Quellian schreef:Tiffany schreef:@ Quellian. Dat betwijfel ik ook niet hoor. Je zal heus goed voor je beesten weten en begrijp zelf ook wat onder dierenmishandeling valt. En juist als jij zo'n rakkertje in huis hebt weet je zelf dat er ook erge dingen zijn. Bijv hondjes die aan een boom in een bos worden vastgebonden. Of de t*ring worden geslagen. En ja van de 101 dalm weet ik idd nog wel. Maar de TS houd te veel van haar hondje om haar weg te doen dat weet ik zeker.
Ik ken TS niet, dus gaat me er ook niet om dat ZIJ het is. Ik vind gewoon dat een hond niet in een tas hoort, maar als ik dat roep, dan krijg ik alleen maar antwoorden als 'zoveel hoort niet'.
Tuurlijk weet ik dat er ergere dingen met dieren gebeuren, zit er jammergenoeg regelmatig met m'n neus bovenop.
Dit is ook aan _mistique_, zie dat ze gereageerd heeft
Jij vind dat een hond niet in een tas hoort, dat kan

ze heeft genoeg lucht en vermaakt zich prima in de tas.
genoeg ruimte.
en ze mag de hele dag rondrennen door de kamer, spelen met het hondje van mijn moeder, rennen en rollen door het gras, als een gek rennen over m'n bed en vervolgens ineens in slaap donderden.
het mag allemaal.
dus zo erg is het allemaal niet.
9/10de van de dag mag ze alles doen wat ze leuk vind (tot op zekere hoogte geen planten slopen ofzo , wat een hobby van haar is

in de tas is genoeg ruimte dus