Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LadyElmira schreef:IKbenEllen schreef:Ja Dees_daan, daar GAAT het toch helemaal niet over?
Schandalig he, hoe durft ze!
Wat zouden jullie eigenlijk doen als je merkt dat je buitenkat voor overlast zorgt?
Honey79 schreef:Dus kan je beter laten helpen, want je weet maar nooit
EevaAhH schreef:jullie snappen het gewoon niet
ik zeg toch ze is ene maand weggeweest, dus in die maand heeft ze geen pil gehad, daardoor is ze zwanger geraakt en heeft ze kittens!
sjonge jonge hoe ver kun je het gaan zoeken.
Ylana schreef:EevaAhH schreef:jullie snappen het gewoon niet
ik zeg toch ze is ene maand weggeweest, dus in die maand heeft ze geen pil gehad, daardoor is ze zwanger geraakt en heeft ze kittens!
sjonge jonge hoe ver kun je het gaan zoeken.
Of hoe dom kan je het vertellen...
Jij zegt dat de pil altijd is goed gegaan behalve deze keer.
Jij zegt dat ze bevallen is en je niet weet waar haar 5 kittens liggen.
Jij zegt dat je tot nu toe alle kittens bent kwijtgeraakt.
Lijkt mij overkomen als of dit vaker gebeurd is en dat dus de pil niet helmaal werkt...
EevaAhH schreef:laat maar zitten, we gaan met haar naar de DA, laten haar fijn helpen en zetten er een punt achter.
geen zin in een discussie dat nergens over gaat.
daantjuhhh schreef:Maarruhh.. (show/raskatten) worden ook gedumpt hoor.
Wij hebben ooit ee witte angora (geloof ik) uit het asiel gehaald.
Beestje was al vet oud, had amper tanden, z'n hele vacht zat onder de dikke klitten die vast op zijn huid gekleefd waren!
daantjuhhh schreef:Maarruhh.. (show/raskatten) worden ook gedumpt hoor.
Wij hebben ooit ee witte angora (geloof ik) uit het asiel gehaald.
Beestje was al vet oud, had amper tanden, z'n hele vacht zat onder de dikke klitten die vast op zijn huid gekleefd waren!
EevaAhH schreef:ik ken het, onze poezen krijgen de pil omdat we ze liever niet willen laten helpen, en dat GING super.
totdag mijn poes een maand op stap ging, nu is ze thuisgekomen, en ja hoor, zwanger.
5 dagen trug heeft ze ze gekregen, en het grootste probleem is, we kunnen ze niet vinden! dus over een week of 2 lopen er hier wel 5 kittens rond.
maar geen zorg hoor, we brengen ze niet naar een asiel, we informeren mensen dat we kittens hebben en dat ze die komen kunnen afhalen mits ze diervriendelijk zijn.
en we zijn ze tot nu toe altijd nog ''kwijtgeraakt''
maar denk toch dat we eens een middagje naar de dierenarts gaan rijden als onze poes het vaker in dr koppie krijgt om te gaan stappen
tita schreef:ik denk niks als mijn kat mij maar geen overlast zorg.
Als ie 4 huizen verder op in de tuin schijt kan ik hem daar moeilijk voor straffen