ik ook gehad hoor Dien, weet hoe het voelt idd.Maaruh ja, euh, wat moet ik er nu van zeggen? Zij heeft in ieder geval nergens last van
Oh jee, wij hebben dit ook wel eens gehad. Uiteindelijk zijn ze toen geboren met een keizersnee. Opeens was het over De cam doet het niet, maar ik ga het even volgen
Heb even snel gegeten.. wilde niets missen dus ben er snel weer voor gaan zitten Maar nog niets.... Bale zeg... Wanneer ga je weer bellen, het is n ongeveer wel weer tijd toch...
hoi hoi..Leo is nu op weg naar de da.. totaal geen activiteit meer..da opgebeld en ze moest naar de praktijkIk hou jullie op de hoogte
Leo belde net..wordt keizersnee..en mocht er niet bijblijven.. ze is nu een extra reisbench met kruiken aan het halen, en dan wachten
Ze heeft niet verteld waarom, maar dr was al een vlies gebroken en nevil had totaal geen wee activiteit, dus dan gaat de tijd ook dringen. En als het goed is mag ze moeders en kittens wel mee naar huis nemen en hoeven ze niet te blijven.
Ik heb alles gelezen, spannend zeg. Prachtige moeder en vaderkat.Kittens zullen vast net zo mooi worden. Ik hoop dat het allemaalgoed gaan komen
Jeetje zeg... wat een verhaal!! Hier zit je nou niet op te wachten zeg... Ik hoop dat ik snel een foto kan zien met moeder een kroost!!Sterkte en succes met het spul!!