De topics worden steeds vreemder (althans; de onderwerpen), volgens mij klopt er allemaal geen kloot van.
Heeft iets met pathologisch te maken?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Quellian schreef:Ik wil me nergens mee bemoeien, maar LadyElmira heeft wel een erg interessant en afwisselend leven!
De topics worden steeds vreemder (althans; de onderwerpen), volgens mij klopt er allemaal geen kloot van.
Heeft iets met pathologisch te maken?
Sansje schreef:Kimmie_girl schreef:"hij tilde namelijk het schrikdraad op en kon zo de wei uit ontsnappen "
Gaat hem niet lukken bij ons op stal denk ik
joss schreef:Tjonge zeg , laat iedereen ff in zijn waarde zeg . jullie zitten elkaar op te hitsen . De ene heeft nog een mooiere theorie (NOT) dan de andere . TS word helemaal nagetrokken op bokt wat ze allemaal wel en niet doet . Als jullie het verhaal niet geloven dan haak je toch af??????. Dan stamp je haar toch niet verder de grond in. Ik denk dat haar thuis situatie al vervelend genoeg is.
En dat volgens velen , TS niet genoeg eraan gedaan zou hebben om haar hondje te vinden . Wie bepaalt of je er genoeg moeite voor doet ....jullie???. Moet iedereen als een kip zonder kop door de straten rennen en heel Nederland voorzien van posters?. Iedereen doet het op zijn eigen manier,maar dat is voor sommigen moeilijk te accepteren .
Ik zou als ik TS was geeneens meer reageren op de vernederende berichten .
Citaat:Persoonlijke info:
Even een tijdje niet meer op bokt, als je me nodig hebt kun je pmen, dat lees ik wel.