Agossie schreef:Ja! Is nieuw... wist je dat nog niet??
Als echte meeloper ga ik de trend dan ook maar volgen gna gna

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Agossie schreef:Ja! Is nieuw... wist je dat nog niet??
Kimberley84 schreef:Je gaat lekker een avondje uit eten, neem jij dan je hond mee naar een redelijk sjieke tent?
Zondag ging ik uit eten met mijn vriend en 2 andere vrienden, kwamen er 4 mensen binnen met een Jack Russel, je moet me niet verkeerd begrijpen, ik ben gek op honden!!! Maar vind het verschrikkelijk als deze mee gaan uit eten, vooral als ze ook nog loslopen! En vervolgens onder mijn stoel doorloopt, tussen mijn benen door en onder de tafel gaat zitten!
Dan zeg je netjes dat je er niet van gediend bent wordt je vervolgens uitgescholden![]()
Wat is jullie mening?
Mijne is: laat je hond lekker een avondje thuis en ga er een stukje mee wandelen als je terug bent.
sronnie schreef:tita schreef:Ik kan genoeg redenen verzinnen om je kind niet mee te nemen naar een resturant of mac
Maar tot nu toe heb ik nog nooit meegemaakt dat iemand allergisch is voor kinderen, terwijl toch ontzettend veel mensen wel allergisch zijn voor honden (en andere dieren).
Als mijn moeder ergens gaat eten waar een hond aanwezig is kunnen we net zo goed vertrekken, drukke niet luisterende kinderen is wel storend maar betekend tenminste niet dat je het eten moet laten staan omdat het medisch niet meer gaat.
flyinglady schreef:sronnie schreef:
Maar tot nu toe heb ik nog nooit meegemaakt dat iemand allergisch is voor kinderen, terwijl toch ontzettend veel mensen wel allergisch zijn voor honden (en andere dieren).
Als mijn moeder ergens gaat eten waar een hond aanwezig is kunnen we net zo goed vertrekken, drukke niet luisterende kinderen is wel storend maar betekend tenminste niet dat je het eten moet laten staan omdat het medisch niet meer gaat.
tita schreef:susie1981 schreef:Ach je snap het soms toch niet hoe gek mensen met hun hond kunnen zijn.
Mijn vriedin heeft een hond een sint bernard en die kwijlen zo erg (Bah)..
Als we daar heen (niet zo vaak dus) zegt ze bij voorbaat al dat we oude kleding aan moeten doen??
Ik snap gewoon niet dat die honden in de kamer moeten komen als er bezoek is??
WATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT
blijf jij toch lekker weg...die hond woont er.