet ik niet, maar mijn ratten gaan wel degelijk naar hun kooi om te poepen of plassen. Die staat gewoon open als ze loslopen namelijk.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 18:34

nou haha dan zijn zij denk ik 1 van de weinigen.. overigens deed me grasparkiet dat ook altijd netjes in zn kooi

ruth91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 18:36

onze katten mogen overal komen, in eerste instantie liever niet op de tafel en keuken maar ze zijn nogal verwend Bloos en in bed slapen bij mij doen ze zeker! Knipoog

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 18:37

ik heb er geen problemen mee als andere dat doen, moeten ze lekker zelf weten toch Ja?

maar ik zelf zou het niet zo snel doen, als ik mijn kat op me bed laat liggen lig ik die avond in de haren, nou ik slaap liever gewoon in een schoon bed Lachen

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 18:39

ik hoef helemaal geen huisdieren in mijn bed Ach gut vind het zowiezo niks en dan ook nog de haren...

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 18:42

Één van onze katten slaapt ook bij ons in bed, gezellig! Dat is helaas binnenkort warschijnlijk afgelopen helaas. Mijn dochtertje heeft exceem, en de kattenharen helpen daar niet echt bij. Ze zijn dadelijk veroordeeld tot de benedenverdieping ( als ze uberhaupt kunnen blijven Huilen ).

Angeliekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 18:45

Bij mij liggen de katten en hond wel op bed, mijn vriend en ik vinden het wel gezellig. De hond gaat dan soms nog even met de baas stoeien en als het licht uitgaat gaat ze vanzelf naar beneden, raar gedrag, maar ik vind het niet zo heel erg aangezien ze 32 kilo weegt en ze anders het halve bed in beslag neemt Haha! . De katten liggen vaak op het voeteneind of samen in de rieten stoel die ik in mijn slaapkamer heb. Ik heb vroeger ook een ratje gehad en die mocht ook bij mij op bed komen als ik mijn speciale slaapzak over mijn dekbed had liggen. En ach ik vind het niet erg om vaak te moeten wassen.

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 18:47

wij hebben 2 honden (maltesers) die gezellig bij mijn pa & ma op bed liggen, heel soms komt 1 van de 2 bij mij liggen. opzich geen problemen mee, behalve als ze je halve bed innemen Nagelbijten / Gniffelen

_Mel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-08 18:47

Mijn hondje slaapt bij mijn moeder in bed.
Heeft mijn moeder ooit een keer toegestaan toen ze ziek was, sindsdien komt ze elke nacht op bed. Knipoog

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 14:56

Onze hond mag het absoluut niet. (Hij mag ook geen traplopen). Wij vinden dat honden niet op bed horen, al zou ik het wel gezellig vinden als ik ziek ben. Haha!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-08 15:24

Je hoeft het maar 1 keer toe te staan en ze zijn verwend,die van ons loopt ook geen trappen maar dat vind ik helemaal niet erg.Ik beperk de haren tot beneden.