Ik heb mijn profiel een beetje bijgewerkt, staan nu ook foto's van mijn caafjes in... Nog niet allemaal, maar de comp was kapot dus kon geen foto's op de comp zetten... Maar die komen er nog wel aan hoor...
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
loveyoutoo schreef:Kijk eens op deze site, hierop staat alle groente en fruit die ze mogen:
http://www.degrotecavia.nl/groenvoer.html
@ secricible: Cavia's zijn sociale dieren, net als paarden en bijvoorbeeld mensen. Je hebt hem er geen groot plezier mee gedaan door hem 8,5 jaar lang alleen te houden. Een cavia leeft niet korter omdat hij alleen gehouden wordt, maar een cavia alleen laten is niet het beste voor het diertje.
loveyoutoo schreef:Waarom doe je vitamine druppels over de groente?
In paprika's zit heel veel vitamine C. En als je cavia gewoon genoeg groente krijgt en brokjes met extra vitamine C, dan zijn die druppels compleet overbodig. Teveel vitamine C is ook niet goed
Nyckle schreef:Mijn cavia is gister overleden...
Annelieke111 schreef:Nyckle schreef:Mijn cavia is gister overleden...
Ach, sterkteHoe oud issie geworden?
Candorlover schreef:loveyoutoo schreef:Waarom doe je vitamine druppels over de groente?
In paprika's zit heel veel vitamine C. En als je cavia gewoon genoeg groente krijgt en brokjes met extra vitamine C, dan zijn die druppels compleet overbodig. Teveel vitamine C is ook niet goed
ik ga nu echt mn haar blond verven![]()