imaudy schreef:Erg onnatuurlijk idd. Het zal je hobby maar wezen![]()
Al gehoord van respect voor andermans hobby's?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Een babymuisje voelt de eerste dag natuurlijk wel wat, anders zou hij toch niet naar de warmte van mams zoeken en ook geen melk drinken.
Eightlegged schreef:imaudy schreef:Erg onnatuurlijk idd. Het zal je hobby maar wezen![]()
Een babymuisje voelt de eerste dag natuurlijk wel wat, anders zou hij toch niet naar de warmte van mams zoeken en ook geen melk drinken.
Ooit gehoord van instinct? Dit doen ze niet omdat ze wat voelen, maar omdat dit ingeprogrammeerd is direct als ze geboren worden..
imaudy schreef:
Alsof instinct los staat van voelen
Eydis schreef:gekkeils schreef:Nee, maar die warmte van zijn moeder is tie wel kwijt. want jij loopt nu ook niet in je nakie rond toch?
Pff ik reageer ook even, wat een rare opmerking gekkeils.Het is dan misschien wel zielig maar die muis van 1 dag weet van niets hoor.En bovendien moet je maar eens gaan kijken in een slachthuis dan weet je ook wat jij s'avonds op je bord heb liggen...juist ja.
Citaat:Alsof instinct los staat van voelen
Eightlegged schreef:imaudy schreef:Erg onnatuurlijk idd. Het zal je hobby maar wezen![]()
Ooit gehoord van instinct? Dit doen ze niet omdat ze wat voelen, maar omdat dit ingeprogrammeerd is direct als ze geboren worden..
turbotinker schreef:Citaat:Alsof instinct los staat van voelen
En het varken dat jij vanavond op je bordje hebt voelt niet?
Het argument van de mac donalds vindt ik ook raar.
Dus omdat je niet kunt vragen om een bioburger,eet je het maar toch?
Als je het echt zo verschrikkelijk vond,at je gewoon géén burger bij de mac.
Ga jij voortaan elke nacht door het bos sluipen om alle muisjes te redden van uilen,
en ohja,vergeet dan niet dat de uilen wél graag iets te eten willen hebben dus neem maar wat lekkers voor ze mee.
Ik vindt het goed van TS dat ze haar spin op een zo natuurlijk mogelijke manier laat dineren
Bovendien is een levende krekel net zo 'zielig' als een levende muis.
pharagirlke schreef:Het is volgens mij zelfs zo, dat een menselijke baby praktisch niets 'merkt' van zijn omgeving de eerste dagen. Het ding voelt wel maar het 'dringt niet door' zeg maar.
turbotinker schreef:Citaat:Alsof instinct los staat van voelen
En het varken dat jij vanavond op je bordje hebt voelt niet?
Het argument van de mac donalds vindt ik ook raar.
Dus omdat je niet kunt vragen om een bioburger,eet je het maar toch?
Als je het echt zo verschrikkelijk vond,at je gewoon géén burger bij de mac.
Ga jij voortaan elke nacht door het bos sluipen om alle muisjes te redden van uilen,
en ohja,vergeet dan niet dat de uilen wél graag iets te eten willen hebben dus neem maar wat lekkers voor ze mee.
Ik vindt het goed van TS dat ze haar spin op een zo natuurlijk mogelijke manier laat dineren
Bovendien is een levende krekel net zo 'zielig' als een levende muis.