Hondje kwijt, even van me afschrijven..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

050206051012

Re: Hondje kwijt, even van me afschrijven..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 03:17

Ik wil me nergens mee bemoeien, maar LadyElmira heeft wel een erg interessant en afwisselend leven!

De topics worden steeds vreemder (althans; de onderwerpen), volgens mij klopt er allemaal geen kloot van.

Heeft iets met pathologisch te maken? Knipoog

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 09:40

Quellian schreef:
Ik wil me nergens mee bemoeien, maar LadyElmira heeft wel een erg interessant en afwisselend leven!

De topics worden steeds vreemder (althans; de onderwerpen), volgens mij klopt er allemaal geen kloot van.

Heeft iets met pathologisch te maken? Knipoog

Zijn ook mijn gedachten, maar LadyElmira, houd ons even op de hoogte als je wil.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 11:34

Sansje schreef:
Kimmie_girl schreef:
"hij tilde namelijk het schrikdraad op en kon zo de wei uit ontsnappen " Ja

Gaat hem niet lukken bij ons op stal denk ik Vork

Huilen van het lachen

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 12:00

Veronderstellingen over hoe ze met het paardje om zal gaan hebben weinig zin denk ik... we weten toch niet hoe dat zal gaan en dat weet je bij niemand. De mensen die het in theorie het beste weten, laten het in de praktijk zelfs nog wel eens afweten... Ach de tijd zal het leren toch... bij ons op stal (waar de pony zal komen te staan) zijn we erg streng op het iedere dag paard uit de stal en iedere dag stal bijhouden... ziek = dierenarts en als je zelf niet belt, dan bellen wij hem en zijn de kosten wel gewoon voor jou... daar tekenen ze voor... Dus het paardje zal er in ieder geval niet slechter van worden...

messica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 12:00

Ik vind het allemaal maar vreemd! Je kan niet bij je moeder wonen, het hondje kan niet naar je moeder. Maar in 1 van je berichten lees ik wel dat je moeder nog een kindje wil met haar nieuwe vriend!! Lijkt me niet echt logisch als jij nog niet eens bij haar terecht kan...very stranghhhh...

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 12:28

Moderatoropmerking:
Wat er verder bij LadyElmira speelt is niet relevant voor dit topic. Tevens heb ik enkele oneliners verwijderd. Dus graag ontopic blijven en onderbouwde reacties plaatsen, het is niet nodig om iemand aan te vallen. Bedankt voor de medewerking.

Salsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 12:41

Van je hele verhaal geloof ik niks. Of dat hondje zit gewoon op je schoot, is gewoon weg gedaan of wie weet heb je hem nooit gehad.

Je verhaal klopt helemaal niet en een organistatie zoals AV zou nooit zomaar zeggen dat iemand ander maar het hondje moet houden.

Ik geloof er vanaf de tweede pagina al helaam niks meer van. Om het nog maar niet te hebben over
"je paard"

Wat dat betreft sluit me helemaal aan bij Slimmerik

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-07 17:24

ik heb nog wel wat vrije tijd over, dus als iemand nog een beetje extra aandacht nodig heeft, staat mijn PB open (dan hoeft niet half bokt worden bedolven onder rare-half-waar-topics )

(p.s: ben een gecertificeerde activiteitenbegeleider, dus weet van aanpakken Knipoog )

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 17:07

Jeetje ik heb heel het topic ff gelezen. En volgens mij klopt er echt niks van. Of je geeft niks om je hondje. Nee ik zou toch heel anders reageren als mijn hondje weg gelopen was hoor! En is het idd zo dat die mevr hem heeft wie let dan op het beestje als ze steeds in het ziekenhuis ligt? Is het diertje dan alleen! Moet toch ook uit gelaten worden lijkt mij. En waarom zou de db of amivedi een hondje plaatsen bij mensen die steeds ziek zijn? Lijkt me geen leuke toekomst voor het diertje Ach gut

joss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 19:04

Tjonge zeg , laat iedereen ff in zijn waarde zeg . jullie zitten elkaar op te hitsen . De ene heeft nog een mooiere theorie (NOT) dan de andere . TS word helemaal nagetrokken op bokt wat ze allemaal wel en niet doet . Als jullie het verhaal niet geloven dan haak je toch af??????. Dan stamp je haar toch niet verder de grond in. Ik denk dat haar thuis situatie al vervelend genoeg is.
En dat volgens velen , TS niet genoeg eraan gedaan zou hebben om haar hondje te vinden . Wie bepaalt of je er genoeg moeite voor doet ....jullie???. Moet iedereen als een kip zonder kop door de straten rennen en heel Nederland voorzien van posters?. Iedereen doet het op zijn eigen manier,maar dat is voor sommigen moeilijk te accepteren .
Ik zou als ik TS was geeneens meer reageren op de vernederende berichten .

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 19:37

joss schreef:
Tjonge zeg , laat iedereen ff in zijn waarde zeg . jullie zitten elkaar op te hitsen . De ene heeft nog een mooiere theorie (NOT) dan de andere . TS word helemaal nagetrokken op bokt wat ze allemaal wel en niet doet . Als jullie het verhaal niet geloven dan haak je toch af??????. Dan stamp je haar toch niet verder de grond in. Ik denk dat haar thuis situatie al vervelend genoeg is.
En dat volgens velen , TS niet genoeg eraan gedaan zou hebben om haar hondje te vinden . Wie bepaalt of je er genoeg moeite voor doet ....jullie???. Moet iedereen als een kip zonder kop door de straten rennen en heel Nederland voorzien van posters?. Iedereen doet het op zijn eigen manier,maar dat is voor sommigen moeilijk te accepteren .
Ik zou als ik TS was geeneens meer reageren op de vernederende berichten .

Tja en deze reacties mogen dus wél. *geeft schouderklopje*

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-07 19:43

Ik wilde bij nader inzien (voor je het weet heb je een OW) bovenstaande post verwijderen en/of veranderen, krijg ik de melding dat dat niet kan Verward

Afbeelding

NoaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 07:49

Haha, dat wordt dan in spanning afwachten Slimmerik Knipoog (niet zo'n heel slimme actie trouwens van iemand die zich slimmerik noemt Clown )
Misschien kan editten wel?

Ik geloof er ook geen hout meer van, maar dat heb ik wel vakar bij haar topics.
Inelkgeval hoop ik dat het beest nu een goed baasje heeft en TS een lesje heeft geleerd.

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 09:48

is er al nieuws?

Krissis

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 16:52

duurt erg lang dit, voordat er een slotje komt...

TS is wel actief op bokt, maar reageerd niet meer op dit topic.

Zazoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 16:57

en, heb je na 2 weken al de tijd gevonden om te kijken of het jouw hondje is of was je te druk?

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-07 21:42

Dit staat in haar profiel:

Citaat:
Persoonlijke info:
Even een tijdje niet meer op bokt, als je me nodig hebt kun je pmen, dat lees ik wel.

Ik denk dat we dat maar gewoon even moet respecteren. Als ze behoefte heeft het uit te leggen, komt dat wel.

Wat ik hier verder van denk houd ik voor me... maar blijkt al uit mijn voorgaande post.

messica

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 11:27

Nou ik vind het toch wel netjes om even wat te laten horen! Ik begrijp dat je na zoveel minder leuke reactie's daar geen zin meer in hebt. Maar er hebben zich wel een heleboel mensen mee bezig gehouden, dus wel zo netjes om even de afloop te vermelden...als die er is??

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 11:31

Ja idd ik zou ook wel graag willen weten of ze haar hondje nu terug heeft!

Sylvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-07 11:34

Aangezien TS aangegeven heeft voorlopig niet op Bokt te komen, sluit ik dit topic. Het heeft geen zin om te speculeren over waarom ze niet meer komt, aangezien we dat gewoonweg niet weten. Verder speculeren over het hondje heeft ook geen zin lijkt me.

Als TS weer terug is op Bokt of een update wil geven, dan kan ze me een pb sturen en dan heropen ik het topic. Lachen